Ketvirtadienis, balandžio 25 d.

Konsultavimo telefonu skyriaus vedėjas

Skelbimo nr.: 58630
Skelbimo data: 2019-05-29
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Konsultavimo telefonu skyriaus vedėjas
Pareigybės aprašymas:
DARBO RINKOS IR UŽIMTUMO POLITIKOS ĮGYVENDINIMO DEPARTAMENTO KONSULTAVIMO TELEFONU SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
(darbo vieta - Kauno g. 6A, Lazdijai)

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento (toliau – Departamentas) Konsultavimo telefonu skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjo pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) ir ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.
2. Pareigybės lygis – A1 (koeficientas - nuo 9,36).
3. Skyriaus vedėjo pareigybė reikalinga organizuoti ir koordinuoti Skyriaus nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą, užtikrinant vieningą asmenų informavimą ir konsultavimą Užimtumo tarnybos kompetencijos ribose bei klientų grįžtamojo ryšio kaupimą ir analizę.
4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Departamento direktoriui.

II SKYRIUS
DARBUOTOJO VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo bendrosios veiklos srities – vidaus įstaigos struktūrinių padalinių administravimo – ir specialiosios veiklos srities – klientų aptarnavimo užimtumo rėmimo srityje – funkcijas.

III SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
6.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą magistro laipsnio išsilavinimą;
6.2. turėti ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį, įgyvendinant užimtumo rėmimo politiką įgyvendinant aktyvios darbo rinkos politikos priemones bei įgyvendinant kitas užimtumo rėmimo priemones ir ne mažesnę nei 1 metų vadovaujamo darbo patirtį;
6.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, socialinių įmonių veiklą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
6.4. būti susipažinusiam su gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimo darbo rinkoje sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais;
6.5. išmanyti valstybės užimtumo rėmimo sistemą, jos tikslus ir uždavinius, būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos darbo rinkos ir užimtumo politika; išmanyti Europos Sąjungos programų, fondų teikiamų galimybių panaudojimą, teisės aktų rengimo tvarką, pokyčių valdymą, strateginį planavimą, sugebėti analizuoti ekonominius ir socialinius pokyčius šalyje, prognozuoti jų įtaką darbo rinkai;
6.6. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus;
6.7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
6.8. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
7.1. koordinuoja ir kontroliuoja bendros Užimtumo tarnybos pašto dėžutės info@uzt.lt administravimą;
7.2. organizuoja konsultacijų ir aktualios informacijos teikimą asmenims Užimtumo tarnybos kompetencijos ribose:
7.2.1. bendruoju Užimtumo tarnybos telefonu 1883;
7.2.2. bendruoju Užimtumo tarnybos elektroniniu paštu info@uzt.lt;
7.2.3. Užimtumo tarnybos interneto svetainės skiltyse „Užduokite klausimą“ bei „Atsiliepimai“;
7.2.4. atsakymų rengimą į kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojų persiųstus asmenų paklausimus.
7.3. koordinuoja ir kontroliuoja asmenų skundų ir prašymų nagrinėjimą bei atsakymų pareiškėjams rengimą;
7.4. organizuoja ir koordinuoja bendradarbiavimą su kitais Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais bei kitomis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis, siekiant operatyviai išspręsti klientams iškilusias problemas;
7.5. organizuoja ir koordinuoja darbdavių praneštų laisvų darbo vietų registravimą Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje;
7.6. organizuoja ir koordinuoja klientų srautų, konsultavimosi poreikio priežasčių analizę, dažniausiai pasikartojančių problemų identifikavimą, jų priežasčių aiškinimąsi;
7.7. teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyriui dėl esamų procesų tobulinimo ar (ir) naujų procesų sukūrimo;
7.8. organizuoja ir koordinuoja dalyvavimą vykdant klientų apklausas bei tyrimus;
7.9. nustato Skyriaus poreikį pirkimams ir teikia paraiškas pirkimų planui sudaryti, rengia perkamų prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo paraiškas;
7.10. analizuoja Skyriaus funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikį, formuluoja pasiūlymus ir rengia užduotis programinės įrangos kūrimui ir tobulinimui, dalyvauja testuojant sukurtą programinę įrangą;
7.11. rengia Užimtumo tarnybos teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
7.12. planuoja ir organizuoja Skyriaus darbą, paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams ir kontroliuoja jų vykdymą;
7.13. teikia pasiūlymus Užimtumo tarnybos Departamento direktoriui dėl Skyriaus veiklos procesų veiksmingumo ir tobulinimo galimybių;
7.14. dalyvauja rengiant Skyriaus nuostatus ir Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus, teikia juos derinti Užimtumo tarnybos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Personalo valdymo skyriui;
7.15. teikia Užimtumo tarnybos Departamento direktoriui pasiūlymus dėl:
7.15.1. vidaus darbo tvarkos dokumentų rengimo;
7.15.2. Skyriaus nuostatų ir pareigybių skaičiaus;
7.15.3. Skyriaus darbuotojų veiklos vertinimo;
7.15.4. darbuotojų kvalifikacijos kėlimo;
7.15.5. Skyriaus darbuotojų skatinimo, drausminių nuobaudų jiems skyrimo;
7.15.6. komisijų ir darbo grupių specialioms užduotims vykdyti sudarymo ir kitais klausimais;
7.16. nustatyta tvarka atsiskaito Užimtumo tarnybos Departamento direktoriui už Skyriaus veiklą;
7.17. kontroliuoja viešai privalomos skelbti informacijos turinio parengimą ir viešinimą;
7.18. vizuoja Užimtumo tarnybos įsakymų, sutarčių projektus ir kitus dokumentus Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais, bei pasirašo Skyriaus darbuotojų parengtus dokumentus;
7.19. organizuoja Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymą;
7.20. tvarko Skyriaus veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų saugojimą, naikinimą ir perdavimą į archyvą;
7.21. skatina Skyriaus darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą;
7.22. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis.

V SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

8. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:
8.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
8.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
8.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
8.4. racionalų darbo laiko naudojimą.
9. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, privalo perduoti visus turimus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais tiesioginį vadovą arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.
________________________


Susipažinau

Darbo rinkos ir užimtumo politikos
įgyvendinimo departamento
Konsultavimo telefonu skyriaus
vedėjas _____________________ _______________
20____-____-_____
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@ldb.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.