Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus Vyresnysis buhalteris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 89108
Skelbimo data: 2023-06-26
Skelbimas galioja iki: 2023-07-11
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Šilalės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Šilalės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus Vyresnysis buhalteris
Pareiginės algos koeficientas: 8.10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,506.60
Darbo vieta (miestas): Šilalė
Informacija apie įstaigą: Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:
Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus
vyriausioji specialistė Vilma Kuzminskaitė
tel. (8 449) 45332; mob. 8 612 31996
el. p. vilma.kuzminskaite@silale.lt
Pareigybės aprašymas:
CENTRALIZUOTO BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS VYRESNIOJO BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus vyresnysis buhalteris (toliau – vyresnysis buhalteris) yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės pavaldumas – vyresnysis buhalteris tiesiogiai pavaldus Centralizuoto buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjui (toliau – Skyriaus vedėjas).

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, socialinių mokslų studijų srities buhalterinės apskaitos, ekonomikos, vadybos ar verslo administravimo mokslų krypties išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį;
4.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos, valstybės ir savivaldybės turto valdymo naudojimo ir disponavimo juo įstatymais, Viešo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais (toliau – VSAFAS), valstybės ir savivaldybės įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą;
4.4. mokėti naudotis ryšio ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis, dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, interneto naršyklėmis;
4.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu, žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei teisės aktų rengimo taisykles.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. tvarko Administracijos Laukuvos, Bijotų, Bilionių seniūnijų (toliau – Seniūnijų) pagal Šilalės rajono savivaldybės tarybos patvirtintą asignavimų planą, skirtų Seniūnijoms asignavimų apskaitą;
5.2. tvarko Seniūnijų apskaitą (išskyrus darbo užmokestį);
5.3. planuojant Savivaldybės biudžetą, dalyvauja rengiant lėšų poreikio Seniūnijų vykdomoms programoms apskaičiavimus ir patvirtinus asignavimus suveda į Strateginio planavimo informacinę sistemą;
5.4. registruoja Seniūnijoms skirtus asignavimus į Strateginio planavimo informacinę sistemą „Finnet“ ir Finansų ir apskaitos valdymo informacinę sistemą „Biudžetasvs“, esant būtinybei ruošia dokumentus programų sąmatoms patikslinti;
5.5. rengia ir teikia Seniūnijų paraiškas lėšoms gauti iš Savivaldybės iždo;
5.6. rengia Seniūnijų mokėjimo nurodymus, eksportuoja juos į elektroninės bankininkystės sistemas, pasirašo juos antrojo parašo teise;
5.7. apskaitos informacinėje sistemoje registruoja Seniūnijų gautus apskaitos dokumentus (sąskaitas faktūras, PVM sąskaitas faktūras, mokėjimo nurodymus ir kt.) ir įvertina juose pateiktos informacijos pakankamumą ūkinei operacijai ar ūkiniam įvykiui registruoti apskaitoje;
5.8. tvarko projektų, finansuojamų iš Europos Sąjungos struktūrinių ir kitų fondų, valstybės ir Savivaldybės biudžetų ir kitų lėšų, apskaitą;
5.9. tvarko atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaitą (komandiruotės, su seniūnaičių, bendruomenės pirmininkų išmokų veikla susijusios išlaidos ir kt.);
5.10. tvarko rinkliavų, nuomos mokesčio ir kitų pajamų apskaitą;
5.11. pagal sudarytas sutartis išrašo sąskaitas faktūras už komunalines paslaugas, ryšius ir kt., kontroliuoja jų atsiskaitymą pagal sutartyje numatytas atsiskaitymo sąlygas;
5.12. nustatytais terminais sudaro ir teikia Savivaldybės iždui Biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į biudžetą, pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, skiriamų programos finansuoti ataskaitą (forma Nr. 1- metinė, ketvirtinė);
5.13. nustatytais terminais sudaro ir teikia Savivaldybės iždui Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas (forma Nr. 2- metinė, ketvirtinė);
5.14. pildo ilgalaikio ir biologinio turto apskaitos korteles, skaičiuoja ilgalaikio turto nusidėvėjimą ir amortizaciją;
5.15. tvarko ūkinio inventoriaus ir atsargų judėjimo apskaitą;
5.16. perkelia suformuotus dokumentus į bendrąjį žurnalą;
5.17. formuoja ir sutikrina asignavimų ir kasinių išlaidų knygą;
5.18. sudaro ir sutikrina Seniūnijų finansinių ataskaitų rinkinio projektą ir teikia jį Skyriaus vedėjui;
5.19. pagal kompetenciją rengia gautinų ir mokėtinų sumų suderinimo aktus;
5.20. formuoja ir sutikrina pinigų srautų ataskaitas;
5.21. formuoja, esant būtinybei, buhalterines pažymas jam priskirtos srities ūkinėms operacijoms koreguoti;
5.22. sutikrina bandomąjį balansą;
5.23. vykdo išankstinę ir einamąją finansų kontrolę – tikrina, ar ūkinei operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų ir užtikrina, kad tinkamai ir laiku būtų vykdomi prisiimti įsipareigojimai ir sprendimai dėl turto panaudojimo;
5.24. pagal kompetenciją renka informaciją apie tarpusavio operacijų derinimą su viešojo sektoriaus subjektais bei finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo ir pateikimo į VSAKIS ir teikia jį Skyriaus vedėjui;
5.25. dalyvauja Administracijos direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai;
5.26. pagal reikalavimus tvarko rengiamus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje ir nustatyta tvarka perduoda į Administracijos ar Seniūnijos archyvą;
5.27. vykdo Administracijos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus savo kompetencijos ribose tam, kad būtų įgyvendinti Administracijos ir Skyriaus strateginiai tikslai.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

6. Šias funkcijas vykdantis darbuotojas atsako už:
6.1. išankstinę ir einamąją finansų kontrolę, vykdant priskirtas funkcijas;
6.2. finansinių įrašų atitiktį ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui;
6.3. apskaitos informacijos patikimumą;
6.4. asmeniškai išrašydamas bei pasirašydamas dokumentus už juose esančių duomenų tikrumą bei ūkinės operacijos teisėtumą;
6.5. teisingą darbo laiko naudojimą;
6.6. Šilalės rajono savivaldybės administracijos Vidaus tvarkos taisyklių laikymąsi;
6.7. saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų laikymąsi;
6.8. savo funkcijų netinkamą vykdymą, padarytą materialinę žalą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

__________________________________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 449 76114
El. paštas: savivalda@silale.lt
Adresas: J. Basanavičiaus, 2, LT-75138, Šilalė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.