Šeštadienis, gegužės 04 d.

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 82905
Skelbimo data: 2022-09-28
Skelbimas galioja iki: 2022-10-18
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Prienų r. Pakuonio pagrindinė mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Pareiginės algos koeficientas: 181.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Prienai
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybė yra priskiriama Prienų r. Pakuonio pagrindinės mokyklos (toliau – Mokykla) vadovų ir pavaduotojų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui (toliau – Pavaduotojas) yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Mokyklos direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį aukštąjį išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją;

4.2. turėti ne mažiau kaip 3 metų pedagoginio darbo patirtį;

4.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 reikalavimus;

4.4. mokėti dirbti Microsoft Office programomis, naudotis šiuolaikinėmis ryšio priemonėmis;

4.5. išmanyti ir gebėti taikyti mokyklos veiklos ir ugdymo proceso organizavimą, ugdymo procesą reglamentuojančius dokumentus, žinoti mokyklos tikslus ir uždavinius, darbo teisinius santykius, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, Vyriausybės nutarimai, LR Darbo kodeksas, dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles;

4.6. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);

4.7. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti mokyklos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti, stebėti ugdymo procesą, jo rezultatus, pokyčius teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti;

4.8. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

4.9. mokėti rengti Mokyklos lokalinius dokumentus;

4.10. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti ir įgyvendinti Mokyklos bendruomenės veiklą;

4.11. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

4.12. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, žinoti dokumentų rengimo taisykles;

4.13. gebėti dirbti komandoje, kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus Mokyklos bendruomenės narių santykius, laikytis pedagoginės etikos normų;

4.14. gerai išmanyti šiuolaikinės pedagogikos-psichologijos pagrindus, gebėti juos panaudoti savo veikloje;

4.15. griežtai laikytis konfidencialios informacijos slaptumo, bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatų.

4.16. žinoti ir laikytis tarnybinio etiketo ir mokyklos darbuotojų etikos kodekso nuostatų.

5. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:

5.1. švietimo politiką;

5.2. mokyklos kultūros formavimą ir kaitą;

5.3. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;

5.4. mokyklos veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;

5.5. savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į mokyklos valdymą;

5.6. ugdymo turinio vadybą;

5.7. edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą;

5.8. mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą;

5.9. tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. vadovauja mokyklos ugdymo plano rengimui, koordinuoja metinio veiklos plano jo kuruojamų sričių planų rengimą, dalyvauja ilgalaikių dalykų planų, neformaliojo švietimo programų ir kitų su ugdymo proceso organizavimu susijusių dokumentų rengime ir įgyvendinime;

6.2. sudaro pamokų, klasės valandėlių, neformaliojo švietimo užsiėmimo tvarkaraščius, klasių vadovų darbo grafikus, mokytojų budėjimo grafikus, organizuoja mokytojų budėjimą ir teikia pasiūlymus dėl darbo tvarkos tobulinimo, vykdo pavaduotų pamokų apskaitą;

6.3. rūpinasi ugdymu(si) ir mokinių patirtimis, mokinių pasiekimais ir pažanga, sistemingai rengia mokinių ugdymo(si) rezultatų suvestines, analizuoja ugdymo(si) procesą, ugdymo(si) kokybę, pokyčius, informuoja bendruomenę, teikia mokyklos direktoriui siūlymus ugdymo organizavimui ir kokybei gerinti;

6.4. kuruoja metodinę veiklą mokykloje, skatina mokytojus savarankiškam nuolatiniam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestavimuisi, teikia metodinę pagalbą mokytojams, vertina jų praktinę veiklą, organizuoja mokyklos pedagogų, specialistų kvalifikacijos tobulinimą, analizavimą ir duomenų kaupimą;

6.5. planuoja ir koordinuoja mokykloje neformaliojo švietimo veiklas, stebi ir analizuoja jų kokybę, inicijuoja aptarimą bei gautų analizės duomenų veiksmingą panaudojimą ugdymo(si) proceso ir mokyklos veiklos tobulinimui;

6.6. Organizuoja ir vykdo Nacionalinius mokinių pasiekimų patikrinimo testus, PUPP, kitas diagnostines patikras, rengia jų rezultatų analizę bei inicijuoja gautų analizės duomenų veiksmingą panaudojimą ugdymo(si) procesui tobulinti;

6.7. administruoja mokyklos elektroninį dienyną, Nacionalinio egzaminų centro informacijos perdavimo KELTAS ir DIVEMAS sistemas;

6.8. koordinuoja elektroninio dienyno naudojimo ugdymo procese veiklas bei teisės aktų nustatyta tvarka užtikrina į skaitmeninę laikmeną perkeltų duomenų teisingumą, tikrumą ir autentiškumą;

