Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Centro skyrius Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, atsakingas už Tarptautinio bakalaureato pagrindinio ugdymo programos (MYP) įgyvendinimą

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 109178
Skelbimo data: 2025-11-21
Skelbimas galioja iki: 2025-12-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Centro skyrius Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, atsakingas už Tarptautinio bakalaureato pagrindinio ugdymo programos (MYP) įgyvendinimą
Pareiginės algos koeficientas: 2,13
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3802,90
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija – atvira, kūrybiška ir nuolat tobulėjanti mokykla, žengianti Tarptautinio bakalaureato programos akreditacijos link. Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos pavaduotoją ugdymui (0,25 etatu), pasirengusį koordinuoti Tarptautinio bakalaureato programą.
Daugiau informacijos apie skelbiamą konkursą galite gauti el. p. info@vkgp.lt arba tel. +370 684 61596
Pareigybės aprašymas:
VILNIAUS KUNIGAIKŠČIO GEDIMINO PROGIMNAZIJOS
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI, ATSAKINGO UŽ TARPTAUTINIO BAKALAUREATO PAGRINDINIO UGDYMO PROGRAMOS (MYP) KOORDINAVIMĄ,
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Pareigybės pavadinimas – direktoriaus pavaduotojas ugdymui, atsakingas už Tarptautinio Bakalaureato (toliau – TB) pagrindinio ugdymo programos (toliau – MYP) koordinavimą.
2. Ši pareigybė priskiriama yra priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei, kuriai būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu.
3. Pareigybės lygis – A2.
4. Pareigybės paskirtis – užtikrinti efektyvų TB pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimą progimnazijoje, vadovauti ugdymo turinio plėtojimui remiantis TB filosofija ir principais, koordinuoti MYP planavimo, tobulinimo ir akreditacijos procesus, skatinti mokytojų profesinį augimą bei tarpkultūrinį bendradarbiavimą, prisidėti prie tarptautiškumui palankios progimnazijos kultūros kūrimo ir palaikymo, bendradarbiauti su Tarptautinio bakalaureato organizacija, padėti progimnazijos vadovybei įgyvendinti TB reikalavimus bei nacionalinius ir tarptautinius švietimo standartus.
5. Pavaldumas pareigybei:
5.1. šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriui;
5.2. šias pareigas einantis darbuotojas metodiškai koordinuoja pedagoginio personalo veiklą įgyvendinant MYP programą.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
6.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
6.2. turėti pedagoginę kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą arba turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;
6.3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktų nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;
6.4. ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);
6.5. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme;
6.6. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencija, švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą ir jų teisių apsaugą, asmens duomenų apsaugą, darbo santykius ir gebėti juos taikyti praktiškai;
6.7. išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas;
6.8. išmanyti švietimo politiką, ugdymo įstaigos veiklos planavimą ir įgyvendinimą, ugdymo įstaigos kultūros formavimą;
6.9. išmanyti šiuolaikinės pedagogikos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje;
6.10. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, dirbti „MS Office“ programiniu paketu, taikyti dokumentų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją elektroniniu būdu;
6.11. gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti darbą, darbo laiką, vertinti savo veiklą, diegti pažangią patirtį;
6.12. turėti strateginio mąstymo ir pokyčių valdymo įgūdžius;
6.13. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, planuoti progimnazijos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir pasiūlymus darbo tobulinimui;
6.14. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
6.15. būti diplomatišku, savarankišku, sąžiningu, komunikabiliu, operatyviai orientuotis situacijose, vengti konfliktų, mokėti bendrauti su kolegomis ir vaikais.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas:
