Įsigijimų skyriaus logistikos specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 93019
Skelbimo data: 2024-01-02
Skelbimas galioja iki: 2024-01-16 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Įsigijimų skyriaus logistikos specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,07 nustatomas atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį. Išsamesnės informacijos teirautis Personalo ir administravimo skyriaus vyriausiosios specialistės Indrės Orintaitės tel. 8 706 72864, el. p. indre.orintaite@mil.lt.
Pareigybės aprašymas:

LOGISTIKOS VALDYBOS ĮGULŲ APTARNAVIMO TARNYBOS ADMINISTRACIJOS ĮSIGIJIMŲ SKYRIAUS LOGISTIKOS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnybos (toliau – ĮAT) Administracijos Įsigijimų skyriaus logistikos specialistas (kodas 243103) (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2, pareigybės sudėtingumas – labai sudėtinga.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos kariuomenės struktūra;
3.3. žinoti darbo organizavimo ĮAT pagrindus ir veiklos kryptis;
3.4. žinoti materialiojo turto pirkimo tvarką reglamentuojančius dokumentus;
3.5. žinoti Viešųjų pirkimų įstatymą;
3.6. žinoti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
3.7. žinoti dokumentų apskaitos ir tvarkymo taisyklių reikalavimus;
3.8. gebėti rengti teisės aktus ir kitus dokumentus;
3.9. gebėti efektyviai planuoti ir organizuoti savo veiklą, analizuoti, sisteminti informaciją;
3.10. būti susipažinusiam ir savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro, Lietuvos kariuomenės vado, Logistikos valdybos vado ir ĮAT vado įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, dokumentų valdymą, įslaptintos informacijos ir asmens duomenų apsaugą, vidaus tvarkos taisyklėmis, saugos darbe, gaisrinės saugos taisyklėmis, šiuo pareigybės aprašymu, tiesioginio vadovo nurodymais;
3.11. mokėti dirbti kompiuteriu su MS Office programiniu paketu;
3.12. atitikti teisės aktuose nustatytus teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, pažymėta slaptumo žyma RIBOTO NAUDOJIMO, reikalavimus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. surenka iš ĮAT skyrių ir centrų duomenis apie prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo poreikį, juos apibendrina ir sudaro prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo poreikio ĮAT metines suvestines;
4.2. rengia ir nuolat tikslina prekių, paslaugų ir darbų metinį viešųjų pirkimų planą, derina su atsakingais asmenimis, teikia tvirtinti ĮAT vadui;
4.3. skelbia viešųjų pirkimų suvestinę (toliau – Suvestinė) Centrinėje informacinėje pirkimų sistemoje (toliau – CVP IS);
4.4. vadovaudamasis teisės aktais teikia informaciją apie viešųjų pirkimų planą Krašto apsaugos sistemos intraneto svetainėje;
4.5. kontroliuoja viešųjų pirkimų plano, Suvestinės ir krašto apsaugos sistemos intraneto svetainėje skelbiamo plano duomenis, esant poreikiui, juos tikslina;
4.6. perduoda prekių, paslaugų ir darbų įsigijimui reikiamą dokumentaciją pirkimų komisijoms ir pirkimo organizatoriams, vadovaudamasis ĮAT viešųjų pirkimų planu;
4.7. derina prekių, paslaugų ir darbų įsigijimui teikiamas pirkimo paraiškas DokVIS sistemoje, teikia pasiūlymus dėl pirkimo būdo parinkimo;
4.8. kaupia ir rengia statistinę informaciją apie ĮAT atliktus ir atliekamus viešuosius pirkimus;
4.9. skaičiuoja prekių, paslaugų ir darbų decentralizuotų pirkimų vertes vadovaudamasis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus įsakymu patvirtinta Pirkimo verčių skaičiavimo metodika;
4.10. pildo sudarytų viešojo pirkimo-pardavimo sutarčių žurnalą;
4.11. vykdo ĮAT vado sudarytų ir galiojančių viešojo pirkimo-pardavimo sutarčių apskaitą, analizuoja duomenis ir rengia ataskaitas, susijusias su sutartimis, teikia informaciją tiesioginiam vadovui apie sutarčių galiojimo terminus, vertes, už sutarčių vykdymą atsakingus asmenis;
4.12. informuoja už sutarčių vykdymą atsakingus ĮAT skyrių ir centrų vadovus apie sutarčių galiojimo terminų pabaigą ir paraiškų pateikimo terminus;
4.13. pagal kompetenciją vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 85 2785343
El. paštas: iat@mil.lt
Adresas: Mindaugo 26, Vilnius LT-03604
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.