Šeštadienis, balandžio 27 d.

Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 66652
Skelbimo data: 2020-09-18
Konkursą inicijuojanti įstaig: Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.

2. Pareigybės grupė - 2 ( struktūrinių padalinių vadovai ir pavaduotojai).

3. Pareigybės lygis – A1.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. būti įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities, teisės krypties išsilavinimą - teisės bakalauro ir teisės magistro kvalifikacinį laipsnį.

4.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų vadovaujančio darbo patirtį;

4.3. turėti ne mažesnę nei 10 metų teisinio darbo patirtį;

4.4. turėti ne mažesnę nei 5 metų patirtį viešųjų pirkimų srityje;

4.3. mokėti valstybinę lietuvių kalbą;

4.4. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;

4.5. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą bei administravimą, darbo santykių reguliavimą, darbo sutarčių sudarymą, viešųjų pirkimų organizavimą;

4.6. išmanyti teisėkūros bei dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus rengiant įstaigos vidaus teisės aktus.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas privalo vykdyti šias funkcijas:

5.1. organizuoti bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – Skyrius) darbą, kontroliuoti pavedimų vykdymą ir atsiskaityti nustatyta tvarka direktoriaus pavaduotojui valdymui (jam nesant Inovatyvios medicinos centro - direktoriui) už Skyriaus nuostatuose numatytų funkcijų vykdymą;

5.2. organizuoti bei užtikrinti auditu rekomendacijų įgyvendinimą savo Skyriaus veikloje;

5.3. teikti pasiūlymus Inovatyvios medicinos centro (toliau – IMC) direktoriui dėl Skyriaus darbuotojų pareiginės algos didinimo, priedų, priemokų, pašalpų, vienkartinių išmokų, drausminių nuobaudų skyrimo;

5.4. pagal savo kompetenciją dalyvauti IMC ar kitų institucijų sudaromų darbo grupių, komisijų veikloje;

5.5. pagal savo kompetenciją bendradarbiauti su IMC veikla susijusių institucijų padaliniais;

5.6. rengti teisės aktų projektus ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais;

5.7. rengti programų ar procedūrų, susijusias su personalo valdymu, planavimu, mokymu, projektus ir savo kompetencijos ribose kontroliuoja jų įgyvendinimą;

5.8. organizuoti personalo priėmimą į pareigas ir atleidimą iš jų;

5.9. organizuoti IMC dokumentų valdymą, gaunamų ir siunčiamų dokumentų bei informacijos srautų paskirstymą bei registravimą teisės aktų nustatyta tvarka;

5.10. organizuoti bei koordinuoja darbą, diegiant reikiamą kompiuterinę ir programinę įrangą bei kompiuterizuotas informacines sistemas;

5.11. rengti skundus, atsiliepimus, ieškinius ir kitus procesinius dokumentus, atstovauti IMC teismuose ir kitose institucijose, užtikrindamas tinkamą IMC ir valstybės interesų gynimą teisminėse ir kitose institucijose;

5.12. pagal kompetenciją nagrinėti, teikti pasiūlymus ir išvadas dėl ministerijų ir kitų valstybės institucijų parengtų ir pateiktų IMC derinti teisės aktų projektų;

5.13. pagal kompetenciją konsultuoti IMC darbuotojus, ar jų rengiami dokumentai ir siunčiami raštai neprieštarauja teisės aktams, ar atitinka juridinės technikos reikalavimus, teikti siūlymus dėl jų tobulinimo:

5.14. pagal kompetenciją vizuoti IMC parengtus dokumentus;

5.15. pagal savo kompetenciją nagrinėti skundus, pareiškimus, prašymus, siūlymus ir kitokio pobūdžio raštus ir rengti atsakymus į juos;

5.16. koordinuoti IMC prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų organizavimą ir vykdymą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimus;

5.17. konsultuoti IMC darbuotojus viešųjų pirkimų vykdymo teisiniais klausimais;

5.18. rengti IMC sutartis bei jų pakeitimus, atlikti trečiųjų šalių pateiktų sutarčių teisinį vertinimą, pagal kompetenciją vizuoti IMC sutartis ir jų pakeitimus;

5.19. organizuoti IMC administracinių ir kitų patalpų bei transporto priemonių techninę ir ūkinę priežiūrą;

5.20. vykdyti IMC turto kontrolę pagal konkrečią turto buvimo vietą;

5.21. kontroliuoti IMC tarnybinio transporto racionalų ir efektyvų naudojimą, koordinuoti tarnybinio transporto remontą, techninę apžiūrą ir draudimą;

5.22. rūpintis IMC turto priežiūra;

5.23. savo kompetencijos ribose vykdyti kitas tiesioginio vadovo ir IMC direktoriaus pavestas užduotis.

IV SKYRIUS

PAVALDUMAS IR PRIĖMIMAS Į DARBĄ

6. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas pavaldus direktoriaus pavaduotojui valdymui.

7. Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas priimamas į darbą ir atleidžiamas iš darbo įstatymų nustatyta tvarka.



Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 262 8636
El. paštas:
Adresas: Vilnius, Santariškių g. 5
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.