Kanceliarijos skyriaus personalo specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 108524
Skelbimo data: 2025-10-27
Skelbimas galioja iki: 2025-11-10 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Joniškio rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Joniškio rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Kanceliarijos skyriaus personalo specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 1,08
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1928,23
Darbo vieta (miestas): Joniškis
Informacija apie įstaigą: Mes siūlome:
· profesinio tobulėjimo, karjeros ir mokymosi galimybes;
· 2 darbo dienas per mėnesį apsilankymui sveikatos ar valstybinėje įstaigoje, paliekant darbo užmokestį ir kt.
Pareigybės aprašymas:
KANCELIARIJOS SKYRIAUS PERSONALO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Kanceliarijos skyriaus personalo specialistas yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Joniškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Personalo specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą, asmens duomenų apsaugą, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
3.3. mokėti dirbti kompiuterinėmis „Microsoft Office“ programomis, organizacine technika;
3.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.5. valdyti, kaupti, sisteminti, vertinti ir apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Personalo specialistas vykdo šias funkcijas:
4.1. vykdo privačių interesų deklaravimo kontrolę, priežiūrą, įgyvendina teisės aktų dėl privačių interesų deklaravimo reikalavimus;
4.2. dalyvauja tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų tyrimų procedūrose arba atlieka tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų tyrimus;
4.3. rengia prašymus Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją apie asmenis dėl Savivaldybės administracijos darbuotojų, biudžetinių, viešųjų įstaigų ir valdomų įmonių vadovų skyrimo, teikia nuomonę vertinant gautą informaciją;
4.4. nagrinėja struktūrinių padalinių vadovų pateiktus valstybės tarnautojų ar darbuotojų pareigybių aprašymus, teikia siūlymus dėl jų keitimo ir atitikimo teisės aktų reikalavimams;
4.5. rengia pažymas ir kitus dokumentus, kurių reikia Savivaldybės vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų asmeniniams ir socialiniams reikalams spręsti;
4.6. pagal kompetenciją dalyvauja inventorizacijose, vykdomos veiklos patikrinimuose;
4.7. organizuoja atrankas, konkursus į valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigas, vykdo priėmimo procedūras;
4.8. padeda Savivaldybės administracijos padaliniams pagal jų administruojamą sritį organizuoti konkursus į Savivaldybės įstaigų (išskyrus švietimo), įmonių vadovų pareigas;
4.9. supažindina paskirtus į pareigas asmenis su jų pareigybių aprašymais, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais Savivaldybės administracijos veiklą reglamentuojančiais dokumentais;
4.10. informuoja asmenį, atsakingą už darbuotojų instruktavimą saugos ir sveikatos klausimais, materialinį aprūpinimą, apie priimamą valstybės tarnautoją ar darbuotoją;
4.11. rūpinasi, kad priimtiems valstybės tarnautojams ir darbuotojams būtų pagamintos identifikavimo kortelės, iškabos ant darbo kabineto durų;
4.12. organizuoja Savivaldybės administracijos darbuotojų veiklos vertinimo procedūras. Tikrina parengtų tiesioginio vadovo motyvuotų pasiūlymų atitikimą galiojantiems teisės aktams. Kontroliuoja, kad darbuotojų tiesioginio vadovo motyvuoti pasiūlymai būtų pateikti laiku ir teisės aktų nustatyta tvarka;
4.13. teikia siūlymus dėl personalo mokymo prioritetų formavimo, sudaro Savivaldybės administracijos personalo metinius mokymo planus, ataskaitas, dalyvauja rengiant Savivaldybės administracijos vidaus tvarką reguliuojančių teisės aktų ir struktūrinių padalinių veiklą reguliuojančių teisės aktų projektus;
4.14. atsižvelgiant į tiesioginio vadovo motyvuotus pasiūlymus organizuoja Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą;
4.15. renka, sistemina informaciją apie valstybės tarnautojų ir darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą, dalyvavimą mokymuose ir per 5 (penkias) darbo dienas nuo kvalifikacijos tobulinimo ar dalyvavimo mokymuose pabaigos įrašo Viešojo sektoriaus darbuotojų registro informacinėje sistemoje nurodytą informaciją;
4.16. kontroliuoja darbuotojų mokymams ir kvalifikacijos tobulinimui skirtų lėšų panaudojimą, rengia ir teikia ataskaitas;
4.17. esant poreikiui, organizuoja Savivaldybės tarybos narių ir seniūnaičių mokymus;
4.18. tvarko duomenis Viešojo sektoriaus darbuotojų registro informacinėje sistemoje;
4.19. tvarko personalo kartoteką personalo, darbo užmokesčio ir darbo laiko apskaitos valdymo informacinėje sistemoje „Bonus“, pildo darbuotojų korteles, įveda duomenis ir Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimų informaciją, pildo Savivaldybės administracijos vadovų ir Kanceliarijos skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraščius, atlieka informacijos nuasmeninimą (šalinimą);
4.20. teikia nustatyta tvarka informaciją personalo klausimais skelbti Savivaldybės interneto svetainėje, vykdo vidinę komunikaciją personalo klausimais, dalyvauja kuriant motyvacinę sistemą;
4.21. registruoja dokumentus pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą dokumentacijos planą sukurtuose dokumentų registruose;
4.22. formuoja ir tvarko personalo valdymo, Savivaldybės vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybei pavaldžių biudžetinių, viešųjų įstaigų ir valdomų įmonių vadovų asmens bylas;
4.23. ruošia pagal reikalavimus kalendorinių metų personalo valdymo dokumentų bylas, užbaigtas Savivaldybės vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybei pavaldžių biudžetinių, viešųjų įstaigų bei valdomų įmonių vadovų asmens bylas saugoti ir perduoda pagal aktą Savivaldybės administracijos archyvui;
4.24. rengia personalo valdymo ataskaitas;
4.25. pagal kompetenciją rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus, esant poreikiui – registruoja pateiktus dokumentus ar jų kopijas kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje;
4.26. konsultuoja personalo valdymo, darbo teisės, privačių interesų deklaravimo ir kitais savo kompetencijos klausimais;
4.27. esant poreikiui, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose, susitikimuose, rengia posėdžių ir pasitarimų protokolus;
4.28. pavaduoja Kanceliarijos skyriaus vedėjo nurodymu kitus specialistus jų kasmetinių, mokymosi atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo laikotarpiais ir kitais atvejais Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Specialistas vykdo kitus Kanceliarijos skyriaus vedėjo pavedimus pagal savo kompetenciją.

___________________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 426 69 142
El. paštas: savivaldybe@joniskis.lt
Adresas: Livonijos g. 4-1, 84124 Joniškis
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.