Trečiadienis, gegužės 15 d.

Globos centro Globos koordinatorius

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 88537
Skelbimo data: 2023-06-01
Skelbimas galioja iki: 2023-06-15
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono paramos šeimai centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Akmenės rajono paramos šeimai centras
Pareigos: Globos centro Globos koordinatorius
Pareiginės algos koeficientas: 7.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,450.80
Darbo vieta (miestas): Akmenė
Informacija apie įstaigą: Akmenės rajono paramos šeimai centras įsikūręs adresu: Dvaro g. 15, Agluonų kaimas, Akmenės rajonas
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Akmenės rajono paramos šeimai centro direktoriaus

2023 m. vasario 2 d. įsakymu Nr. V- 45

AKMENĖS RAJONO PARAMOS ŠEIMAI CENTRO GLOBOS CENTRO GLOBOS KOORDINATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Globos koordinatoriaus pareigybė yra priskiriama specialistų pareigybės grupei, kurių pareigybės priskiriamos A arba B lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti.
  2. Pareigybės lygis – A 2.
  3. Pareigybės paskirtis– koordinuoti ir (ar) teikti pagalbą budinčiam globotojui, globėjui (rūpintojui), šeimynos dalyviams, įtėviams bei kartu gyvenantiems jų šeimos nariams (toliau – paslaugų gavėjams).
  4. Pareigybės pavaldumas– globos koordinatorius tiesiogiai pavaldus paramos šeimai centro direktoriui. Globos koordinatorių į darbą priima, atleidžia iš darbo, nustato jo pareiginį atlyginimą, skiria paskatinimus ir drausmines nuobaudas paramos šeimai centro direktorius.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1 įgytas išsilavinimas - socialinio darbo ir (ar) socialinės pedagogikos, ir (ar) psichologijos, ir (ar) šeimos edukologijos ir vaiko teisių apsaugos išsilavinimas;

5.2 profesinė darbo patirtis – netaikoma.

5.3 įgyta kompiuterinio raštingumo kvalifikacija – bazinė (Kompiuterinio raštingumo kvalifikacija vertinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2004 m. gruodžio 14 d. įsakymu Nr. ISAK-2016 „Dėl visuotinio kompiuterinio raštingumo standarto patvirtinimo“);

5.4 privaloma būti susipažinusiam su:

- Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas, jų teikimo organizavimą bei įgyvendinimą;

- Akmenės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais,

- Centro veiklą, reglamentuojančiais dokumentais: nuostatais, Centro direktoriaus įsakymais, susijusiais su darbuotojo vykdoma veikla, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis, darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijomis ir kt.

5.5 pageidaujama mokėti šias užsienio kalbas: bent vieną užsienio kalbą (anglų, rusų);

5.6. kiti specialūs reikalavimai:

5.6.1. būti susipažinusiam su tikslinės grupės atstovų psichologiniais ir socialiniais ypatumais. Būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, gebėti bendrauti, bendradarbiauti. Mokėti planuoti ir organizuoti savo darbą savarankiškai, dirbti komandoje;

5.6.2. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti apibendrinti informaciją, rengti išvadas, įvertinti paslaugų gavėjų poreikius, sudaryti pagalbos planus;

5.6.3. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

5.6.4. turi gebėti vadovautis individualaus priėmimo, lygių galimybių įtvirtinimo, konfidencialumo, vaiko apsisprendimo bei pripažinimo, atsakomybės ir kompetencijos principais, laikytis profesinės etikos normų, informacijos, susijusios su vaikais ar įstaiga saugojimu, neplatinimu.

5.6.5. privalumas – B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir praktinė vairavimo patirtis.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1 organizuoja, koordinuoja ir (ar) teikia pagalbą budinčiam globotojui, globėjui (rūpintojui), šeimynos dalyviams, įtėviams (jiems patiems prašant) bei kartu gyvenantiems jų šeimos nariams;

6.2 organizuoja ir koordinuoja pagalbą prižiūrimam, globojamam (rūpinamam) ar įvaikintam (įtėvių prašymu) vaikui;

6.3 pagal kompetenciją dalyvauja laikinosios globos peržiūros, atvejo nagrinėjimo posėdžiuose;

6.4 organizuoja prižiūrimo vaiko sveikatos, vystymosi, ugdymo(si), specialiųjų ir kitų poreikių vertinimą, atlieka prižiūrimo, globojamo (rūpinamo) ar įvaikinto vaiko, budinčio globotojo, globėjo (rūpintojo), šeimynos dalyvių, įtėvių ir kartu gyvenančių jų šeimos narių poreikio vertinimą ir sudaro individualų pagalbos planą, užtikrindamas vaiko, budinčio globotojo, globėjo (rūpintojo), šeimynos dalyvių arba įtėvių ir kartu gyvenančių jų šeimos narių poreikių tenkinimą;

