Bendrojo skyriaus Administratorė
| Skelbimo nr.: | 108756 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-11-06 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-20 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Biržų rajono savivaldybės administracija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
| Pareigos: | Bendrojo skyriaus Administratorė |
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,00 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1785,40 |
| Darbo vieta (miestas): | Biržai |
| Informacija apie įstaigą: | Biržų rajono savivaldybės administracija darbui Bendrajame skyriuje ieško atsakingo, iniciatyvaus žmogaus, išmanančio dokumentų valdymą. Siūlome stabilią darbo vietą, komandinį darbą, galimybę mokytis ir kelti kvalifikaciją. Pretenduoti į laisvą darbo vietą gali ir asmenys turintys negalią. Pareiginės algos koeficientas – 1,00 (pareiginės algos (atlyginimo) baziniais dydžiais). Pretenduoti į laisvą darbo vietą gali ir asmenys turintys negalią. Išsamesnę informaciją apie konkursą suteiks Kristina Spalvienė, Biržų rajono savivaldybės administracijos Personalo skyriaus vyriausioji specialistė, tel. +370 647 76 957, el. p. kristina.spalviene@birzai.lt |
| Pareigybės aprašymas: | |
| BENDROJO SKYRIAUS ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Bendrojo skyriaus administratorius (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. turėti 1 metų darbo patirtį asmenų aptarnavimo arba dokumentų valdymo srityje; 3.3. išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; 3.4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu ir naudotis kitomis informacinėmis bei elektroninių ryšių technologijomis; 3.5. išmanyti Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos struktūrą ir kompetenciją, dokumentų judėjimo Savivaldybės administracijos padaliniuose tvarką; 3.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo darbą; 3.7. gebėti bendrauti ir bendradarbiauti. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. tvarko, peržiūri gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja ir perduoda Savivaldybės merui, Savivaldybės administracijos direktoriui arba tiesiogiai darbuotojams pagal kompetenciją, užtikrina šių dokumentų saugumą; 4.2. užtikrina, kad gauti dokumentai būtų priskirti bylai pagal dokumentacijos planą; 4.3. kontroliuoja pavedimų vykdymo terminus, stebi vykdymo eigą, teikia informaciją vykdytojams ir Savivaldybės vadovams; 4.4. įvykdžius dokumentų užduotis pagal dokumentacijos planą sudaro šių dokumentų bylas; 4.5. tikrina, ar siunčiami dokumentai tinkamai įforminti, registruoja ir paskirsto juos į bylas, išsiunčia adresatams; 4.6. grąžina ne pagal dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus parengtus dokumentus rengėjams; 4.7. registruoja Savivaldybės tarybos sprendimus, tvarko ir sistemina jų nuorašus, perduoda vykdytojams ir publikuoti; 4.8. rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus raštų projektus; 4.9. prireikus protokoluoja Savivaldybės administracijos direktoriaus darbo susitikimus; 4.10. prireikus rengia informaciją aktualiais Savivaldybės administracijos veiklos klausimais ir skelbia Savivaldybės interneto svetainėje; 4.11. pagal dokumentacijos planą sudaro siunčiamos korespondencijos bylas; 4.12. prireikus persiunčia gautus ir siunčiamus dokumentus nurodytiems adresatams; 4.13. registruoja darbų ir paslaugų sutartis bei susitarimus ir perduoda juos vykdytojams; 4.14. Skyriaus vedėjo pavedimu rengia su savo tiesioginėmis funkcijomis susijusių dokumentų, raštų projektus; 4.15. teisės aktų nustatyta tvarka atrenka iš susirašinėjimo bylų nuolat saugomus dokumentus, sutvarko bylas ir perduoda jas Bendrojo skyriaus vyriausiajam specialistui; 4.16. teikia informaciją Savivaldybės administracijos specialistams ir kitų institucijų atstovams, besikreipiantiems dėl dokumentų; 4.17. užtikrina informacijos ir dokumentų, kuriais disponuoja ir (ar) kurie yra darbo vietoje, saugumą; 4.18. tvarko Savivaldybės mero ir administracijos direktoriaus sudarytų nuolatinių komisijų, patvirtintų aprašų ir taisyklių apskaitą; 4.19. priima juridinių ir fizinių asmenų prašymus ir (ar) skundus; 4.20. dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos ataskaitas, planus, pagal kompetenciją sistemina, analizuoja ir teikia informaciją, reikalingą Savivaldybės administracijos veiklos ataskaitų rinkiniui; 4.21. maketuoja Savivaldybės administracijos veiklos ataskaitų rinkinio projektą; 4.22. prireikus padeda priimant svečius Savivaldybėje, laikosi svečių priėmimo etiketo; 4.23. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus. |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | (8 450) 43 142 |
| El. paštas: | savivaldybe@birzai.lt |
| Adresas: | Vytauto g. 38, LT-41143 Biržai |