7.1. stebi, analizuoja ir vertina ugdymo procesą, užtikrina vieningą MYP programos taikymą ugdymo procese, padeda mokytojams taikyti globalių kontekstų, pagrindinių ir susijusių sąvokų integraciją;
7.2. teikia profesinę pagalbą pedagogams įgyvendinant MYP programą, padeda integruoti TB filosofiją į ugdymo procesą, rengia mokymus ir metodines priemones;
7.3. organizuoja ir koordinuoja atskirų klasių koncentrų TB tarpdalykinių planų rengimą ir įgyvendinimą bei prižiūri pedagogų ugdymo turinio, metodų, programų, planų atitikimą progimnazijos ir TB filosofijos ugdymo tikslams;
7.4. bendradarbiauja su progimnazijos administracija integruojant MYP į strateginį progimnazijos veiklos planą;
7.5. vadovauja MYP ugdymo turinio planavimo, peržiūros ir atnaujinimo procesams, siekiant užtikrinti programos kokybę ir atitikimą TB reikalavimams;
7.6. konsultuoja dėl MYP vertinimo principų taikymo, padeda mokytojams kurti ir taikyti kriterinį vertinimą pagal TB standartus;
7.7. skatina pedagoginius darbuotojus tobulinti dalykines ir bendrąsias kompetencijas aktyviai dalyvaujant MYP profesiniuose tinkluose, seminaruose ir bendradarbiavimo veiklose, planuoja ir organizuoja pedagogų, švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, atestaciją;
7.8. atstovauja progimnazijai TB tinkluose, dalyvauja mokymuose, konferencijose, bendradarbiavimo ir keitimosi gerąja patirtimi renginiuose;
7.9. kaupia, sistemina ir archyvuoja MYP programos įgyvendinimo dokumentus, ataskaitas, vertinimo įrankius ir mokytojų rengiamus planus;
7.10. teikia informaciją progimnazijos direktoriui apie mokymo priemonių ir ugdymo(si) aplinkos gerinimo poreikį naujiems mokslo metams;
7.11. koordinuoja bendradarbiavimą tarp MYP programos ir kitų progimnazijos lyderių – dalykų grupių vadovų, kompetencijų ir įgūdžių koordinatoriaus bei asmens, atsakingo už veiklas bendruomenei;
7.12. rengia progimnaziją MYP įgyvendinimo vertinimo, peržiūros ir akreditacijos vizitams, koordinuoja pasirengimą šiems procesams;
7.13. dalyvauja progimnazijos vadovų komandiniame darbe, teikia siūlymus dėl programos tobulinimo, ugdymo organizavimo ir tarptautinės kultūros stiprinimo;
7.14. užtikrina sklandų informacijos srautą apie MYP programą tarp progimnazijos darbuotojų, mokinių, mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir progimnazijos administracijos;
7.15. organizuoja informacinius susitikimus progimnazijos bendruomenei apie MYP programos struktūrą, filosofiją, principus bei įgyvendinimo eigą;
7.16. palaiko nuolatinį ryšį su TB organizacija, yra pagrindinis kontaktinis asmuo MYP klausimais;
7.17. teikia reikiamas ataskaitas TB organizacijai ir užtikrina, kad progimnazija laikytųsi visų MYP programos reikalavimų ir standartų;
7.18. supažindina mokinius su MYP programos principais, skatina jų įsitraukimą į tarptautiškumą, bendruomeniškumą ir atsakomybę ugdančias veiklas;
7.19. teikia ataskaitas progimnazijos vadovui apie strateginius MYP diegimo ir tobulinimo sprendimus;
7.20. organizuoja pedagoginį tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą apie MYP programos tikslus, struktūrą ir ugdymo turinį, atsako į jų klausimus, organizuoja susitikimus;
7.21. bendradarbiauja su pedagogais, pagalbos mokiniui specialistais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitomis švietimo, socialinėmis, vaikų teisių apsaugos institucijomis mokinių ugdymo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo ir kitais pagal priskirtą kompetenciją klausimais;
7.22. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje pagal kompetenciją;
7.23. rengia direktoriaus įsakymų projektus, progimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus (planus, tvarkos aprašus ir kt.), organizuoja jų projektų svarstymą ir derinimą su progimnazijos savivaldos institucijomis;
7.24. vykdo papildomas funkcijas, susijusias su MYP programos įgyvendinimu, jei progimnazijoje nėra paskirti už jas atsakingi asmenys;
7.25. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su MYP programos įgyvendinimu ir tarptautinės švietimo kokybės užtikrinimu progimnazijoje.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 068461596
El. paštas: info@vkgp.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Lukiškių skg. 5
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.