Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas (Pareiginės algos koeficientas nuo 5,2)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 68041
Skelbimo data: 2020-12-15
Konkursą inicijuojanti įstaig: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas (Pareiginės algos koeficientas nuo 5,2)
Pareiginės algos koeficientas: 5.20
Darbo vieta (miestas): Zarasai
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus
2018 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. V-190
(Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 23 d. įsakymo Nr. V-379 redakcija)

KLIENTŲ APTARNAVIMO IR PASLAUGŲ VALDYMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) ir ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga konsultuoti klientus bendruoju Užimtumo tarnybos informacijos telefonu (toliau – informacinis telefonas) ir kitais elektroniniais ryšiais užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo klausimais, vykdyti laisvų darbo vietų registravimą, nagrinėti klientų paklausimus ir skundus, rengti į juos atsakymus.
4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
DARBUOTOJO VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo specialiosios veiklos srities – klientų aptarnavimo užimtumo rėmimo srityje– funkcijas.

III SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
6.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
6.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį;
6.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais klientų aptarnavimą, gyventojų užimtumo rėmimą, nedarbo socialinį draudimą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų rengimą ir dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai;
6.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, analitiškai vertinti problemas, rengti išvadas, problemų sprendimų koncepcijas, modeliuoti situacijas, prognozuoti rezultatus, nustatyti sprendimų strategiją;
6.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
6.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
7.1. konsultuoja klientus taikydamas „vieno langelio“ principą pagal Užimtumo tarnybos patvirtintus klientų aptarnavimo standartus bei gerosios praktikos pavyzdžius;
7.2. informaciniu telefonu pagal kompetenciją teikia klientams bendro ir/ar asmeninio pobūdžio informaciją ir konsultacijas;
7.3. registruoja laisvas darbo vietas;
7.4. Užimtumo tarnybos nustatyta tvarka registruoja klientų prašymus;
7.5. Užimtumo tarnybos informacinėje sistemoje tvarko fizinių ir juridinių asmenų kontaktinius ar kitus duomenis;
7.6. nagrinėja telefonu ir kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis gautus klientų paklausimus bei prašymus, rengia į juos atsakymus, bendradarbiaujant su kitais Užimtumo tarnybos administracijos padaliniais.;
7.7. vykdo klientų apklausas;
7.8. rengia ataskaitas bei suvestines, analizuoja jų rodiklius bei teikia pasiūlymus ir pastabas Skyriaus vedėjui dėl klientų aptarnavimo kokybės gerinimo ir klientų srautų optimizavimo;
7.9. vykdo reguliarius susitikimus su Klientų aptarnavimo funkcijas vykdančių skyrių darbuotojais, konsultuojančiais klientus, dėl aktualios informacijos pateikimo, konsultavimo veiklos vykdymo ir darbo kokybės gerinimo klausimais bei teikia jiems metodinę pagalbą;
7.10. dalyvauja įgyvendinant veiklos planavimo, veiklos vertinimo, rizikos ir kokybės valdymo, korupcijos ir kitos nesąžiningos veiklos prevencijos, Skyriaus dokumentų tvarkymo procedūras;
7.11. analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl Skyriaus:
7.11.1. funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikio;
7.11.2. darbo organizavimo, darbo procesų ir procedūrų tobulinimo;
7.12. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
7.13. kelia savo kvalifikaciją ir tobulina profesinius įgūdžius;
7.14. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
7.15. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Direktoriaus pavaduotojo ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.

V SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

8. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:
8.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
8.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
8.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
8.4. racionalų darbo laiko naudojimą.
9. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, privalo perduoti visus turimus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais tiesioginį vadovą arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@ldb.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.