Civilinės metrikacijos ir teisėtvarkos skyriaus vyresnysis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64796
Skelbimo data: 2025-10-31
Skelbimas galioja iki: 2025-11-14 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Civilinės metrikacijos ir teisėtvarkos skyriaus vyresnysis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1785,40
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą: Kviečiame rinktis:
- ieškoti pakenčiamo darbo sostinėje, ar iškart įsidarbinti ir daryti karjerą AK?
- gyventi didmiesčio spūstyse, ar kompaktiškame AK?
- vargti kažkur nuomotame būste ar turėti nuosavą butą, namą AK?
- laukti metus kitus trečius vietos vaikui kažkuriame darželyje ar be problemų išsirinkti vietą AK darželyje?

Jei pasirinkote AK – Jūsų sprendimas teisingas! Nes AK – tai Akmenės kraštas! Tai puiki vieta gyventi, dirbti, auginti vaikus, pramogauti ir ilsėtis. Nuo čia pajūris ranka pasiekiamas, iki Rygos tarptautinio oro uosto – valanda kelio. Akmenės rajonas išraizgytas pėsčiųjų ir dviračių takų, turtingas modernių viešųjų erdvių, prisagstytas vaikų žaidimų aikštelių ir poilsio kampelių...
Akmenės kraštas – tai atradimai kiekviename žingsnyje tiek kalbant apie gamtą, tiek apie verslą. Akmenės kraštas suderina, rodos, nesuderinamus dalykus – ir žaliuojančiais Ventos pakrantes, ir atšiaurų karjerų kraštovaizdį, jaukius miestelius ir visą parą rūkstančius gamyklų kaminus.
Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galite sužinoti telefonu +370 425 59 730 (Akmenės rajono savivaldybės administracijos Teisės, teritorijų planavimo ir administravimo skyriaus Teisės ir personalo poskyrio vyriausioji specialistė Vida Juozapavičienė) arba elektroniniu paštu vida.juozapaviciene@akmene.lt.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR TEISĖTVARKOS SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus struktūrinio padalinio vadovui, vykdydamas už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingo subjekto funkcijas – tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas direktoriui (įstaigos vadovui).

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme (korupcijos prevencija).
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Korupcijai atsparios aplinkos kūrimas, viešųjų ir privačių interesų derinimo ir lobistinės veiklos priežiūra ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Žmogaus teisių politikos savivaldybėje administravimas ir įgyvendinimas;
6.2. Lietuvos Respublikos civilinės būklės aktų registravimo įstatyme ir jį įgyvendinančiuose teisės aktuose civilinės metrikacijos įstaigai priskirtų funkcijų vykdymas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų vykdymo, rengia atsakymus.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros.
14. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
15. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
16. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
17. Priima ir aptarnauja asmenis.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
21. Funkcijos patvirtintos 2021.12.29 LR Vyriausybės nutarimu Nr. 1155 Dėl už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingų subjektų pavyzdinių nuostatų ir pareigybės aprašymo patvirtinimo. Pagal kompetenciją rengia ir teikia duomenis, reikalingus Savivaldybės strateginiams plėtros, veiklos planams, Skyriaus veiklos planams sudaryti ir įgyvendinti, teikia savo veiklos ataskaitą Skyriaus vedėjui.
22. Vykdo Antikorupcijos komisijos sekretoriaus pareigas. Organizuoja ir vykdo korupcinio pobūdžio teisės pažeidimų tyrimą arba dalyvauja juos tiriant. Teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka organizuoja ir atlieka atsparumo korupcijai lygio nustatymą. Koordinuoja lygių galimybių, lyčių lygybės politiką, teikia rekomendacijas jos įgyvendinimo klausimais Administracijoje.
23. Tvarko ir nagrinėja vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu gautą informaciją apie pažeidimus, renka ir kaupia nuasmenintus statistinius duomenis, susijusius su gautais pranešimais, ir sistemina tų duomenų nagrinėjimo rezultatus. Teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka rengia korupcijos prevencijos veiksmų planą ar organizuoja jo rengimą, atlieka šio plano įgyvendinimo stebėseną.
24. Organizuoja ir atlieka Administracijos darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei šių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną, kontroliuoja, kaip Administracijos darbuotojai laikosi antikorupcinio elgesio standartų, konsultuoja juos antikorupcinio elgesio klausimais, rengia mokymus, orientuotus į Administracijos darbuotojų antikorupcinio sąmoningumo stiprinimą.
25. Skatina, koordinuoja ir kontroliuoja korupcijai atsparios aplinkos kūrimą Savivaldybei pavaldžiuose ir (ar) jos valdymo sričiai priskirtuose viešojo sektoriaus subjektuose. Teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka organizuoja ir atlieka korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą. Prižiūri Administracijos darbuotojų atžvilgiu vykdomos lobistinės veiklos deklaravimą ir vykdo šios veiklos kontrolę.
26. Sudaro pareigybių, dėl kurių teikiami prašymai LR Specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašą, dalyvauja ir teikia nuomonę personalo formavimo procedūrose vertinant iš STT gautą informaciją apie asmenį. Administracijos direktoriui teikia pasiūlymus dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo, pagal poreikį atlieka kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1. vertės visuomenei kūrimas - 2 lygis;
28.2. organizuotumas - 2 lygis;
28.3. patikimumas ir atsakingumas - 2 lygis;
28.4. analizė ir pagrindimas - 2 lygis;
28.5. komunikacija - 3 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1. įžvalgumas - 2 lygis.
30. Profesinė kompetencija:
30.1. teisės išmanymas - 2 lygis;
30.2. korupcijos prevencija - 2 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jolanta Gečienė
Telefonas: +37067286311
El. paštas: jolanta.geciene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.