Bendrojo ir ūkio skyriaus specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 108441
Skelbimo data: 2025-10-22
Skelbimas galioja iki: 2025-11-05 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Anykščių rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Bendrojo ir ūkio skyriaus specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,90
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1606,86
Darbo vieta (miestas): Anykščiai
Informacija apie įstaigą: Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:
Bendrojo ir ūkio skyriaus vedėjas Ramūnas Blazarėnas, tel. +370 381 58146, +370 61130045, el.p. algirdas.zalkauskas@anyksciai.lt
Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Renata Mickevičienė tel. Nr.: +370 381 58048, el.p. renata.mickeviciene@anyksciai.lt
Pareigybės aprašymas:

Patvirtinta

Anykščių rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2025 m. spalio 17 d.

įsakymu Nr. 1-AĮ-557

BENDROJO IR ŪKIO SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS PAREIGYBĖ

1. Bendrojo ir ūkio skyriaus (toliau – Skyrius) specialisto pareigybė yra specialistų pareigybių grupės.

2. Pareigybės lygis – B.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimas, įgytą iki 2009 metų ir nemažesnę nei 1 metų darbo su dokumentų valdymo sistemomis ar klientų aptarnavimo patirtį;

3.2. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;

3.3. būti susipažinęs Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą, duomenų apsaugą, informacijos teikimą bei valstybinės kalbos vartojimą;

3.4. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) būtų privalumas;

3.5. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. konsultuoja priskirtos srities klausimais;

4.2. rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais;

4.3. teikia į Savivaldybę besikreipiantiems asmenims informaciją žodžiu, telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis: Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos veiklos klausimais; paaiškina, kokius dokumentus ir kaip (asmeniškai ar kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis) reikėtų pateikti, kad prašymas būtų išnagrinėtas; nurodo instituciją (jos adresą ir telefono numerį), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos nekompetentingos nagrinėti prašymo; pateikia kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja institucija ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;

4.4. registruoja iš įstaigų ir organizacijų gautus dokumentus, juos perduoda atsakingiems asmenims, išsiunčia atsakymus;

4.5. nedelsiant grąžina asmeniui prašymą, kuris sudarytas taip, kad negalima: atpažinti elektroninio dokumento formato ar atidaryti ir apdoroti Savivaldybės administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis, jei prašymas pateiktas elektroninėmis priemonėmis, ar atpažinti prašymo turinio, ir nurodo grąžinimo priežastis;

4.6. kai asmuo nemoka valstybinės kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į Savivaldybės administraciją, organizuoja asmens, gebančio išversti prašymą į valstybinę kalbą (vertėjas) dalyvavimą;

4.7. administruoja el. paštą info@anyksciai.lt ir el. paštą ekontora@anyksciai.lt;

4.8. padeda organizuoti asmenų priėmimą pas įstaigos vadovus, valstybės tarnautojus ar specialistus;

4.9. kontroliuoja gautų dokumentų ir piliečių prašymų, registruotų DVS „Kontora“ užduočių įvykdymą;

4.10. administruoja pašto paslaugas teikiančios įmonės savitarną, rengia mėnesio ataskaitas;

4.11. nustatyta tvarka tvirtina savivaldybės siunčiamųjų ir gaunamų dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;

4.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

_________________________________


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-381-58041
El. paštas: info@anyksciai.lt
Adresas: J. Biliūno g. 23, 29111 Anykščiai
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.