Diplomatinių atstovybių išlaidų ir turto apskaitos skyriaus Finansininkas
| Skelbimo nr.: | 109353 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-12-01 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-15 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
| Pareigos: | Diplomatinių atstovybių išlaidų ir turto apskaitos skyriaus Finansininkas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
| Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
| Informacija apie įstaigą: | Esant klausimų, kreiptis: el. p. atranka@urm. lt, tel.: +370 706 5 2473, Laima Vaišutienė Pareiginės algos koeficientas nuo 0,7 iki 1,7 (nuo 1249 iki 3035 Eur (neatskaičius mokesčių)). Numatoma sudaryti terminuotą darbo sutartį (ne ilgiau kaip iki Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai pabaigos). Siūlome: • Įvadinį mokymą naujiems darbuotojams (įsitraukti į darbus padės priskirtas kuratorius ir visi kolegos). • Prasmingą darbą, kurį atlikdami turėsite galimybę taikyti turimas žinias ir įgyti naujos patirties. • Asmeninį ir profesinį tobulėjimą, galimybę mokytis užsienio kalbų. • Jaukią, šiuolaikišką, patogią darbo vietą Vilniaus centre, vietą statyti automobilį. • Galimybę dalyvauti ir prisidėti prie įvairių ministerijos rengiamų iniciatyvų ir būti pasaulio įvykių centre. |
| Pareigybės aprašymas: | |
| LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJOS FINANSŲ DEPARTAMENTO DIPLOMATINIŲ ATSTOVYBIŲ IŠLAIDŲ IR TURTO APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos (toliau – ministerija) Finansų departamento Diplomatinių atstovybių išlaidų ir turto apskaitos skyriaus finansininkas yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį, kurio pareigybė priskiriama A lygiui. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 3.1.1. darbo patirtis finansų apskaitos srityje – 2 metai; 3.2. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.3. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu bei finansų valdymo ir apskaitos sistema Microsoft Dynamics NAV (Navision); 3.4. būti susipažinusiam su raštvedybos taisyklėmis; 3.5. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, diplomatinę tarnybą ir ministerijos veiklą; 3.6. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešojo sektoriaus apskaitą ir atskaitomybę; 3.7. mokėti tvarkyti apskaitą pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS); 3.8. mokėti kaupti, apibendrinti ir analizuoti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 3.9. išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles ir gebėti jas taikyti praktiškai; 3.10. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 3.11. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas iš Lietuvos Pirmininkavimui Europos Sąjungos Tarybai, 2026-2027 metams numatytų lėšų: 4.1. tikrina diplomatinių atstovybių mėnesių pajamų-išlaidų ataskaitas, patikrintus ataskaitų duomenis registruoja informacinėje finansų valdymo ir apskaitos sistemoje, užtikrina, kad užregistruoti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir atitiktų diplomatinių atstovybių mėnesio pajamų-išlaidų ataskaitose užregistruotą informaciją; 4.2. informacinėje finansų valdymo ir apskaitos sistemoje atlieka diplomatinių atstovybių gautų asignavimų perskirstymą; 4.3. registruoja diplomatinėms atstovybėms Lietuvos ūkio subjektų ir fizinių asmenų išrašytas sąskaitas už suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes, tvarko ateinančių laikotarpių sąnaudas, kontroliuoja išankstinius apmokėjimus, tikrina tiekėjų likučius ir kt.; 4.4. kiekvieną mėnesį formuoja išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas ir siunčia diplomatinių atstovybių finansininkams; 4.5. prognozuoja asignavimų poreikį diplomatinių atstovybių finansavimui, ir užsako lėšas užsako lėšas į ministerijos sąskaitas bankuose ir atlieka diplomatinių atstovybių finansavimui skirtų lėšų bankinius mokėjimus; 4.6. inicijuoja vykstantiems į diplomatines atstovybes darbuotojams vienkartinių įsikūrimo išmokų mokėjimą ir/ar persikėlimo išlaidų apmokėjimą arba kompensavimą iš diplomatinių atstovybių į ministeriją grįžtantiems darbuotojams; 4.7. konsultuoja diplomatinių atstovybių finansininkus ūkinių, atlikėjų ir autorių sutarčių sudarymo ir apmokestinimo klausimais; 4.8. apskaito diplomatinių atstovybių turtą; 4.9. teikia informaciją tarpinių ir metinių biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų sudarymui; 4.10. konsultuoja diplomatinių atstovybių finansininkus ir darbuotojus finansinės veiklos ir apskaitos klausimais; 4.11. pagal kompetenciją teikia apskaitos informaciją Finansų departamento Buhalterinės apskaitos skyriui, Valstybės kontrolės pareigūnams, auditoriams, mokesčių administratoriui, kitoms valstybės institucijoms, kitiems ministerijos padaliniams; 4.12. pagal kompetenciją ir priskirtas funkcijas teikia pasiūlymus dėl teisės aktų tobulinimo; 4.13. kaupia ir sistemina duomenis, reikalingus funkcijoms atlikti, pagal kompetenciją rengia skyriaus dokumentų bylas bei perduoda jas saugoti į archyvą; 4.14. vykdydamas pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, atsiskaito skyriaus vedėjui už tarnybinių pavedimų vykdymą bei atsako už finansinės informacijos ir ataskaitų, teikiamų ministerijos vadovybei bei kontroliuojančioms institucijoms, teisingumą ir pateikimą laiku; 4.15. vykdo kitas departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio užduotis, siekiant strateginių tikslų įgyvendinimo. |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | 8-5-236 24 00 |
| El. paštas: | urm@urm.lt |
| Adresas: | J. Tumo-Vaižganto g. 2, LT-01511 Vilnius |