Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija Veiklos administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas
| Skelbimo nr.: | 109553 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-12-11 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-30 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
| Pareigos: | Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija Veiklos administravimo skyriaus vyriausiasis specialistas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
| Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
| Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas 0,83-1,24 (konkretus koeficiento dydis bus nustatytas pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo apmokėjimo sistemos aprašo IV skyriaus nuostatas. Koeficiento dydis priklausys nuo kandidato darbo patirties trukmės pareigybės aprašyme nustatytoje ar su ja susijusioje srityje bei gebėjimo savarankiškai dirbti.). Darbo vieta - Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Vilniaus g. 33, Vilnius. Bus sudaroma neterminuota darbo sutartis, taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis. Darbo laiko norma - 40 val. darbo savaitė, nuo pirmadienio iki penktadienio. Dokumentai, kuriuos būtina pateikti pretendentui: Gyvenimo aprašymą (CV); Aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilyginto išsilavinimo arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilyginto išsilavinimo patvirtinančio dokumento kopiją; 1 metų darbo patirtį administravimo srityje patvirtinantį dokumentą. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija siūlo: - darbą Vilniaus miesto centre; - stabilų ir atsakingą darbą valstybės institucijoje; - įdomų ir dinamišką darbą; - mokymosi ir profesinio augimo galimybės; - profesinių įgūdžių plėtojimą transporto administravimo ir dokumentų tvarkymo srityje; - draugišką ir palaikantį kolektyvą; - mentoriaus pagalbą, įsiliejant į darbo aplinką. Daugiau informacijos: https://bit.ly/vasvsr Kontaktai išsamesnei informacijai gauti: Oksana Kavaliauskienė Veiklos administravimo skyriaus patarėja, laikinai vykdanti skyriaus vedėjo funkcijas Tel. Nr.: +370 684 11869 El. p.: oksana.kavaliauskiene@sam.lt |
| Pareigybės aprašymas: | |
| PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2024 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. V-1370 VEIKLOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Veiklos administravimo skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (specialistų grupės pareigybė). 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Vyriausiojo specialisto pareigybė yra reikalinga efektyviam ir sklandžiam Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministro, viceministrų bei kanclerio (toliau – vadovybė) darbui užtikrinti ir su Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – ministerija) reprezentacija susijusioms užduotims vykdyti (pareigybės lygis – 2.2). 4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį administravimo srityje; 5.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lietuvos Respublikos Seimo darbą reglamentuojančiais teisės aktais; 5.4. išmanyti tarnybinio protokolo reikalavimus, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, gebėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 5.5. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai pasirenkant problemų sprendimo būdus bei darbo metodus; 5.6. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. padeda sveikatos apsaugos ministerijos vadovybei organizuoti darbą: planuoja ir sudaro darbotvarkes, derina rengiamų pasitarimų laiką, primena apie posėdžius, pasitarimus, būtinus susitikimus ir kitus renginius, kuriuose vadovybės nariai turi dalyvauti, koordinuoja susipažinimą su per dokumentų valdymo sistemą pateiktais dokumentais, jų pasirašymą arba nukreipimą vykdytojams, informuoja apie darbo klausimais gautą informaciją, teikia apibendrintą, aktualią informaciją; 6.2. teikia informaciją apie poreikį dalyvauti Lietuvos Respublikos Seimo posėdžiuose ir Lietuvos Respublikos Seimo komitetų posėdžiuose, Lietuvos Respublikos Vyriausybės posėdžiuose ir pasitarimuose, kitose valstybės ir savivaldybių institucijose bei įstaigose vykstančiuose renginiuose, kontroliuoja, kad visa reikalinga medžiaga būtų pateikta laiku; 6.3. rengia, registruoja vadovybės narių pavedimus dokumentų valdymo sistemoje, kontroliuoja jų vykdymo terminus bei informuoja vadovybės narius apie pavedimų įvykdymą; 6.4. organizuoja asmenų, svečių, užsienio valstybių delegacijų, atvykstančių pas vadovybės narius su darbo vizitais, priėmimą; teikia susitikimams reikalingą medžiagą; 6.5. vadovybės narių pavedimu organizuoja susitikimus su suinteresuotų valstybės ir savivaldybių institucijų atstovais, įmonių atstovais, piliečiais ir kitais suinteresuotais asmenimis; 6.6. organizuoja vadovybės narių pasitarimus su sveikatos apsaugos ministerijos administracijos padaliniais; 6.7. teikia vadovybės nariams su tarnybinėmis komandiruotėmis susijusią medžiagą ir koordinuoja vadovybės narių išvykimo (grįžimo) į (iš) tarnybines (-ių) komandiruotes (-ių) procesą; 6.8. pagal kompetenciją rengia informacinio pobūdžio raštus, aplinkraščius, lydraščius, teikia juos derinti ministerijos darbuotojams sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka; 6.9. pagal kompetenciją, teikia aktualią informaciją kitiems ministerijos administracijos padaliniams, pavaldžioms įstaigoms; 6.10. į ministerijos internetinį tinklalapį talpina informaciją apie planuojamus vadovybės narių susitikimus, renginius ar nebuvimą darbe; 6.11. pagal poreikį vadovybės pavedimu organizuoja komisijų ir darbo grupių posėdžius, protokoluoja rengiamus posėdžius, kuriuose nėra paskirtas kitas posėdžio sekretorius; 6.12. prisideda prie sveikatos apsaugos ministerijos reprezentacinių prekių įsigijimo proceso, vidinės komunikacijos plėtros projektų bei ministerijoje diegiamos kokybės vadybos sistemos įgyvendinimo; 6.13. rūpinasi posėdžių salių paruošimu darbo susitikimams bei posėdžiams; 6.14. pagal kompetenciją rengia raštus ir dokumentus su skyriaus vykdoma veikla susijusiai informacijai pateikti; rengia atsakymus į oficialius raštus bei užklausas; 6.15. vykdo nenuolatinio pobūdžio ministerijos vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus žodžiu ir raštu, siekiant ministerijos strateginių tikslų įgyvendinimo. __________________ Susipažinau ___________________ (Parašas) ___________________ (Vardas ir pavardė) _____________________ (Data) |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | 85 2 66 14 00 |
| El. paštas: | ministerija@sam.lt, info@sam.lt |
| Adresas: | Vilniaus g. 33, LT-01506 Vilnius |