Direktoriaus pavaduotojas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 86523
Skelbimo data: 2023-03-08
Skelbimas galioja iki: 2023-03-22
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Klaipėdos vaikų globos namai "Rytas"
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą: 1. Klaipėdos vaikų globos namai "Rytas" , į.k.190979738, Taikos pr. 68, Klaipėda. Veiklos rūšis - Ilgalaikė (trumpalaikė) socialinė globa be tėvų globos likusiems vaikams.
2. Darbo pobūdis:
2.1. Direktoriaus pavaduotojo veiklą reglamentuoja Klaipėdos vaikų globos namų „Rytas“ nuostatai, direktoriaus pavaduotojo pareigybės aprašas, Vidaus darbo tvarkos taisyklės.
2.2. Tarnybinis atlyginimas nuo 1600,00 Eur. iki 2100,00 Eur. neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo darbo stažo ir metinio darbuotojo vertinimo .
3. Direktoriaus pavaduotojo kvalifikacijai keliami reikalavimai:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu (pageidautinas buhalterinis išsilavinimas);
3.2. turėti ne mažiau 3 metų darbo įgūdžių ūkio aptarnavimo srityje, administravimo/vadovavimo/buhalterinio darbo patirties;
3.3. turėti teisę instruktuoti darbuotojus saugos ir sveikatos bei priešgaisrinės saugos klausimais ir pateikti darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto bei priešgaisrinės saugos specialisto, kuriam pavesta kontroliuoti objekto priešgaisrinę būklę ir imtis priemonių priešgaisrinės saugos reikalavimams vykdyti, galiojančių pažymėjimų kopijas;
3.4. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis bei jų programomis (MS Office programiniu paketu);
3.5. taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
4. Išmanyti:
4.1. Lietuvos Respublikos teisės aktus ir įstaigos tvarkas, reglamentuojančius darbuotojų saugą ir sveikatą, priešgaisrinę saugą, civilinę saugą, viešuosius pirkimus, turto ir atsargų apskaitos tvarkymą, finansų kontrolės taisykles, higienos normų reikalavimus, kitas įstaigos vidaus tvarkas;
4.2. įstaigos struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, socialinės įstaigos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus;
4.3. socialinės globos normas;
4.4. pirmosios medicinos pagalbos suteikimo priemones ir būdus;
4.5. saugumo reikalavimus dirbant su įrenginiais, valymo priemonėmis;
4.6. ūkinių-finansinių ataskaitų pateikimo tvarką ir terminus;
4.7. prekių ir paslaugų įsigijimo, naudojimo, apskaitos ir nurašymo tvarkas;
4.8. dokumentų rengimo taisykles;
4.9. darbų ir paslaugų pirkimo techninių specifikacijų parengimą.
5. Pretendento privalumai:
5.1. Buhalterinis išsilavinimas, darbo patirtis buhalterinės apskaitos ir turto valdymo srityje.
5.2. Darbo patirtis su programomis: „Avilys“, „Personalas“, „EcoCost“.
5.3. Išklausyti seminarai viešųjų pirkimų organizavimo.
5.4. Vairuotojo pažymėjimas.
Pareigybės aprašymas:

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS NR. 3

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Pareigybės grupė - Įstaigos vadovas ir pavaduotojai.

2. Pareigybės lygis - A2

3. Pareigybės paskirtis (jei yra) - __________________.

4. Pareigybės pavaldumas (jei yra) - įstaigos vadovui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, ne mažiau 3 metų darbo įgūdžių ūkio aptarnavimo srityje, administravimo/vadovavimo/buhalterinio darbo patirties, mokėti naudotis informacinėmis technologijomis bei jų programomis (MS Office programiniu paketu) programomis „Avilys“, „Personalas“, „EcoCost“;

5.2. turi gerai žinoti Lietuvos Respublikos teisės aktus ir įstaigos tvarkas, reglamentuojančius darbuotojų saugą ir sveikatą, priešgaisrinę saugą, civilinę saugą, viešuosius pirkimus, turto ir atsargų apskaitos tvarkymą, finansų kontrolės taisykles, socialinės globos normas, higienos normų reikalavimus, kitas įstaigos vidaus tvarkas.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Organizuoja įstaigos ūkinę veiklą ir jos priežiūrą.

7. Užtikrina personalo darbui, vaikų socialinei gerovei būtiną materialinį aprūpinimą bei saugias sąlygas.

8. Vykdo einamąją ir paskesniąją finansų kontrolę pagal patvirtintas įstaigos finansų kontrolės taisykles.

9. Vykdo viešuosius pirkimus pagal norminius teisės aktus, moka naudotis centinės viešųjų pirkimų informacinėmis sistemomis CPO ir CVP IS, tvarko viešųjų pirkimų dokumentus ir atlieka viešųjų pirkimų organizatoriaus funkciją.

10. Rengia sutartis su prekių ir paslaugų tiekėjais, vykdo prekių ir paslaugų sutarčių registrą ir jų vykdymo kontrolę.

11. Laiku ir teisingai užpildo buhalterinius dokumentus (atsargų nurašymo aktus, ūkio inventoriaus

perdavimo naudoti aktus, ilgalaikio turto perdavimo naudoti veikloje aktus).

12. Vykdo Vaikų maitinimo organizavimo ir prekių bei paslaugų pirkimo priežiūrą bendruomeniniuose vaikų globos namuose pagal patvirtintas tvarkas.

