Civilinės metrikacijos ir teisėtvarkos skyriaus Vyresnysis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 62704
Skelbimo data: 2025-04-10
Skelbimas galioja iki: 2025-04-25 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Civilinės metrikacijos ir teisėtvarkos skyriaus Vyresnysis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1963,94
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą: Kviečiame rinktis:
- ieškoti pakenčiamo darbo sostinėje, ar iškart įsidarbinti ir daryti karjerą AK?
- gyventi didmiesčio spūstyse, ar kompaktiškame AK?
- vargti kažkur nuomotame būste ar turėti nuosavą butą, namą AK?
- laukti metus kitus trečius vietos vaikui kažkuriame darželyje ar be problemų išsirinkti vietą AK darželyje?

Jei pasirinkote AK – Jūsų sprendimas teisingas! Nes AK – tai Akmenės kraštas! Tai puiki vieta gyventi, dirbti, auginti vaikus, pramogauti ir ilsėtis. Nuo čia pajūris ranka pasiekiamas, iki Rygos tarptautinio oro uosto – valanda kelio. Akmenės rajonas išraizgytas pėsčiųjų ir dviračių takų, turtingas modernių viešųjų erdvių, prisagstytas vaikų žaidimų aikštelių ir poilsio kampelių...
Akmenės kraštas – tai atradimai kiekviename žingsnyje tiek kalbant apie gamtą, tiek apie verslą. Akmenės kraštas suderina, rodos, nesuderinamus dalykus – ir žaliuojančiais Ventos pakrantes, ir atšiaurų karjerų kraštovaizdį, jaukius miestelius ir visą parą rūkstančius gamyklų kaminus.

Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galite sužinoti telefonu +370 425 40063 arba +370 685 67175 (Akmenės rajono savivaldybės administracijos Teisės, teritorijų planavimo ir administravimo skyriaus Teisės ir personalo poskyrio vyriausioji specialistė Sigita Brasienė) arba elektroniniu paštu sigita.brasiene@akmene.lt.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR TEISĖTVARKOS SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Mobilizacijos ir priimančios šalies paramos funkcijų vykdymas. Teisės aktų pažeidimų prevencija, administracinių nusižengimų tyrimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. viešosios tvarkos užtikrinimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
12. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros.
14. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų vykdymo, rengia atsakymus.
15. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
16. Priima ir aptarnauja asmenis.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
19. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
20. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
21. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Organizuoja ir įgyvendina įslaptintos informacijos Savivaldybės administracijoje administravimą, apsaugą, kontrolę, apskaitą ir kontroliuoja jos apyvartą, tvarko jos registraciją, vykdo funkcijas personalo patikimumo srityje, perduoda įslaptintą informaciją ar supažindina su ja vykdytojus ir kitus paslapčių subjektus. Pagal reikalavimus tvarko dokumentus, registruoja juos DVS, perduoda į archyvą.
24. Organizuoja mobilizacijos ir priimančios šalies paramai (toliau - PŠP) teikti reikalingų prekių, paslaugų ir darbų poreikio, skirto Savivaldybės funkcijoms, paskelbus mobilizaciją, atlikti užtikrinimą. Rengia technines specifikacijas, sąlygas ir reikalavimus PŠP teikimo sutartims sudaryti, rengia jų projektus. Rengia Savivaldybės mobilizacijos planą, mobilizacijos ir (ar) PŠP mokymo planus.
25. Organizuoja ir dalyvauja vykdant mobilizacines pratybas. Atlieka ūkio mobilizacijos subjektų pasirengimo vykdyti mobilizacinių užsakymų ir (ar) PŠP teikimo sutarčių įsipareigojimus patikrinimus. Rengia civilinio mobilizacinio personalo rezervo (toliau - CMPR) sąrašus, organizuoja į CMPR įrašytų asmenų dalyvavimą mobilizacinio ir (ar) PŠP mokymo renginiuose.
26. Vykdo Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančios šalies paramos įstatyme Savivaldybei priskirtas funkcijas. Funkcijos patvirtintos 1996.11.19 LR Mobilizacijos ir priimančios šalies paramos įstatymas Nr.: I-1623.
27. Vykdo priemones administraciniams nusižengimams (toliau-AN) atskleisti, priešingų teisei veikų mažinimo programas, kitas prevencines priemones. Tiria AN, surašo AN protokolus, nagrinėja AN bylas, kontroliuoja administracinių nurodymų vykdymą. Tiria stacionariomis vaizdo stebėjimo kameromis užfiksuotus AN, tvarko jomis surinktus duomenis. Prižiūri Triukšmo valdymo įstatymo nuostatų laikymąsi.
28. Pagal kompetenciją rengia ir teikia duomenis, reikalingus Savivaldybės strateginiams plėtros ir veiklos planams, Skyriaus veiklos planams sudaryti ir įgyvendinti, teikia savo veiklos ataskaitą Skyriaus vedėjui. Pagal reikalavimus tvarko dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Administracijos archyvą.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
30.1. anglų (B2).
31. Atitikimas kitiems reikalavimams:
31.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
32. Transporto priemonių pažymėjimai:
32.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

33. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1. komunikacija - 2 lygis;
33.2. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
33.3. patikimumas ir atsakingumas - 2 lygis;
33.4. organizuotumas - 2 lygis;
33.5. vertės visuomenei kūrimas - 2 lygis.
34. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
34.1. informacijos valdymas - 2 lygis.
35. Profesinė kompetencija:
35.1. teisės išmanymas - 2 lygis;
35.2. veiklos planavimas - 2 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Gražina Čekolytė
Telefonas: +37067286453
El. paštas: grazina.cekolyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.