Direktoriaus pavaduotojas ūkiui
Skelbimo nr.: | 68777 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-02-08 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Jonavos Panerio pradinė mokykla |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Jonavos Panerio pradinė mokykla |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ūkiui |
Pareiginės algos koeficientas: | 950.00 |
Darbo vieta (miestas): | Jonava |
Pareigybės aprašymas: | |
I. PAVADUOTOJO ŪKIUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4.1. aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas; 4.2. vadovaujamo darbo patirtis ūkio valdymo srityje; 4.3. atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 (Žin., 2003, Nr. 123-5618), reikalavimus; 4.4. mokėti dirbti kompiuteriu (turėti ECDL pradmenų sertifikatą arba kt. pažymėjimus); 4.5. turėti galiojančius atsakingo už darbų ir priešgaisrinę saugą pažymėjimus; 4.6. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą; 4.7. turėti galiojančius pirmos medicininės pagalbos, ir asmens sveikatos pažymėjimus.
5.1. mokyklos teritorijos priežiūros tvarką; 5.2. mokyklos pastatų ir visų patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) bei inventoriaus naudojimo ir priežiūros taisykles; 5.3. higienos normas ir taisykles; 5.4. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus; 5.5. buhalterinės apskaitos pagrindus; 5.6. Viešųjų pirkimų įstatymą; 5.7. elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos taisykles; 5.8. saugaus darbo taisykles; 5.9. pirmosios medicininės pagalbos suteikimo priemones ir būdus; 5.10. mokyklos nuostatus, darbo tvarkos taisykles; 5.11. kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus bei norminius aktus; 6. Direktoriaus pavaduotojas ūkiui savo darbe vadovaujasi: 6.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais; 6.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą; 6.3. vidaus tvarkos taisyklėmis; 6.4. darbo sutartimi; 6.5. šiuo pareigybės aprašymu; 6.6. kitais gimnazijos lokaliniais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, taisyklėmis ir pan.). III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
7.1. organizuoti mokyklos ūkio priežiūrą ir užtikrinti Lietuvos higienos normų, civilinės, darbų, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų laikymąsi; 7.2. organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, kad būtų įgyvendinami mokyklos tikslai, uždaviniai ir atliekamos mokyklai nustatytos funkcijos; 7.3. užtikrinti techninio personalo aprūpinimą tinkamomis darbo priemonėmis; 7.4. vykdyti materialaus turto, medžiagų ir atsargų tinkamą apskaitą ir savalaikį nurašymą; 7.5. dalyvauti Viešųjų pirkimų komisijos veikloje nario teisėmis, atlikti pirkimo organizatoriaus funkcijas, laikantis įstatymų pirkti mokyklai reikalingas prekes ir paslaugas; 7.6. kasmet laiku parengti Metų viešųjų pirkimų planą, esant reikalui jį tikslinti, teikti ataskaitas VPT; 7.7. laiku instruktuoti darbuotojus darbų saugos, civilinės saugos, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos klausimais, periodiškai organizuoti darbuotojų mokymus ir pratybas; 7.8. nustatytu laiku organizuoti mokyklos pastato ir jų konstrukcijų sezonines bei eilines apžiūras, vykdyti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; 7.9. užtikrinti, kad būtų laiku atliktas mokyklos patalpų ir inventoriaus eilinis remontas, tinkamai pasiruošta naujųjų mokslo metų pradžiai; 7.10. užtikrinti, kad pastatuose ir teritorijoje esantys įrenginiai būtų tvarkingi, nepavojingi sveikatai; 7.11. užtikrinti tinkamą mokyklos teritorijos ir patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) apšvietimą, patalpų valymą; organizuoti patalpų dezinfekciją, dezinsekciją, deratizaciją; 7.12. žiemos metu organizuoti sniego, varveklių valymą nuo mokyklos pastato stogo, nuo mokyklos teritorijoje esančių kelių ir takų, vykdyti kelių ir takų barstymą smėliu; 7.13. organizuoti aprūpinimą švaros, dezinfekavimo, higienos mokymo priemonėmis, mokymui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrengimais, baldais pagal poreikį; 7.14. pasirūpinti, kad kabinetuose ir klasėse, kur naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, būtų iškabintos saugaus naudojimo instrukcijos, nurodytose vietose sukomplektuotos pirmosios pagalbos vaistinėlės; 7.15. kontroliuoti mokyklos signalizacijos, priešgaisrinės saugos priemonių patikimą veikimą; 7.16. instruktuoti darbuotojus priešgaisrinės saugos klausimais; 7.17. vykdyti kitus teisėtus mokyklos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus; 7.18. užtikrinti demokratinį mokyklos valdymą, bendradarbiavimu pagrįstus santykius, priimamų sprendimų skaidrumą ir nešališkumą, bendruomenės narių informavimą; 7.19. aktyviai dalyvauti, teikti siūlymus rengiant mokyklos strateginį planą, metų veiklos planą, darbo tvarkos taisykles, Metų viešųjų pirkimų planą; 7.20. būti materialiai atsakingam, taupiai ir efektyviai naudoti lėšas ir resursus; 7.21. planuoti savo veiklą, rengti metų veiklos planus ir atsiskaityti mokyklos direktoriui; 7.22. nustatyta tvarka vertinti pavaldžių darbuotojų metų veiklą ir teikti informaciją mokyklos direktoriui. |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 834960025 |
El. paštas: | |
Adresas: | Jonava, Kauno g. 9 |