Generalinės inspekcijos Patarėjas (-a)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 102728
Skelbimo data: 2025-02-18
Skelbimas galioja iki: 2025-03-04 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
Pareigos: Generalinės inspekcijos Patarėjas (-a)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Turint klausimų, kreiptis: el. p. atranka@urm.lt; tel.: +370 5 236 2665, Sigita Rupeikienė.
Pastoviosios atlygio dalies koeficientas nuo 1 iki 1,6 (priklauso nuo darbuotojo veiklos sudėtingumo, atsakomybės lygio, išsilavinimo, profesinio darbo patirties), t.y. nuo 1785 Eur iki 2857 Eur (prieš mokesčius).

Mes siūlome:
Įvadinius mokymus naujiems darbuotojams (įsitraukti į darbus padės priskirtas kuratorius ir visi kolegos).
Prasmingą darbą, kurį atlikdami turėsite galimybę taikyti turimas žinias ir įgyti naujos patirties.
Asmeninį ir profesinį tobulėjimą, galimybę mokytis užsienio kalbų.
Pasibaigus išbandymo terminui, savanorišką sveikatos draudimą.
Jaukią, šiuolaikišką, patogią darbo vietą vienoje gražiausių Vilniaus vietų, su vieta automobiliui.
Galimybę dalyvauti ir prisidėti prie įvairių ministerijos rengiamų iniciatyvų ir būti pasaulio įvykių centre.
Pareigybės aprašymas:


PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Užsienio reikalų ministerijos Generalinės inspekcijos patarėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, kurio pareigybė priskiriama A lygiui.

2. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;

3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį rizikos valdymo/ vidaus kontrolės/ atitikties/ duomenų analizės srityje arba srityje, reikalaujančioje analitinių, strateginių įgūdžių;

3.3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo programomis, duomenų analizės įrankiais;

3.4. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus nacionalinius teisės aktus, reglamentuojančius vidaus kontrolės viešajame juridiniame asmenyje įgyvendinimą, tarptautinius standartus (ISO, COSO);

3.5. gebėti sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas vertinti ir teikti argumentuotus problemų sprendimo būdus, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

3.6. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės programomis ir nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos bei Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos (toliau – Ministerija) veiklą;

3.7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. koordinuoja ir kontroliuoja rizikų valdymo ir vidaus kontrolės procesų veikimą Ministerijoje, renka, analizuoja, sistemina ir vertina duomenis bei informaciją, galinčią daryti įtakos organizacijos strateginių ir veiklos tikslų įgyvendinimui;

4.2. susistemina organizacijos rizikos sąrašą, paruošia rizikos portfelį, apibendrina rizikos valdymo priemonių planus, gautus iš rizikos savininkų bei prioretizuoja rizikos valdymo priemones;

4.3. komunikuoja su rizikų savininkais, Ministerijos vadovybe apie Ministerijoje esančias rizikas ir būtinas priemones joms valdyti;

4.4. teikia konsultacijas ir pasiūlymus Ministerijos vadovybei, administracijos padaliniams ir Atstovybėms veiklos gerinimo klausimais;

4.5. informuoja tiesioginį vadovą ar Ministerijos vadovybę, kai vykdant pareigas iškyla kliūtys, kai vykdant pareigas pastebima veika (veikimas arba neveikimas), prieštaraujanti Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems teisės aktams ar Ministerijos vidaus teisės aktams, dėl kurios Ministerija gali patirti nuostolių;

4.5. nuolat peržiūri rizikų valdymo procedūras, siekiant identifikuoti tobulintinas sritis, su prioritetinių rizikų valdymo priemonių savininkais dalinasi patirtimi, sukaupta įgyvendinant rizikų valdymo užtikrinimo procesą bei skatina rizikų valdymo kultūrą;

4.6. analizuoja rizikos įvykius, teikia argumentuotas išvadas po jų analizės;

4.7. teikia metodines konsultacijas rizikos valdymo ir vidaus kontrolės klausimais Ministerijos darbuotojams;

4.8. rengia Generalinės inspekcijos veiklos planų projektus bei metines ataskaitas;

4.9. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Generalinio inspektoriaus tarnybinius pavedimus.

Susipažinau

_________________________________

Vardas, pavardė, pareigos

_________________________________

Parašas, data

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-5-236 24 00
El. paštas: urm@urm.lt
Adresas: J. Tumo-Vaižganto g. 2, LT-01511 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.