Įmonės, įstaigos ar organizacijos vadovas
| Skelbimo nr.: | 108206 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-13 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-10-27 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kretingos Simono Daukanto progimnazija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
| Pareigos: | Įmonės, įstaigos ar organizacijos vadovas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
| Darbo vieta (miestas): | Kretinga |
| Informacija apie įstaigą: | 3801-3909 neatskaičius mokesčių |
| Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Kretingos Simono Daukanto progimnazijos direktoriaus 2025 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. VI-106 KRETINGOS SIMONO DAUKANTO PROGIMNAZIJA DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Direktoriaus pavaduotoją priima į darbą ir iš jo atleidžia, skiria darbo užmokestį progimnazijos direktorius Lietuvos Respublikos darbo kodekso, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo nustatyta tvarka. 4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui yra pavaldus ir atskaitingas Kretingos Simono Daukanto progimnazijos direktoriui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DIREKTORIAUS PAVADUOTOJUI 5. Šias pareigas einantis direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi atitikti šiuos specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus: 5.1. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir magistro kvalifikacinį laipsnį pedagogikos, edukologijos, švietimo vadybos ar kitose su švietimo organizavimu, ugdymo procesu, švietimo politika ar viešuoju administravimu susijusiose studijų kryptyse. Išsilavinimas turi suteikti pakankamą teorinį ir praktinį pagrindą strateginiam ugdymo planavimui, švietimo kokybės užtikrinimui, mokyklos veiklos organizavimui, personalo valdymui, įtraukties procesų koordinavimui ir edukacinių inovacijų diegimui. 5.2. Turėti pedagogo kvalifikaciją bei ne mažesnį kaip 5 metų pedagoginio darbo stažą švietimo įstaigoje. 5.3. Turėti ne mažesnį kaip 5 metų vadybinio darbo stažą švietimo srityje, apimantį veiklas, susijusias su ugdymo proceso planavimu ir koordinavimu, švietimo kokybės vertinimu, personalo veiklos organizavimu, projektų valdymu ar mokinių pasiekimų stebėsena ir vertinimu. 5.4. Mokėti užsienio kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis, suteikiančiu gebėjimą sklandžiai komunikuoti žodžiu ir raštu profesinėje aplinkoje, rengti ir suprasti su pareigomis susijusius dokumentus, dalyvauti tarptautiniuose projektuose, palaikyti profesinius ryšius ir bendradarbiauti su tarptautinėmis institucijomis bei partneriais. 5.5. Būti išklausius profesijai ar veiklos sričiai privalomus mokymus teisės aktų nustatyta tvarka ir turėti tai patvirtinančius dokumentus. 5.6. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos teisės aktais, Kretingos rajono savivaldybės sprendimais ir įsakymais, reglamentuojančiais švietimo įstaigų veiklą, Darbo kodeksu, Progimnazijos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, kitais Progimnazijos lokaliniais dokumentais ir pareigybės aprašymu. 5.7. Mokėti sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, planuoti Progimnazijos veiklą, inicijuoti ir įgyvendinti projektus, taikyti pažangos stebėsenos ir kokybės vertinimo metodus. 5.8. Gebėti dirbti komandoje, kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus Progimnazijos bendruomenės narių santykius, laikytis pedagoginės etikos normų ir konfidencialumo principų. 