Ketvirtadienis, balandžio 18 d.

Direktoriaus pavaduotojas ūkiui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 68777
Skelbimo data: 2021-02-08
Konkursą inicijuojanti įstaig: Jonavos Panerio pradinė mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga: Jonavos Panerio pradinė mokykla
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ūkiui
Pareiginės algos koeficientas: 950.00
Darbo vieta (miestas): Jonava
Pareigybės aprašymas:

I. PAVADUOTOJO ŪKIUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

  1. Direktoriaus pavaduotojo ūkiui pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.
  2. Pareigybės paskirtis: _rūpintis mokyklos ūkio priežiūrą, saugumu ir atnaujinimu, aprūpinimu materialiniais resursais, atlikti ūkines operacijas; organizuoti ir prižiūrėti pagalbinio personalo darbą.
  3. Pareigybės pavaldumas: pavaldus mokyklos direktoriui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Direktoriaus pavaduotojui ūkiui taikomi išsilavinimo ar profesinės kvalifikacijos reikalavimai:

4.1. aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;

4.2. vadovaujamo darbo patirtis ūkio valdymo srityje;

4.3. atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 (Žin., 2003, Nr. 123-5618), reikalavimus;

4.4. mokėti dirbti kompiuteriu (turėti ECDL pradmenų sertifikatą arba kt. pažymėjimus);

4.5. turėti galiojančius atsakingo už darbų ir priešgaisrinę saugą pažymėjimus;

4.6. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;

4.7. turėti galiojančius pirmos medicininės pagalbos, ir asmens sveikatos pažymėjimus.

  1. Direktoriaus pavaduotojas ūkiui turi žinoti ir išmanyti:

5.1. mokyklos teritorijos priežiūros tvarką;

5.2. mokyklos pastatų ir visų patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) bei inventoriaus naudojimo ir priežiūros taisykles;

5.3. higienos normas ir taisykles;

5.4. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus;

5.5. buhalterinės apskaitos pagrindus;

5.6. Viešųjų pirkimų įstatymą;

5.7. elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos taisykles;

5.8. saugaus darbo taisykles;

5.9. pirmosios medicininės pagalbos suteikimo priemones ir būdus;

5.10. mokyklos nuostatus, darbo tvarkos taisykles;

5.11. kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus bei norminius aktus;

6. Direktoriaus pavaduotojas ūkiui savo darbe vadovaujasi:

6.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais;

6.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą;

6.3. vidaus tvarkos taisyklėmis;

6.4. darbo sutartimi;

6.5. šiuo pareigybės aprašymu;

6.6. kitais gimnazijos lokaliniais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, taisyklėmis ir pan.).

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  1. Direktoriaus pavaduotojo ūkiui funkcijos yra šios:

7.1. organizuoti mokyklos ūkio priežiūrą ir užtikrinti Lietuvos higienos normų, civilinės, darbų, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų laikymąsi;

7.2. organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, kad būtų įgyvendinami mokyklos tikslai, uždaviniai ir atliekamos mokyklai nustatytos funkcijos;

7.3. užtikrinti techninio personalo aprūpinimą tinkamomis darbo priemonėmis;

7.4. vykdyti materialaus turto, medžiagų ir atsargų tinkamą apskaitą ir savalaikį nurašymą;

7.5. dalyvauti Viešųjų pirkimų komisijos veikloje nario teisėmis, atlikti pirkimo organizatoriaus funkcijas, laikantis įstatymų pirkti mokyklai reikalingas prekes ir paslaugas;

7.6. kasmet laiku parengti Metų viešųjų pirkimų planą, esant reikalui jį tikslinti, teikti ataskaitas VPT;

7.7. laiku instruktuoti darbuotojus darbų saugos, civilinės saugos, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos klausimais, periodiškai organizuoti darbuotojų mokymus ir pratybas;

7.8. nustatytu laiku organizuoti mokyklos pastato ir jų konstrukcijų sezonines bei eilines apžiūras, vykdyti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;

7.9. užtikrinti, kad būtų laiku atliktas mokyklos patalpų ir inventoriaus eilinis remontas, tinkamai pasiruošta naujųjų mokslo metų pradžiai;

7.10. užtikrinti, kad pastatuose ir teritorijoje esantys įrenginiai būtų tvarkingi, nepavojingi sveikatai;

7.11. užtikrinti tinkamą mokyklos teritorijos ir patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) apšvietimą, patalpų valymą; organizuoti patalpų dezinfekciją, dezinsekciją, deratizaciją;

7.12. žiemos metu organizuoti sniego, varveklių valymą nuo mokyklos pastato stogo, nuo mokyklos teritorijoje esančių kelių ir takų, vykdyti kelių ir takų barstymą smėliu;

7.13. organizuoti aprūpinimą švaros, dezinfekavimo, higienos mokymo priemonėmis, mokymui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrengimais, baldais pagal poreikį;

7.14. pasirūpinti, kad kabinetuose ir klasėse, kur naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, būtų iškabintos saugaus naudojimo instrukcijos, nurodytose vietose sukomplektuotos pirmosios pagalbos vaistinėlės;

7.15. kontroliuoti mokyklos signalizacijos, priešgaisrinės saugos priemonių patikimą veikimą;

7.16. instruktuoti darbuotojus priešgaisrinės saugos klausimais;

7.17. vykdyti kitus teisėtus mokyklos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus;

7.18. užtikrinti demokratinį mokyklos valdymą, bendradarbiavimu pagrįstus santykius, priimamų sprendimų skaidrumą ir nešališkumą, bendruomenės narių informavimą;

7.19. aktyviai dalyvauti, teikti siūlymus rengiant mokyklos strateginį planą, metų veiklos planą, darbo tvarkos taisykles, Metų viešųjų pirkimų planą;

7.20. būti materialiai atsakingam, taupiai ir efektyviai naudoti lėšas ir resursus;

7.21. planuoti savo veiklą, rengti metų veiklos planus ir atsiskaityti mokyklos direktoriui;

7.22. nustatyta tvarka vertinti pavaldžių darbuotojų metų veiklą ir teikti informaciją mokyklos direktoriui.


Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 834960025
El. paštas:
Adresas: Jonava, Kauno g. 9
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.