Ketvirtadienis, balandžio 25 d.

Direktoriaus pavaduotojas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 79670
Skelbimo data: 2022-05-17
Skelbimas galioja iki: 2022-05-31
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Klaipėdos Marijos Montessori mokykla-darželis
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Klaipėdos Marijos Montessori

mokyklos-darželio direktoriaus

2021 m. gruodžio 28 d.

įsakymu Nr. V-56

KLAIPĖDOS MARIJOS MONTESSORI MOKYKLOS-DARŽELIO

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO

PAREIGYBĖS APRAŠAS

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Klaipėdos Marijos Montessori mokyklos-darželio (toliau – Mokyklos) direktoriaus pavaduotojo pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, funkcijas, atsakomybę.
  2. Direktoriaus pavaduotojo pareigybės grupė – įstaigų vadovai ir jų pavaduotojai.
  3. Direktoriaus pavaduotojo pareigybės lygis – A2.
  4. Direktoriaus pavaduotojo pareigybės kodas – 112036.
  5. Direktoriaus pavaduotojas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas įstaigos direktoriui.
  6. Direktoriaus pavaduotojas į darbą priimamas konkurso būdu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

7. Direktoriaus pavaduotojas turi atitikti šiuos reikalavimus:

7.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam lygiavertį išsilavinimą;

7.2. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas;

7.3. taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

7.4. išmanyti:

7.4.1. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus, Viešųjų pirkimų įstatymą, buhalterinės apskaitos pagrindus bei kitus biudžetinės įstaigos veiklą reglamentuojančius norminius teisės aktus;

7.4.2. įstaigos struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, švietimo įstaigos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus;

7.4.3. švietimo įstaigų higienos normas ir taisykles;

7.4.4. priešgaisrinės saugos taisykles, darbuotojų saugą ir sveikatą darbe reglamentuojančius teisės aktus;

7.4.5. pirmosios medicinos pagalbos suteikimo priemones ir būdus;

7.4.6. saugumo reikalavimus dirbant su įrenginiais, valymo priemonėmis;

7.4.7. ūkinių-finansinių ataskaitų pateikimo tvarką ir terminus;

7.4.8. medžiagų naudojimo ir nurašymo normas, tvarką;

7.4.9. įrenginių, žaliavų, inventoriaus, priemonių apskaitos tvarką;

7.4.10. dokumentų rengimo taisykles;

7.4.11. organizacinės technikos, būtinų baldų ir kitų prekių įsigijimo bei panaudojimo galimybes;

7.4.12. prekių, reikalingų darbui, rūšis, reikalavimus kokybei;

7.4.13. prekių pirkimo-pardavimo sutarčių sudarymą ir įgyvendinimą;

7.4.14. medžiagų apsaugos reikalavimus;

7.4.15. darbų sąmatų sudarymo, tvirtinimo ir įgyvendinimo būdus.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

8. Direktoriaus pavaduotojas vykdo tokias funkcijas:

8.1. paskirsto darbuotojams darbus pagal patvirtintus pareigybių aprašymus, organizuoja darbus kad Mokyklos ūkis funkcionuotų be trikdžių;

8.2. sistemingai vykdo Mokyklos pastato ir patalpų priežiūrą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, nustatytu laiku organizuoja Mokyklos pastato ir jo konstrukcijos sezonines bei neeilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;

8.3. rūpinasi apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, kanalizacijos ir kitų sistemų tvarkingumu, kontroliuoja jų techninę būklę, organizuoja remonto darbus;

8.4. informuoja darbuotojus apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai;

8.5. dalyvauja sudarant Mokyklos nekilnojamojo turto eilinio (einamojo) ir kapitalinio remonto planus bei sąmatas;

8.6. tvarko materialinių vertybių (žaliavų, produkcijos, įrenginių, įrankių, baldų ir t.t.) apskaitą, tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų nurodytus buhalterijos dokumentuose; nurašo susidėvėjusį inventorių, panaudotas žaliavas, kitas materialines vertybes;

8.7. dalyvauja kasmetinėje Mokyklos materialinių vertybių inventorizacijoje, kontroliuojančių institucijų rengiamuose patikrinimuose, teikia su tuo susijusią būtiną informaciją (valstybės, finansų kontrolės įstaigoms);

8.8. rengia darbų saugos, priešgaisrinės instrukcijas, moko ir instruktuoja visus Mokyklos darbuotojus priešgaisrinės saugos, saugos darbe, civilinės saugos klausimais, užtikrina pasirašytiną darbuotojų supažindinimą ir pildo instruktavimo žurnalus;

8.9. laiku informuoja Mokyklos direktorių apie nelaimingus atsitikimus darbe, darbų saugos ir kitus pažeidimus, gaisrus, vagystes;

8.10. teikia raštus Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai dėl remonto darbų ir projektų organizavimo, prižiūri rangovų atliekamus darbus, patikrina darbų atlikimo aktus;

8.11. pagal kompetenciją pildo savo srities ataskaitas;

8.12. atsižvelgiant į turimas kompetencijas dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;

8.13. dalyvauja Mokyklos organizuojamuose susirinkimuose, posėdžiuose, svarstant (atsižvelgiant į kompetencijas) Mokyklos veiklos klausimus ir teikiant siūlymus dėl Mokyklos veiklos gerinimo;

