Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 109414
Skelbimo data: 2025-12-04
Skelbimas galioja iki: 2025-12-18 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,93
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1660,42
Darbo vieta (miestas): Lazdijai
Informacija apie įstaigą: Reikalingas darbuotojas fizinių asmenų konsultavimui lietuvių ir anglų kalbomis telefonu.

Darbo vieta: Lazdijai.

Išbandymo laikotarpis 3 mėn.

Mes siūlome:

· profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes;
· lankstų darbo grafiką ir profesionalią komandą;
· darbo užmokestį, pagrįstą darbuotojo ekspertiškumu ir pastangomis;
· lengvą įsiliejimą į komandą, padedant patyrusiam kolegai;
· galimybes lengviau derinti šeimos ir darbo poreikius;
· švęsti gimtadienį tiek komandoje, tiek su artimaisiais: gimimo dieną – pusė laisvos darbo dienos;
· kas penktą darbo dieną dirbti iš namų, susitarus su savo komanda;
· empatišką organizacijos kultūrą.

Darbo laiko norma: 40 val./savaitę.

Pretendentui būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius turimą ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo srityje;
mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;


Kontaktai išsamesnei informacijai gauti:

Dovilė Martinaitienė Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyr.specialistė
+370 658 73639; Dovile.Martinaitiene@uzt.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus
2018 m. balandžio 27 d. įsakymu Nr. V-182
(Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus
2025 m. spalio 13 d. įsakymu Nr. V4-40
redakcija)

KLIENTŲ APTARNAVIMO IR PASLAUGŲ VALDYMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė, priskiriama specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo srityje;
4.3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
4.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais klientų aptarnavimą, gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktikoje;
4.5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;
4.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai vertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
4.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. konsultuoja klientus taikydamas vieno langelio principą pagal Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) patvirtintus klientų aptarnavimo standartus bei gerosios praktikos pavyzdžius;
5.2. informaciniu telefonu pagal kompetenciją teikia klientams bendro ir/ar asmeninio pobūdžio informaciją ir konsultacijas;
5.3. registruoja laisvas darbo vietas;
5.4. Užimtumo tarnybos nustatyta tvarka registruoja klientų prašymus;
5.5. Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje tvarko fizinių ir juridinių asmenų kontaktinius ar kitus duomenis Inicijuoja autentifikuotų Užimtumo tarnybos elektroninių paslaugų naudotojų prisijungimo duomenų priminimo siuntimą į naudotojo elektroninį paštą;
5.6. nagrinėja telefonu ir kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis gautus klientų paklausimus bei prašymus, rengia į juos atsakymus, bendradarbiaujant su kitais Užimtumo tarnybos administracijos padaliniais;
5.7. vykdo klientų apklausas;
5.8. rengia ataskaitas bei suvestines, analizuoja jų rodiklius bei teikia pasiūlymus ir pastabas Skyriaus vedėjui dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo ir klientų srautų optimizavimo;
5.9. vykdo reguliarius susitikimus su klientų aptarnavimo funkcijas vykdančių skyrių darbuotojais, konsultuojančiais klientus, dėl aktualios informacijos pateikimo, konsultavimo veiklos vykdymo ir darbo kokybės gerinimo klausimais bei teikia jiems metodinę pagalbą;
5.10. dalyvauja įgyvendinant veiklos planavimo, veiklos vertinimo, rizikos ir kokybės valdymo, korupcijos ir kitos nesąžiningos veiklos prevencijos, Skyriaus dokumentų tvarkymo procedūras;
5.11. analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl Skyriaus:
5.11.1. funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikio;
5.11.2. darbo organizavimo, darbo procesų ir procedūrų tobulinimo;
5.12..nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
5.13. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
5.14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

6. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:
6.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
6.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
6.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
6.4. racionalų darbo laiko naudojimą.
7. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
8. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, privalo perduoti visus turimus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais tiesioginį vadovą arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.
__________________________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 700) 79 244
El. paštas: info@uzt.lt
Adresas: A. Vivulskio g. 13, LT-03162 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.