5.9. Gerai mokėti lietuvių kalbą – jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytus valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus. 5.10. Mokėti dirbti su informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis, naudotis švietimo valdymo informacinėmis sistemomis, išmanyti dokumentų rengimo taisykles. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO FUNKCIJOS 6. Užtikrina darbo tvarkos taisyklių, vidaus dokumentų, teisės aktų, švietimo politikos nuostatų ir higienos normų laikymąsi visų Progimnazijos darbuotojų veikloje. 6.1. Organizuoja, koordinuoja ir prižiūri Progimnazijos ugdymo proceso planavimą, įgyvendinimą, stebėseną, kokybės užtikrinimą ir tobulinimą, kuruoja ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ugdymo bei neformaliojo švietimo programas. 6.2. Vadovauja ugdymo plano projekto rengimui, koordinuoja jo suderinimą su teisės aktais, strateginiais dokumentais ir bendruomenės poreikiais. 6.3. Sudaro, tvirtina ir koreguoja pamokų, neformaliojo švietimo tvarkaraščius, užtikrina jų atitiktį ugdymo planams, mokinių poreikiams ir įtraukties principams. 6.4. Sudaro pedagoginių darbuotojų tarifinius sąrašus, darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir organizuoja personalo darbo planavimą. 6.5. Organizuoja ir prižiūri mokytojų bei klasių vadovų veiklą, teikia metodinę pagalbą, koordinuoja metodinių grupių veiklą, inicijuoja jų veiklos tobulinimą. 6.6. Rengia direktoriaus įsakymų projektus, susijusius su kuruojamomis sritimis. 6.7. Stebi, analizuoja ir vertina ugdymo programų įgyvendinimą, metodinę veiklą, ilgalaikius planus, inicijuoja ugdymo kokybės tobulinimo priemones. 6.8. Koordinuoja pasirengimą olimpiadoms, konkursams, saviraiškos renginiams, vertina jų ugdomąją vertę ir poveikį mokinių pažangai bei motyvacijai. 6.9. Analizuoja mokinių pažangą ir pasiekimus, inicijuoja individualios pažangos stebėseną ir vertinimą, taiko duomenis planavimui ir sprendimų priėmimui. 6.10. Koordinuoja mokymosi pagalbos sistemą, užtikrina pagalbos planų rengimą, įgyvendinimą ir efektyvumo analizę. 6.11. Organizuoja ir prižiūri savarankiško mokymosi, mokymosi namuose ir nuotolinio mokymo(si) procesus, užtikrina jų kokybę ir teisės aktų laikymąsi. 6.12. Koordinuoja karjeros ugdymo veiklas, stebi jų įgyvendinimą, organizuoja socialinės–pilietinės veiklos programas. 6.13. Organizuoja nacionalinius mokinių pasiekimų patikrinimus, analizuoja jų rezultatus, formuluoja rekomendacijas ugdymo kokybės tobulinimui. 6.14. Kuruoja mokinių maitinimo ir pavėžėjimo organizavimą, užtikrina procesų kokybę ir atitiktį teisės aktams. 6.15. Organizuoja pamokų pakeitimus mokytojams nedalyvaujant darbe, užtikrina ugdymo proceso tęstinumą. 6.16. Organizuoja, koordinuoja ir inicijuoja projektinę veiklą, skatina dalyvavimą nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose, kuria partnerystes su švietimo, kultūros, verslo ir kitomis institucijomis. 6.17. Organizuoja ir kuruoja mokinių savivaldos veiklą, skatina mokinių įsitraukimą į sprendimų priėmimą ir bendruomenės gyvenimą. 6.18. Organizuoja tradicinius progimnazijos renginius, koordinuoja ugdymą ne mokyklos aplinkoje, kultūrines, pažintines veiklas ir ekskursijas, užtikrina jų apskaitą ir saugumą. 6.19. Kuruoja mokinių vasaros stovyklų, Kultūros paso veiklų organizavimą. 6.20. Organizuoja bendradarbiavimą su socialiniais partneriais, kuruoja edukacinių aplinkų kūrimą ir atnaujinimą. 6.21. Koordinuoja informacijos sklaidą apie progimnazijos veiklą interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose, užtikrina komunikacijos atitiktį viešosios informacijos reikalavimams. 6.22. Organizuoja antikorupcinės veiklos priemones, stebi jų įgyvendinimą. 6.23. Kuruoja progimnazijos vizualinės informacijos sklaidą (stendai, ekspozicijos), užtikrina jų atnaujinimą ir informatyvumą. 