6.9. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo planų, ilgalaikių dalykų planų, neformaliojo švietimo programų, klasių vadovų planų, bendrųjų programų rengimo ir įgyvendinimo, mokyklinės dokumentacijos kaupimo priežiūrą ir analizę, atsakingas už mokymosi pagalbos mokiniams organizavimą, specialiųjų poreikių turinčių mokinių, gabiųjų mokinių ugdymą, specialiojo ugdymo programų rengimą, vykdymą ir priežiūrą;

6.10. koordinuoja ir prižiūri kuruojamų dalykų (dorinio ugdymo, gamtos mokslų, meninio ugdymo, technologijų, kūno kultūros, žmogaus saugos) mokytojų, ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo, pradinių klasių, neformaliojo švietimo mokytojų, klasių vadovų organizuojamas veiklas bei vykdo veiklos rezultatų duomenų analizę ir kaupimą, teikia siūlymus dėl ugdymo tobulinimo;

6.11. planuoja ir koordinuoja mokykloje neformaliojo švietimo renginius, stebi ir analizuoja jų kokybę, inicijuoja aptarimą bei gautų analizės duomenų veiksmingą panaudojimą ugdymo proceso ir mokyklos veiklos tobulinimui;

6.12. vykdo mokinių krūvių reguliavimo priemonių įgyvendinimo priežiūrą ir atsako už ugdymo kokybės ir mokymo(si) pasiekimų gerinimą:

6.13. vadovauja Vaiko gerovės komisijai, užtikrina mokinių saugumą ir lygias galimybes, koordinuoja mokyklos Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos apraše numatytų veiklų vykdymą, atliekamų tyrimų inicijavimą, vykdymą ir apibendrinimą, vykdomų projektų, konkursų, akcijų ir kitų renginių, skirtų prevencijai priežiūrą;

6.14. rengia duomenis pareigybių sąrašų sudarymui, informaciją valstybės ir savivaldybės institucijoms;

6.15. rengia direktoriaus įsakymų projektus, veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir kt.), organizuoja jų svarstymą ir derinimą su mokyklos savivaldos institucijomis savo kompetencijos ribose;

6.16. inicijuoja ir organizuoja projektinę veiklą mokykloje;

6.17. teikia informaciją direktoriui apie ugdymo(si) ir darbo proceso organizavimą, rengia savo veiklos ataskaitas ir teikia direktoriui;

6.18. rūpinasi palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui kūrimu, mokinių asmenybės branda, ugdymosi aplinkomis (mokymasis be sienų, aplinkų bendrakūra), padeda užtikrinti motyvuojančią, sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms aplinką, puoselėja demokratinius mokyklos bendruomenės santykius;

6.19. pavaduoja direktorių jo komandiruotės, laikino nedarbingumo, kasmetinių ar tikslinių atostogų ir kitu laikotarpiu.

6.20. organizuoja ir koordinuoja ugdymo procesą grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu bei esant ypatingoms aplinkybėms, grupinio mokymosi forma nuotoliniu mokymo būdu.

6.20.1. organizuoja ir koordinuoja savarankišką mokymą(si) pavienio mokymosi forma, mokymą(si) namuose;

6.21. organizuoja ir vykdo mokinių tėvų pedagoginį švietimą;

6.22. inicijuoja kuruojamų dalykų ugdymo programų, mokymo priemonių, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus;

6.23. rengia, tikslina ir derina viešinimui skirtą su ugdymu susijusią informaciją apie Mokyklą;

6.24. rengia, tikslina ir derina ataskaitas ugdymo klausimais Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, Prienų rajono savivaldybei ir kitoms institucijoms.

6.25. vadovauja direktoriaus įsakymu sudarytoms darbo grupėms, komisijoms.

7. vykdo kitus, su mokyklos vykdoma veikla susijusius teisėtus mokyklos direktoriaus nurodymus;

IV SKYRIUS

MOKINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS

8. Šias pareigas einantis darbuotojas, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą:

8.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;

8.2.primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, mokyklos nuostatas ir mokinio elgesio taisykles;

8.3. raštu informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio klasės vadovą apie įtariamas ar įvykusias patyčias;

8.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir/ar mokyklos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.).

9. Šias pareigas einantis darbuotojas, įtaręs ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas informacijos:

9.1. esant galimybei, išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi reikiamų priemonių patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti;

9.2. įvertina grėsmę mokiniui ir, esant poreikiui, kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir/ar mokyklos darbuotojus, direktorių ar institucijas (policiją);

9.3. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojančių asmenų tapatybę, dalyvių skaičių ir kitus galimai svarbius faktus;

9.4. raštu informuoja patyčias patyrusio mokinio klasės vadovą apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją);

9.5. turi teisę apie patyčias kibernetinėje erdvėje pranešti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai pateikdamas pranešimą interneto svetainėje adresu www.draugiskasinternetas.lt.

V SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

10. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už savo pareigų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, netinkamą vykdymą ar nevykdymą Vidaus darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Prienų r. sav., Pakuonio mstl., Sodų g. 36
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.