Ketvirtadienis, balandžio 18 d.

Finansų skyriaus buhalteris 1500-1900 Eur (bruto)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 63583
Skelbimo data: 2020-02-28
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė „REGITRA“
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės įmonė „REGITRA“
Pareigos: Finansų skyriaus buhalteris 1500-1900 Eur (bruto)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareigybės aprašymas:

VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“

FINANSŲ SKYRIAUS BUHALTERIO

PAREIGINĖ INSTRUKCIJA

I. PAREIGYBĖS PASKIRTIS, VEIKLOS SRITIS IR PAVALDUMAS

1. Valstybės įmonės „Regitra“ (toliau – Įmonė) veiklos buhalterinė apskaita, buhalterinės ir kitos dokumentacijos rengimas ir tvarkymas, dalyvavimas viešųjų pirkimų procese (buhalterio kompetencijos ribose).

2. Įmonės Finansų skyriaus buhalteris (toliau – Darbuotojas) yra tiesiogiai pavaldus Įmonės Finansų skyriaus vyriausiajam finansininkui.

II. REIKALAVIMAI KVALIFIKACIJAI

3. Darbuotojas privalo:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities ekonomikos arba vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;

3.2. išmanyti Įmonės finansinę veiklą reglamentuojančius teisės aktus (verslo ir tarptautinius apskaitos standartus);

3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos mokėtinus mokesčius reglamentuojančius teisės aktus;

3.4.būti susipažinęs ir darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą ir Įmonės veiklą;

3.5. turėti ne mažesnį nei 1 metų darbo stažą buhalterinio darbo srityje;

3.6. mokėti naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais;

3.7. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas;

3.8. gebėti dirbti savarankiškai.

III. PAGRINDINIAI UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

4. Darbuotojas vykdo šiuos uždavinius ir funkcijas:

4.1. kontroliuoja pirminių apskaitos dokumentų užpildymo teisingumą;

4.2. pildo visą reikiamą buhalterinės apskaitos dokumentaciją, tinkamai ir laiku parengia visus reikiamus dokumentus finansinių ataskaitų rinkiniui;

4.3. kompiuterizuotu būdu pildo jam pavestą buhalterinės apskaitos dokumentaciją;

4.4. apskaito darbo užmokestį (pagal pirminius dokumentus laiku, teisingai apskaičiuoja darbuotojų darbo užmokestį, kitas išmokas ir išmoka atlyginimus);

4.5. apskaito socialinio draudimo įmokas, gyventojų pajamų mokestį (laiku, teisingai apskaičiuoja ir sumoka į valstybės biudžetą, paruošia ir pateikia atitinkamas ataskaitas, deklaracijas);

4.6. tvarko darbuotojų asmens sąskaitas;

4.7. apskaito darbuotojų nedarbingumus, nustatyta tvarka teikia informaciją socialinio draudimo fondo valdybai;

4.8. ruošia mokėjimo pavedimus;

4.9. pildo ir teikia darbo užmokesčio ataskaitas Lietuvos statistikos departamentui;

4.10. tvarko ilgalaikio (materialaus ir nematerialaus) turto apskaitą;

4.11. tvarko trumpalaikio turto apskaitą;

4.12. Skyriaus vyriausiojo finansininko nurodymu pagal kompetenciją pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją jam nesant;

4.13. vykdo kitus Skyriaus vyriausiojo finansininko pavedimus, susijusius su Skyriui pavestomis funkcijomis.

IV. TEISĖS IR ĮGALIOJIMAI

5. Darbuotojas turi teisę ir įgaliojimus:

5.1. tikrinti ir reikalauti, kad Įmonės filialų direktoriai ir klientai laiku pateiktų tinkamai įformintus pirminius ataskaitinius dokumentus, kad pirminiuose dokumentuose būtų visi privalomi rekvizitai;

5.2. tikrinti ir kontroliuoti pirminių ataskaitinių dokumentų užpildymo teisingumą, reikalauti ištaisyti juose padarytas klaidas;

5.3. nepriimti klaidingų apskaitos dokumentų;

5.4. informuoti Įmonės generalinį direktorių bei vyriausiąjį finansininką apie visus pastebėtus Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių aktų pažeidimus;

5.5. pasirašyti Įmonės pirminius apskaitos dokumentus;

5.6. pagal kompetenciją teikti vyriausiajam finansininkui pastabas ir pasiūlymus dėl darbo organizavimo bei darbo efektyvumo pagerinimo;

5.7. nustatyta tvarka dalyvauti mokymuose, kvalifikacijos kėlimo kursuose ir seminaruose, susijusiuose su skyriaus vykdomomis funkcijomis.

V. ATSAKOMYBĖ

6. Darbuotojas atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka:

6.1. už pareigų, numatytų šioje pareiginėje instrukcijoje, tinkamą vykdymą;

6.2. už buhalterinės apskaitos dokumentų pildymo teisingumą;

6.3. už asmens duomenų subjekto tinkamą asmens duomenų tvarkymą ir konfidencialios informacijos saugojimą.

Pasikeitus darbo įstatymams arba darbo pobūdžiui, ši pareiginė instrukcija gali būti papildyta arba pakeista.

Su pareigine instrukcija susipažinau, esu įspėtas (-a) apie atsakomybę ir įsipareigoju vykdyti pareiginėje instrukcijoje numatytas funkcijas.

___________________ _____________________ ______________________

(Data) (Parašas) (Vardas, pavardė)

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Liepkalnio g. 97
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.