6.24. Organizuoja pedagogų kvalifikacijos tobulinimą, atestacijos procesus, inicijuoja kompetencijų tobulinimo prioritetus. 6.25. Rengia mėnesio veiklos planus, vykdo jų analizę ir koregavimą pagal strateginius tikslus. 6.26. Teikia informaciją, rengia ir derina ataskaitas švietimo institucijoms, savivaldybei ir kitoms organizacijoms. 6.27. Dalyvauja vidaus kokybės įsivertinimo procesuose, analizuoja rezultatus, rengia pasiūlymus strateginiams sprendimams. 6.28. Pavaduoja progimnazijos direktorių jo nebuvimo atveju, užtikrina vadovavimo tęstinumą. 6.29. Tvarko ir saugo dokumentaciją, archyvuoja pagal nustatytą tvarką, teikia duomenis institucijoms ir registrams. 6.30. Atlieka kitus direktoriaus pavestus darbus ir pavedimus pagal priskirtą kompetenciją. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 7. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už jam pavestų funkcijų tinkamą, savalaikį ir kokybišką vykdymą. 8. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už netinkamai ar aplaidžiai atliktas pareigas, teisės aktų pažeidimus, konfidencialios informacijos atskleidimą, neteisėtus sprendimus ar veiksmus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 9. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui privalo laikytis pedagoginės etikos, valstybės tarnautojų elgesio ir viešojo sektoriaus atsakomybės principų, elgtis taip, kad savo veiksmais ar neveikimu nepakenktų Progimnazijos reputacijai, interesams ar veiklos kokybei. 10. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui privalo laikytis pedagoginės etikos, valstybės tarnautojų elgesio ir viešojo sektoriaus atsakomybės principų, elgtis taip, kad savo veiksmais ar neveikimu nepakenktų Progimnazijos reputacijai, interesams ar veiklos kokybei. 11. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už: 11.1.Teisės aktų, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, Kretingos rajono savivaldybės institucijų, Progimnazijos direktoriaus įsakymų ir sprendimų vykdymą savo kompetencijos ribose. 11.2. Ugdymo proceso organizavimą, priežiūrą ir kokybės užtikrinimą kuruojamose srityse. 11.3. Ugdymo planų ir programų įgyvendinimą, jų atitiktį teisės aktams bei mokinių poreikiams. 11.4. Mokinių saugios, sveikos ir palankios ugdymosi aplinkos kūrimą bei palaikymą. 11.4. Įtraukties, lygių galimybių, žmogaus teisių ir vaiko teisių apsaugos principų laikymąsi ugdymo procese. 11.5. Mokinių pažangos ir pasiekimų stebėsenos, vertinimo ir analizės sistemų veiksmingumą, duomenų tikslumą bei teisingumą. 11.6. Personalo darbo organizavimą, darbo laiko apskaitą, užduočių paskirstymą ir kontrolę kuruojamose srityse. 11.7. Pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimo organizavimą, jų veiklos vertinimą ir metodinės pagalbos teikimą. 11.8. Dokumentų rengimo, saugojimo, apskaitos ir archyvavimo tvarkos laikymąsi, duomenų pateikimą valstybės informacinėms sistemoms ir institucijoms. 11.9. Bendradarbiavimo su tėvais (globėjais, rūpintojais), socialiniais partneriais, švietimo ir kitomis institucijomis organizavimą. 11.10. Nacionalinių ir tarptautinių projektų įgyvendinimą kuruojamose srityse ir jų poveikį ugdymo kokybei 11.11. Informacijos sklaidos viešojoje erdvėje ir Progimnazijos komunikacijos atitiktį teisės aktų ir institucinių reikalavimų nuostatoms. 11.12. Laiku ir teisingai teikiamas ataskaitas, pažymas, suvestines, veiklos vertinimo dokumentus ir kitą informaciją atsakingoms institucijoms 11.13. Mokinių duomenų apsaugą, konfidencialumą ir asmens duomenų tvarkymą laikantis teisės aktų. |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | +370 (626) 03480 |
| El. paštas: | |
| Adresas: | Kretinga, Palangos g. 25 |