Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Finansų valdymo grupės Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64615
Skelbimo data: 2025-10-15
Skelbimas galioja iki: 2025-10-29 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Pareigos: Finansų valdymo grupės Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,46
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2606,68
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Siūlome:
-mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais ir adaptacijos programą.
-savanorišką sveikatos draudimą, nelaimingų atsitikimų draudimą.
-"Vilniečio"/ JUDU kortelę nemokamam viešajam transportui darbo dienomis arba automobilio parkavimą požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje (pagal galimybes).
-papildomą vieną laisvą (apmokamą) dieną per mėnesį.
-apmokamus kvalifikacijos tobulinimo kursus.
-lankstų darbo grafiką.
-galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
-įvairias aktyvias veiklas (vidiniuose Savivaldybės bei miesto renginiuose).
-papildomas motyvacines priemones.

Atlyginimo koeficiento rėžiai nuo 1,46 iki 2,43 (nustatomas atsižvelgus į laimėtojo turimas žinias, kompetencijas bei gebėjimus).
Laimėtojui bus taikomas 3 mėnesių bandomasis laikotarpis.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
FINANSŲ VALDYMO GRUPĖS
VYRESNIOJO PATARĖJO (FVG-7)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus grupės vadovui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinis reglamentavimas;
4.2. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. viešojo sektoriaus apskaita.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. norminių teisės aktų projektų rengimas grupės veiklos klausimais;
6.2. informacijos, reikalingos vietos valdžią įgyvendinančių asmenų funkcijoms atlikti, apdorojimas ir analizė.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą arba prireikus rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo.
8. Koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją.
9. Koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną arba prireikus stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą.
10. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
12. Koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais.
13. Koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą arba prireikus nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo, koordinuoja atsakymų rengimą arba prireikus rengia atsakymus.
14. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
15. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą arba prireikus prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
16. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą arba prireikus atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
17. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą arba prireikus planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
18. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus, susijusius dokumentus.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
20. Dalyvauja pagal kompetenciją darbo grupių, komisijų veikloje.
21. Koordinuoja dokumentų su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais rengimą arba prireikus rengia dokumentus su valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų kompetencija susijusiais klausimais.
22. Koordinuoja informacijos pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo ir sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo ir sudėtingais klausimais.
23. Koordinuoja įstatymų, kitų norminių teisės aktų bei kitos informacijos pagal kompetenciją sisteminimą, analizavimą ir pasiūlymų ir (ar) išvadų teikimą arba prireikus sistemina, analizuoja įstatymus, kitus norminius teisės aktus bei kitą informaciją pagal kompetenciją ir teikia pasiūlymus ir (ar) išvadas.
24. Koordinuoja pagal kompetenciją ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą arba prireikus rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus.
25. Koordinuoja pagal kompetenciją teisės aktų projektų rengimą arba prireikus rengia ar dalyvauja rengiant pagal kompetenciją teisės aktų projektus.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
27. Inicijuoja ir koordinuoja su apskaita susijusių procesų peržiūrą, siekdamas vienodų ir efektyvių procedūrų visoje savivaldybės struktūroje..
28. Vadovauja apskaitos pertvarkos projektams, susijusiems su informacinių sistemų diegimu, duomenų kokybės gerinimu, automatizavimu ir procesų efektyvinimu..
29. Formuoja ir diegia naują darbo kultūrą: bendradarbiavimą tarp struktūrinių padalinių pasitikėjimo, duomenų tikslumo ir atsakomybės principais grįstą darbo etiką..
30. Koordinuoja pokyčių valdymo procesą, įtraukdamas grupės darbuotojus ir kitus struktūrinius padalinius..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

31. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
31.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.2. studijų kryptis – finansai (arba);
31.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
31.4. studijų kryptis – verslas (arba);
31.5. studijų kryptis – apskaita (arba);
arba:
31.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.7. darbo patirties sritis – finansų valdymo srities patirtis;
31.8. darbo patirtis srityje – 4 metai;
32. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
32.1. anglų (B1).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

33. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
33.2. organizuotumas - 4 lygis;
33.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
33.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
33.5. komunikacija - 4 lygis.
34. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
34.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
35. Profesinė kompetencija:
35.1. finansų valdymas ir apskaita - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Organizacijos vystymo grupės Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Justina Mušauskienė
Telefonas: +37052112593
El. paštas: justina.musauskiene@vilnius.lt
Adresas: Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.