Šeštadienis, balandžio 27 d.

Buhalterinės apskaitos skyrius Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11936
Skelbimo data: 2023-10-27
Skelbimas galioja iki: 2023-11-07 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Buhalterinės apskaitos skyrius Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 11.50
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2,139.00
Darbo vieta (miestas): Mažeikiai
Informacija apie įstaigą: Mažeikių rajono savivaldybės administracija. Kontaktinis asmuo - Jurgita Butavičienė, tel. 844398248, el.paštas jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. finansų valdymas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. sprendimų įgyvendinimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Buhalterinė apskaita.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos Finansų valdymo srityje.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka einamąją finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja einamosios finansų kontrolės atlikimą.
9. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų duomenų registravimą apskaitos registruose.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.
11. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.
12. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.
15. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.
16. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
17. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Tvarko savivaldybės, savivaldybės administracijos ilgalaikio ( materialaus ir nematerialaus ) ir trumpalaikio turto bei medžiagų ir atsargų apskaitą – veda apskaitos registrus, pagal dokumentus fiksuoja apskaitoje turto, medžiagų ir atsargų judėjimą, ruošia nustatytas finansines ataskaitas..
21. Teikia turimus apskaitos duomenis apie ilgalaikį turtą, inventorių ir atsargas, atliekant metinę inventorizaciją ir kitais būtinais atvejais..
22. Rengia ataskaitas, susijusias su ilgalaikio ( materialaus ir nematerialaus ) ir trumpalaikio turto bei medžiagų ir atsargų būkle, teikiamas savivaldybės administracijos padaliniams bei kitoms valstybinėms institucijoms..
23. Užtikrina informacijos ir duomenų, kuriais disponuoja, saugumą ir konfidencialumą..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
24.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.4. darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;
24.5. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
25.2. organizuotumas - 3 lygis;
25.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
25.5. komunikacija - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. įžvalgumas - 3 lygis;
26.2. informacijos valdymas - 3 lygis.
27. Profesinė kompetencija:
27.1. finansų valdymas ir apskaita - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jurgita Butavičienė
Telefonas: +37044398248; +37065218836
El. paštas: jurgita.butaviciene@mazeikiai.lt
Adresas: Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai
Skelbimas publikuojamas iki: 2023-11-07
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.