8.14. keičiantis teisės aktams, taisyklėms, įstatymams, reglamentuojantiems darbo funkcijas, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo kursuose ir seminaruose;

8.15. rūpinasi ir kontroliuoja, kad:

8.15.1. grupėse, klasėse ir kabinetuose būtų iškabintos naudojamų elektros, mechaninių prietaisų, cheminių medžiagų saugaus naudojimo instrukcijos, sukomplektuotos ir laiku atnaujintos pirmosios pagalbos vaistinėlės;

8.15.2. Mokyklos teritorijos apšvietimas, patalpų (grupių, klasių, kabinetų, salių ir kt.) bendrasis bei vietinis apšvietimas atitiktų galiojančias normas;

8.15.3. virtuvėje ir kitose patalpose naudojami elektros įrenginiai būtų įžeminti, jeigu įžeminimas numatytas jų konstrukcijoje;

8.15.4. būtų tvarkingos grupių, klasių, kabinetų, muzikos, sporto salės, maisto bloko, sveikatos priežiūros kabineto, sanitarinių patalpų natūralaus ir mechaninio vėdinimo sistemos, jos efektyviai dirbtų;

8.15.5. Mokyklos atskiroms patalpoms, erdvėms tektų po nustatytą skaičių atitinkamos talpos gesintuvų;

8.15.6. gaunamos prekės (materialinės vertybės) atitiktų technines sąlygas ir turėtų gamintojo arba tiekėjo sertifikatus;

8.15.7. kontroliuoja priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą, visų Mokyklos darbuotojų savalaikį sveikatos pasitikrinimą.

8.16. rūpinasi:

8.16.1. Mokyklos teritorijoje poilsio, žaidimų, sporto zonose esančių įrenginių tvarkingumu, tinkama priežiūra;

8.16.2. elektros įrenginių saugumo reikalavimų užtikrinimu;

8.16.3. Mokyklos aplinkos, patalpų, erdvių švaros ir tvarkos higienos reikalavimų užtikrinimu;

8.16.4. ūkinių avarijų likvidavimu;

8.17. organizuoja:

8.17.1. smulkius remonto darbus, patalpų ir inventoriaus savalaikį remontą, kontroliuoja jo eigą bei užtikrina įstaigos patalpų paruošimą naujiems mokslo metams;

8.17.2. Mokyklos veiklai reikalingomis ugdymo priemonėmis, inventoriumi, medžiagomis, baldais, organizacine technika, kanceliarinėmis ir kitomis priemonėmis, kontroliuoja jų apsaugą ir savalaikį remontą;

8.17.3. paraiškų surinkimą iš Mokyklos darbuotojų apie reikalingas darbui priemones ir medžiagas;

8.18. rengia:

8.18.1. techninio personalo (auklėtojų padėjėjų, virėjų, sandėlininkų, valytojų, kiemsargių, darbininkų ir kt. nepedagoginių darbuotojų) darbo grafikus ir pateikia tvirtinti Mokyklos direktoriui;

8.18.2. pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir laiku pateikia Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos biudžetinių įstaigų centralizuotos buhalterijos apskaitos skyriui;

8.18.3. įstaigos dokumentų projektus dokumentų valdymo sistemoje „Personalas“; „Avilys“;

8.18.4. dokumentus, reikalingus Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos biudžetinių įstaigų centralizuotos buhalterijos apskaitos skyriui;

8.18.5. sutartis su prekių ir paslaugų tiekėjais;

8.18.6. dokumentus įstaigos patalpų suteikimo paslaugai ir kontroliuoja sutarčių įsipareigojimų vykdymą;

8.19. vykdo:

8.19.1. viešuosius pirkimus ir laiku pateikia duomenis VP IS, tvarko viešųjų pirkimų dokumentus ir atlieka viešųjų pirkimų organizatoriaus funkciją.

8.19.2. Mokyklos direktoriaus pavedimus pagal kompetenciją, neviršijant nustatyto darbo laiko;

8.20. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl aptarnaujančio personalo darbuotojų skatinimo ar nuobaudų skyrimo;

8.21. perima Mokyklos turtą iš atleidžiamų darbuotojų;

8.22. pavaduoja direktorių jam nesant darbe.

IV SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOATSAKOMYBĖ

9. Direktoriaus pavaduotojas atsakingas už:

9.1. patikėto Mokyklos turto naudojimą, saugumą;

9.2. kokybišką Mokyklos ūkinių/finansinių dokumentų parengimą, Mokyklos veiklos dokumentų konfidencialumą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;

9.3. teikiamų duomenų ir informacijos tikslumą ir patikimumą;

9.4. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Mokyklos nuostatų, Mokyklos direktoriaus įsakymų vykdymą;

9.5. emociškai saugios darbo aplinkos Mokykloje puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal Mokyklos nustatytą tvarką.

9.6. savalaikį sveikatos pasitikrinimą ir nustatyta tvarka išklausytus sveikatos mokymus;

10. Direktoriaus pavaduotoją už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą ar dėl jo kaltės padarytą materialinę žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________________

Pareigybės aprašymą perskaičiau, susipažinau, supratau, įsipareigoju vykdyti:

__________________________

(Parašas)

___________________________

(Vardas ir pavardė)

___________________________

(Data)

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-46) 346256
El. paštas:
Adresas: Klaipėda, Debreceno g. 80
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.