Išteklių valdymo skyriaus vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 87819
Skelbimo data: 2023-05-05
Skelbimas galioja iki: 2023-05-19
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo Kontrolierių įstaiga
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo Kontrolierių įstaiga
Pareigos: Išteklių valdymo skyriaus vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas gali būti nuo 8,4 iki 13 priklausomai nuo turimo darbo stažo. Yra galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
Seimo kontrolieriai gina žmogaus teisę į gerą viešąjį administravimą, užtikrinantį žmogaus teises ir laisves, prižiūri, ar valdžios įstaigos vykdo pareigą tinkamai tarnauti žmonėms. Seimo kontrolieriai taip pat vykdo nacionalinę kankinimų prevenciją laisvės apribojimo vietose pagal Konvencijos prieš kankinimą ir kitokį žiaurų, nežmonišką ar žeminantį elgesį, ar baudimą fakultatyvų protokolą.
Seimo kontrolierių įstaiga – Nacionalinė žmogaus teisių institucija, akredituota Jungtinėse Tautose.
Dėl informacijos apie konkursą – Bendrųjų reikalų skyriaus vedėja Ina Sadaunykienė, tel. 8 706 65131, ina.sadaunykiene@lrski.lt
Pareigybės aprašymas:
IŠTEKLIŲ VALDYMO SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS



I. PAREIGYBĖ



1. Išteklių valdymo skyriaus vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigybės grupė – 1, kodas – 1211.

2. Pareigybės lygis – A2.



II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI



3. Skyriaus vedėjas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų srities ekonomikos krypties išsilavinimą;

3.2. turėti 3 metų darbo patirtį, iš jų – vienų metų apskaitos tvarkymo ar finansų valdymo srityje ir vienų metų vadovaujamojo darbo;

3.3. būti gerai susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius, viešojo sektoriaus atskaitomybę, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, biudžetinių įstaigų finansinę veiklą;

3.4. mokėti dirbti su Microsoft Office ir buhalterinės apskaitos kompiuterinėmis programomis;

3.5. savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą;

3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti turimą informaciją;

3.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti rengti tvarkomųjų, organizacinių ir informacinių dokumentų projektus.





III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS



4. Skyriaus vedėjas vykdo šias funkcijas:

4.1. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja skyriaus darbą;

4.2. užtikrina racionalų ir taupų valstybės biudžeto asignavimų naudojimą;

4.3. koordinuoja ir informuoja VĮ „Turto bankas“ apie centralizuotai valdyti perduoto administracinio nekilnojamojo turto ir kito su juo perduoto nekilnojamojo turto nuomos sutarties vykdymo sąlygas;

4.4. teikia siūlymus ir derina su VĮ „Turto bankas“ apie lėšų poreikį dėl nekilnojamojo turto einamojo remonto darbų;

4.5. atlieka išankstinę finansų kontrolę;

4.6. dalyvauja svarstant išlaidų sąmatų projektus, tvirtinant įstaigos struktūrą, nustatant atlyginimo koeficientus darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartį, ir kitus klausimus, susijusius su finansiniais ištekliais;

4.7. pagal kompetenciją vizuoja teikiamus vadovo įsakymus, dokumentų projektus, sutartis, kitus apskaitos dokumentus;

4.8. teikia siūlymus įstaigos vadovui dėl finansinių darbuotojų vertinimo ir skatinimo galimybių;;

4.9. tvarko skyriaus dokumentus, sudaro bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui ar naikinimui;

4.10. rengia įstaigos išlaidų sąmatos projektus pagal programas, įstaigos vadovo patvirtintus projektus laiku perduoda Finansų ministerijai;

4.11. atsako už įstaigos finansinės atskaitomybės sudarymą, biudžeto vykdymo ataskaitas ir duomenų pateikimą laiku valstybės institucijoms ir įstaigoms;

4.12. kontroliuoja programų sąmatų vykdymą, organizuoja informacijos apie asignavimų panaudojimą, kaupimą, sisteminimą ir analizę pagal programas, vykdomas priemones ir išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius;

4.13. organizuoja mokėjimų paraiškų ir ataskaitų teikimą pagal kompiuterizuotą Valstybes biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemą;

4.14. tikrina ir pasirašo antrojo parašo teise banko pavedimus, paraiškas, ir kitus piniginius atsiskaitymų dokumentus;

4.15. apskaičiuoja įstaigos darbuotojų darbo užmokestį ir su juo susijusias išmokas, mokesčius ir įmokas į valstybės biudžetą, Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetą ir išskaitomas sumas pagal vykdomuosius raštus ar kitus dokumentus ir kt.;

4.16. teikia mėnesines ir metines ataskaitas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos;

4.17. teikia siūlymus įstaigos vadovui skyriaus veiklos tobulinimo klausimais;

4.18. vykdo kitus su Seimo kontrolierių įstaigos ir skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.



IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS



5. Skyriaus vedėjas yra pavaldus Seimo kontrolierių įstaigos vadovui.



________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 706 65125
El. paštas: ombuds@lrski.lt
Adresas: Gedimino pr., 56, LT-01110 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.