Ketvirtadienis, balandžio 18 d.

Lauksargių seniūnija Vyriausiasis buhalteris-koeficientas 6,00

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65649
Skelbimo data: 2020-07-21
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Lauksargių seniūnija Vyriausiasis buhalteris-koeficientas 6,00
Pareiginės algos koeficientas: 6.00
Darbo vieta (miestas): Tauragė
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės administracijos

Lauksargių seniūno

2020-06-29 d. įsakymu Nr. 14-26

LAUKSARGIŲ SENIŪNIJOS VYRIAUSIOJO BUHALTERIO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Lauksargių seniūnijos (toliau – Seniūnija) vyriausiasis buhalteris yra priskiriamas specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Vyriausiojo buhalterio pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarkymą ir finansinės atskaitomybės sudarymą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, vietos savivaldą, vyriausiojo buhalterio vykdomas funkcijas. Savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos norminiais teisės aktais, Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir jais patvirtintais kitais įstaigos vidaus tvarkos dokumentais ir šiuo pareigybių aprašymu;

3.2. turėti ne kaip žemesnį kaip aukštąjį koleginį su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą (ekonomikos ar buhalterijos srities) ir 2 metų buhalterio darbo patirtį;

3.3. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas, rengti ir redaguoti analitinius dokumentus, gebėti sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, taikyti teisės aktų rengimo taisykles;

3.4. gerai mokėti valstybinę kalbą, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, žinoti dokumentų archyvavimo reikalavimus, mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer ir įstaigoje veikiančiomis apskaitos programomis: finansų apskaitos valdymo sistema Microsoft Dynamics NAV Classic, internetine iždo planavimo, vykdymo ir kontrolės sistema FinNet ir darbo užmokesčio programa ,,Stekas“;

3.5. taikyti buhalterinę apskaitą reglamentuojančus teisės aktus, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau – VSAFAS);

3.6. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir vairuoti seniūnijos automobilį tarnybinėms funkcijoms atlikti

3.7. gebėti dirbti kolektyve, organizuoti jo darbą, būti pareigingu, gebėti bendrauti.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. organizuoja Seniūnijos buhalterijos darbą ir jai atstovauja, rengia ir nustatyta tvarka teikia tvirtinti sąmatas, projektus, finansinės veiklos planus ir ataskaitas;

4.2. užtikrina finansinių operacijų teisėtumą, buhalterinę apskaitą, valstybės/savivaldybės ir kitų lėšų panaudojimą įstatymų nustatyta tvarka ir tinkamą finansinių dokumentų tvarkymą;

4.3. vykdo įstaigos turto, įsipareigojimų, finansavimo sumų, pajamų ir sąnaudų apskaitą bei kontrolę pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus bei kitus teisės aktus finansų apskaitos valdymo sistemoje Microsoft Dynamics NAV Classic ir internetinėje iždo planavimo, vykdymo ir kontrolės sistemoje FinNet, skaičiuoja seniūnijos darbuotojų darbo užmokestį darbo užmokesčio programoje ,,Stekas“, veda darbuotojų darbo laiko apskaitą programoje ,,Stekas;

4.4. užfiksuotus duomenis registruoja pateiktuose dokumentuose ir formuoja buhalterinės apskaitos registrus už ataskaitinį laikotarpį finansų apskaitos valdymo sistemoje Microsoft Dynamics NAV Classic;

4.5. atlieka atsiskaitymų su debitoriais ir kreditoriais apskaitą, rengia suderinimo aktus, inventorizavimo aprašus-sutikrinimo žiniaraščius;

4.6. rengia mokėjimo nurodymus banko lėšų pervedimams vykdyti, eksportuojant jų sąrašus iš finansų apskaitos valdymo sistemos Microsoft Dynamics NAV Classic ir darbo užmokesčio sistemos ,,Stekas“;

4.7. rengia Seniūnijos biudžeto ir kitų finansavimo šaltinių vykdymo bei kitas ataskaitas teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais, teikia jas asignavimų valdytojams bei kitoms institucijoms pagal kompetenciją;

4.8. rengia mėnesines ataskaitas apie apdraustųjų įmokas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai ir kitus reikalingus socialinio draudimo pranešimus. Rengia pajamų mokesčio deklaracijas ir statistines ataskaitas apie darbo užmokestį ir teikia savivaldybės administracijos Centralizuotos buhalterijos skyriui;

4.9. teikia buhalterinės apskaitos duomenis ir kitą susijusią informaciją (gautinų ir mokėtinų skolų sąrašus, duomenis apie panaudotus asignavimus ir jų likučius, ilgalaikio turto, biologinio turto ir atsargų likučius, priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį) asignavimų valdytojams pagal nustatytą tvarką ir kompetenciją;

4.10. teikia buhalterinės apskaitos informaciją ir rengia ataskaitas, pagal pareikalavimą – apskaitos dokumentus ir registrus biudžetinės įstaigos vadovui, auditoriams, asignavimų valdytojams, mokesčių administratoriams, valstybės institucijoms;

4.11. rengia Seniūnijos suvestinę finansinę atskaitomybę ir, įstaigos vadovui pasirašius, teikia valstybės/savivaldybės biudžetinės įstaigoms, kurių vadovai yra biudžeto asignavimų valdytojai ir kuriems jie pavaldūs, jų nustatyta tvarka ir terminais;

4.12. teikia Seniūnijos seniūnui pasiūlymus ir patarimus buhalterinės apskaitos politikos pasirinkimo, atsižvelgiant į konkrečias sąlygas ir apskaitos reikalavimus, klausimais;

4.13. vykdo išankstinę kontrolę;

4.14. pasirašydamas ūkinės operacijos dokumentus, parašu ir data patvirtina, kad ūkinė operacija yra teisėta, dokumentai, susiję su ūkinės operacijos atlikimu, yra tinkamai parengti ir kad jai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų;

4.15. vykdo kitą išankstinę finansų kontrolę, susijusią su ūkinių įvykių ūkinių operacijų dokumentavimu: piniginių lėšų apskaita, įsiskolinimų apskaita, turto apskaita, apskaitos registrų sudarymu;

4.16. atsako už einamąją finansų kontrolę. Vykdydamas kontrolę, vadovaujasi savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintomis finansų kontrolės taisyklėmis;

4.17. informuoja apie teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir finansų tvarkymą, pakeitimus ir rengia Seniūnijos dokumentų projektus;

4.18. dalyvauja įvairių komisijų veikloje;

4.19. vykdo kitus, susijusius su atliekamomis funkcijomis, Seniūnijos seniūno, savivaldybės administracijos direktoriaus, Finansų ir Centralizuotos buhalterijos skyrių vedėjų žodinius ir raštiškus pavedimus;

4.20. tinkamai saugo jo žinioje esančius buhalterinius dokumentus, nustatyta tvarka juos perduoda archyvui;

4.21. išvykdamas ar išeidamas atostogų, perduoda informaciją apie visus nebuvimo laikotarpio žinomus ir tikėtinus darbus jį pavaduojančiam asmeniui.

4.22. užtikrina funkcijų vykdymą pagal kokybės vadybos sistemos keliamus LST ES ISO 9001 standarto reikalavimus.

_________________________

Susipažinau:

______________________

(parašas)

______________________

(vardas, pavardė)

______________________

(data)

Informacija apie įstaigą: Tauragės rajono savivaldybės administracijos Lauksargių seniūnija, adresas Tauragės r. sav., Lauksargių sen., Lauksargių k., Beržų g. 1
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370-446-62816
El. paštas: savivalda@taurage.lt
Adresas: Respublikos g. 2, 72255 Tauragė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.