13. Materialiai atsako už jam patikėtą įstaigos turtą, tvarko apskaitą.

14. Rūpinasi įstaigos turto atnaujinimu, remontu, apsauga.

15. Užtikrina bendruomeninių vaikų globos namų turto apskaitą ir teisingą žurnalų vedimą.

16. Suderinus su įstaigos vadovu, apskaitininku, inicijuoja ir organizuoja reikalingų įstaigai prekių, paslaugų ir darbų pirkimą pagal nustatytą tvarką.

17. Kontroliuoja gyvenamųjų ir pagalbinių patalpų švarą, tvarką, sanitarinių – higieninių normų laikymąsi.

18. Rūpinasi elektros įrenginių saugumo reikalavimų užtikrinimu, ūkinių avarijų likvidavimu.

19. Kontroliuoja techninę būklę ir laiku organizuoja gyvenamųjų, pagalbinių patalpų, visų sistemų remontą, prižiūri rangovų atliekamus darbus, patikrina ir pasirašo atliktų darbų aktus.

20. Rengia dokumentus savivaldybės administracijai dėl remonto darbų organizavimo, viešųjų pirkimų vykdymui pagal patvirtintą tvarką.

21. Tinkamai naudoja įstaigos transporto priemones ir vykdo jų panaudojimo kontrolę pagal patvirtintą tvarką.

22. Nuperka šeimynoms reikalingus medikamentus ir medicinines priemones, suformuoja pirmos pagalbos rinkinius bei atlieka jų papildymą pagal poreikį.

23. Kiekvienais metais sudaro darbuotojų privalomų sveikatos patikrinimų grafiką, pateikia vadovo tvirtinimui ir vykdo savalaikių sveikatos patikrinimų kontrolę. Sistemingai seka darbuotojų higieninių ir pirmos pagalbos teikimo įgūdžių mokymų praėjimą.

24. Organizuoja pavaldžių darbuotojų darbą ir vykdo jo priežiūrą. Kontroliuoja jų darbo drausmę, reikalauja, kad darbuotojai laikytųsi darbo tvarkos taisyklių (laiku ateitų ir išeitų iš darbo, produktyviai atidirbtų darbo laiką, neužsiimtų pašaliniais darbais, tausotų įstaigos turtą ir kt.), vykdytų pareigybės aprašymuose nurodytas funkcijas.

25. Rengia pavaldžių darbuotojų darbo grafikus, atostogų grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius.

26. Rengia įsakymų projektus ūkinės veiklos klausimais.

27. Tvarko paskirtus darbuotojų asmens duomenis, nepažeidžiant Darbuotojų asmens duomenų saugojimo politikos ir jos įgyvendinimo tvarkos aprašo.

28. Teikia reikalingą pagalbą socialiniams darbuotojams, individualios priežiūros darbuotojams, specialistams, pavaldiems darbuotojams, ūkinės veiklos klausimais dėl saugių vaikams gyvenimo ir ugdymo sąlygų sudarymo.

29. Kasdien stebi trikdžių lentelę „Debesyse“, skubiai ieško galimybių ir priima sprendimus jiems pašalinti.

30. Supažindina aptarnaujantį personalą su reikalingais nuostatais, tvarkomis, taisyklėmis, reikalui esant juos rengia, tobulina, tikslina.

31. Sistemingai suteikia reikiamą informaciją bendruomeninių vaikų globos namų darbuotojams pasitarimų, individualaus darbo metu.

32. Pavaldiems darbuotojams nustato metines veiklos užduotis, siektinus rezultatus ir jų vertinimo rodiklius bei vertina jų darbą pagal nustatytą tvarką.

33. Bendrauja ir bendradarbiauja su įvairiomis institucijomis, siekiant sudaryti tinkamą ir saugią aplinką vaikams ir darbuotojams.

34. Ruošia įvairias ataskaitas.

35. Tinkamai veda ir saugo savo žinioje esančius dokumentus, nustatyta tvarka juos perduoda į archyvą.

36. Sistemingai praeina reikalingus mokymus saugos darbe, priešgaisrinės, civilinės saugos klausimais.

37. Rengia, tobulina įvadines ir darbuotojų saugos ir sveikatos, civilinės saugos instrukcijas.

38. Laikosi pats ir reikalauja darbuotojų bei vaikų laikytis higienos normų, saugos darbe, priešgaisrinės saugos bei elektros saugos reikalavimų, veda reikalingus instruktavimus, užtikrina pasirašytiną darbuotojų supažindinimą su instrukcijomis.

39. Rengia pranešimus posėdžiams, administraciniams pasitarimams, bendruomenės susirinkimams.

40. Neplatina įstaigos informacijos laikomos konfidencialia.

41. Teikia direktoriui nuolatinę informaciją apie ūkinės veiklos organizavimą.

42. Produktyviai atidirba savo darbo laiką, neužsiima pašaliniais darbais.

43. Laikosi vidaus tvarkos taisyklių, nepažeidinėja darbo režimo.

44. Vykdo visus direktoriaus nurodymus, susijusius su tiesioginėmis direktoriaus pavaduotojo ūkiui pareigomis.

45. Pagal grafiką tikrinasi sveikatą.

46. Už pavestų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą direktoriaus pavaduotojas ūkiui atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

____________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 46 324216
El. paštas:
Adresas: Klaipėda, Taikos pr. 68
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.