Bendrojo ir ūkio skyriaus specialistas
| Skelbimo nr.: | 108441 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-22 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-05 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Anykščių rajono savivaldybės administracija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Anykščių rajono savivaldybės administracija |
| Pareigos: | Bendrojo ir ūkio skyriaus specialistas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,90 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1606,86 |
| Darbo vieta (miestas): | Anykščiai |
| Informacija apie įstaigą: | Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai: Bendrojo ir ūkio skyriaus vedėjas Ramūnas Blazarėnas, tel. +370 381 58146, +370 61130045, el.p. algirdas.zalkauskas@anyksciai.lt Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Renata Mickevičienė tel. Nr.: +370 381 58048, el.p. renata.mickeviciene@anyksciai.lt |
| Pareigybės aprašymas: | |
Patvirtinta Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2025 m. spalio 17 d. įsakymu Nr. 1-AĮ-557 BENDROJO IR ŪKIO SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Bendrojo ir ūkio skyriaus (toliau – Skyrius) specialisto pareigybė yra specialistų pareigybių grupės. 2. Pareigybės lygis – B. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimas, įgytą iki 2009 metų ir nemažesnę nei 1 metų darbo su dokumentų valdymo sistemomis ar klientų aptarnavimo patirtį; 3.2. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 3.3. būti susipažinęs Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą, duomenų apsaugą, informacijos teikimą bei valstybinės kalbos vartojimą; 3.4. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) būtų privalumas; 3.5. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. konsultuoja priskirtos srities klausimais; 4.2. rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais; 4.3. teikia į Savivaldybę besikreipiantiems asmenims informaciją žodžiu, telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis: Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos veiklos klausimais; paaiškina, kokius dokumentus ir kaip (asmeniškai ar kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis) reikėtų pateikti, kad prašymas būtų išnagrinėtas; nurodo instituciją (jos adresą ir telefono numerį), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos nekompetentingos nagrinėti prašymo; pateikia kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja institucija ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka; 4.4. registruoja iš įstaigų ir organizacijų gautus dokumentus, juos perduoda atsakingiems asmenims, išsiunčia atsakymus; 4.5. nedelsiant grąžina asmeniui prašymą, kuris sudarytas taip, kad negalima: atpažinti elektroninio dokumento formato ar atidaryti ir apdoroti Savivaldybės administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis, jei prašymas pateiktas elektroninėmis priemonėmis, ar atpažinti prašymo turinio, ir nurodo grąžinimo priežastis; 4.6. kai asmuo nemoka valstybinės kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į Savivaldybės administraciją, organizuoja asmens, gebančio išversti prašymą į valstybinę kalbą (vertėjas) dalyvavimą; 4.7. administruoja el. paštą info@anyksciai.lt ir el. paštą ekontora@anyksciai.lt; 4.8. padeda organizuoti asmenų priėmimą pas įstaigos vadovus, valstybės tarnautojus ar specialistus; 4.9. kontroliuoja gautų dokumentų ir piliečių prašymų, registruotų DVS „Kontora“ užduočių įvykdymą; 4.10. administruoja pašto paslaugas teikiančios įmonės savitarną, rengia mėnesio ataskaitas; 4.11. nustatyta tvarka tvirtina savivaldybės siunčiamųjų ir gaunamų dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus; 4.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. _________________________________ |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | 8-381-58041 |
| El. paštas: | info@anyksciai.lt |
| Adresas: | J. Biliūno g. 23, 29111 Anykščiai |