Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 66652 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-09-18 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
1. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Pareigybės grupė - 2 ( struktūrinių padalinių vadovai ir pavaduotojai). 3. Pareigybės lygis – A1.
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. būti įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities, teisės krypties išsilavinimą - teisės bakalauro ir teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. 4.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų vadovaujančio darbo patirtį; 4.3. turėti ne mažesnę nei 10 metų teisinio darbo patirtį; 4.4. turėti ne mažesnę nei 5 metų patirtį viešųjų pirkimų srityje; 4.3. mokėti valstybinę lietuvių kalbą; 4.4. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 4.5. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą bei administravimą, darbo santykių reguliavimą, darbo sutarčių sudarymą, viešųjų pirkimų organizavimą; 4.6. išmanyti teisėkūros bei dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus rengiant įstaigos vidaus teisės aktus.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas privalo vykdyti šias funkcijas: 5.1. organizuoti bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – Skyrius) darbą, kontroliuoti pavedimų vykdymą ir atsiskaityti nustatyta tvarka direktoriaus pavaduotojui valdymui (jam nesant Inovatyvios medicinos centro - direktoriui) už Skyriaus nuostatuose numatytų funkcijų vykdymą; 5.2. organizuoti bei užtikrinti auditu rekomendacijų įgyvendinimą savo Skyriaus veikloje; 5.3. teikti pasiūlymus Inovatyvios medicinos centro (toliau – IMC) direktoriui dėl Skyriaus darbuotojų pareiginės algos didinimo, priedų, priemokų, pašalpų, vienkartinių išmokų, drausminių nuobaudų skyrimo; 5.4. pagal savo kompetenciją dalyvauti IMC ar kitų institucijų sudaromų darbo grupių, komisijų veikloje; 5.5. pagal savo kompetenciją bendradarbiauti su IMC veikla susijusių institucijų padaliniais; 5.6. rengti teisės aktų projektus ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais; 5.7. rengti programų ar procedūrų, susijusias su personalo valdymu, planavimu, mokymu, projektus ir savo kompetencijos ribose kontroliuoja jų įgyvendinimą; 5.8. organizuoti personalo priėmimą į pareigas ir atleidimą iš jų; 5.9. organizuoti IMC dokumentų valdymą, gaunamų ir siunčiamų dokumentų bei informacijos srautų paskirstymą bei registravimą teisės aktų nustatyta tvarka; 5.10. organizuoti bei koordinuoja darbą, diegiant reikiamą kompiuterinę ir programinę įrangą bei kompiuterizuotas informacines sistemas; 5.11. rengti skundus, atsiliepimus, ieškinius ir kitus procesinius dokumentus, atstovauti IMC teismuose ir kitose institucijose, užtikrindamas tinkamą IMC ir valstybės interesų gynimą teisminėse ir kitose institucijose; 5.12. pagal kompetenciją nagrinėti, teikti pasiūlymus ir išvadas dėl ministerijų ir kitų valstybės institucijų parengtų ir pateiktų IMC derinti teisės aktų projektų; 5.13. pagal kompetenciją konsultuoti IMC darbuotojus, ar jų rengiami dokumentai ir siunčiami raštai neprieštarauja teisės aktams, ar atitinka juridinės technikos reikalavimus, teikti siūlymus dėl jų tobulinimo: 5.14. pagal kompetenciją vizuoti IMC parengtus dokumentus; 5.15. pagal savo kompetenciją nagrinėti skundus, pareiškimus, prašymus, siūlymus ir kitokio pobūdžio raštus ir rengti atsakymus į juos; 5.16. koordinuoti IMC prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų organizavimą ir vykdymą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimus; 5.17. konsultuoti IMC darbuotojus viešųjų pirkimų vykdymo teisiniais klausimais; 5.18. rengti IMC sutartis bei jų pakeitimus, atlikti trečiųjų šalių pateiktų sutarčių teisinį vertinimą, pagal kompetenciją vizuoti IMC sutartis ir jų pakeitimus; 5.19. organizuoti IMC administracinių ir kitų patalpų bei transporto priemonių techninę ir ūkinę priežiūrą; 5.20. vykdyti IMC turto kontrolę pagal konkrečią turto buvimo vietą; 5.21. kontroliuoti IMC tarnybinio transporto racionalų ir efektyvų naudojimą, koordinuoti tarnybinio transporto remontą, techninę apžiūrą ir draudimą; 5.22. rūpintis IMC turto priežiūra; 5.23. savo kompetencijos ribose vykdyti kitas tiesioginio vadovo ir IMC direktoriaus pavestas užduotis.
IV SKYRIUS PAVALDUMAS IR PRIĖMIMAS Į DARBĄ
6. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas pavaldus direktoriaus pavaduotojui valdymui. 7. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas priimamas į darbą ir atleidžiamas iš darbo įstatymų nustatyta tvarka.
|
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 262 8636 |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilnius, Santariškių g. 5 |