KLIENTŲ PATIRČIŲ IR KOKYBĖS VALDYMO SKYRIAUS VADOVAS(-Ė)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 94359
Skelbimo data: 2024-03-05
Skelbimas galioja iki: 2024-03-20 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: KLIENTŲ PATIRČIŲ IR KOKYBĖS VALDYMO SKYRIAUS VADOVAS(-Ė)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

KLIENTŲ PATIRČIŲ IR KOKYBĖS VALDYMO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)

Struktūrinis padalinys: Klientų patirčių ir kokybės valdymo skyrius

Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius

Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą;
  • diegiant ir tobulinant klientų aptarnavimo ir kokybės valdymo procesus Įmonėje;
  • inicijuojant procesų efektyvinimą, optimizavimą siekiant geresnės klientų patirties bei efektyvios veiklos;
  • analizuojant Klientų aptarnavime naudojamus technologinius sprendimus, vertinant veiklos procesus, jų modernumą ir efektyvumą bei galimybes juos keisti pasitelkiant inovatyvius sprendimus;
  • nustatant klientų aptarnavimo rodiklius;
  • organizuojant ir vykdant klientų aptarnavimo standarto reikalavimų laikymosi priežiūrą;
  • rengiant ir palaikant klientų aptarnavimo kokybės matavimo ir kontrolės sistemą;
  • organizuojant ir vykdant klientų pasitenkinimo bei klientų aptarnavimo kokybės tyrimus, stebint ir analizuojant rezultatus, atsižvelgiant į rezultatus inicijuojant darbuotojų ugdymą bei procesų keitimą;
  • vykdant vieningos ir aktualios informacijos sklaidą visuose klientų aptarnavimo kanaluose;
  • organizuojant reguliarų darbuotojų žinių patikrinimą, atestacijos klausimynų atnaujinimą, klientų aptarnavimo naujai įdarbintų darbuotojų įvedimą bei vėlesnį profesinių žinių atnaujinimą;

Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų vadovavimo padaliniui patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, patirčių ir kokybės valdymo srityje;
  • projektų valdymo patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirstas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 360 Eur su mokesčiais (3 360 – 5 040 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse.

Kontaktai pasiteiravimui: el.p. cv@registrucentras.lt , tel. +370 694 10038.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvivo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.