6.5 tvarko budinčio globotojo, globėjo (rūpintojo), šeimynos dalyvių, įtėvių bylą, atlieka individualių poreikių vertinimą, pildo pagalbos vaikui ir budinčiam globotojui, globėjui (rūpintojui), šeimynos dalyviams, įtėviams poreikio vertinimo ir pagalbos planą bei reikalingų paslaugų teikimo eigą;

6.6 reguliariai palaiko ryšį su budinčiu globotoju ir jo prižiūrimu vaiku, pagal poreikį organizuoja specialistų pagalbą;

6.7 bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis teikiamų paslaugų ir pagalbos prižiūrimam, globojamam (rūpinamam) ar įvaikintam vaikui srityje;

6.8 atlieka budinčio globotojo veiklos kokybės vertinimą, esant poreikiui sudaro pagalbos planą ir numato priemones, reikalingas pagalbos planui įgyvendinti;

6.9 gavęs Valstybinės vaiko teisių apsaugos institucijos atestuotų asmenų (toliau – atestuotų asmenų) atliktą globėjų ( rūpintojų) vykdomos veiklos kokybės vertinimą, sudaro pagalbos planą ir numato priemones, reikalingas pagalbos planui įgyvendinti;

6.10 vykdo gerosios patirties vaiko globos (rūpybos), priežiūros, įvaikinimo srityse sklaidą;

6.11 atlieka kitas funkcijas, susijusias su pagalba paslaugų gavėjams;

6.12 nuolat palaiko ryšį su paslaugų gavėjais, esant asmenų prašymams – įtėviais.

6.13 biologinei vaiko šeimai su socialiniais darbuotojais, teikiančias paslaugas šeimai;

6.14 organizuojant pagalbos teikimą, vadovaujasi atvejo vadybos metodu, kurio esmė – vaiko ir budinčio globotojo, globėjų (rūpintojų) šeimynos dalyvių, įtėvių poreikių įvertinimas, pagalbos vaikui, prižiūrimam budinčio globotojo, ar vaikui, globojamam (rūpinamam) globėjo, nesusijusio, giminystės ryšiais, globėjo giminaičio, plano sudarymas, įgyvendinimas, stebėsena, vertinimas, koregavimas;

6.15 informuoja Tarnybos teritorinį skyrių ir savivaldybės vykdomąją instituciją apie sutarčių su budinčiais globotojais sudarymą ir (ar) nutraukimą;

6.16 Bendradarbiauja su kitais Globos centrais dėl pagalbos teikimo paslaugų gavėjams, kuriems globa nustatyta Akmenės rajono savivaldybėje, tačiau faktinė gyvenamoji vieta yra kitas rajonas.

6.17 organizuoja profesinės kompetencijos tobulinimą ir supervizijas budintiems globotojams;

6.18 pildo ir laiku pateikia ataskaitas globos centrų mainų sistemoje;

6.19 be Centro administracijos leidimo nepateikia konfidencialios informacijos apie paslaugų gavėjus, Centro darbuotojus, Centro veiklą tretiesiems asmenims;

6.20 kelia savo profesinę kvalifikaciją, dalyvaudamas kvalifikacijos kėlimo kursuose, nustatyta tvarka atestuojasi;

6.21 atlieka vidaus kontrolės organizavimą, vykdymą, priežiūrą ir kitose įstaigos vadovo nurodytose, paskirtose įstaigos veiklos srityse.

6.22 atsako už:

6.22.1 dokumentų pateikimą laiku, dokumentų saugumą ir atidavimą į archyvą;

6.22.2 teisingą informacijos pateikimą paslaugų gavėjui, savo kompetencijos ribose;

37

38

38.1

6.22.3 vertybinių nuostatų (pagarbos, atvirumo, tolerancijos, unikalumo, empatijos, pasitikėjimo ir kt.) pažeidimus;

6.22.4 sukauptos informacijos konfidencialumo pažeidimus;

6.22.5 profesinės etikos klaidas, nesklandumus darbe, nustatytų pareigų nevykdymą;

6.22.6 profesinės kompetencijos trūkumus;

6.22.7 darbo tvarkos taisyklių nesilaikymą;

6.22.8 saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, higienos ir sanitarijos reikalavimų pažeidimus;

6.22.9 žalą, padarytą įstaigai ar paslaugų gavėjui, dėl savo kaltės ar neatsargumo;

6.22.10 funkcijų nevykdymą paramos šeimai centro Vidaus darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

__________________________


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-425) 59184
El. paštas:
Adresas: Akmenės r. sav., Akmenės sen., Agluonų k., Dvaro g. 15
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.