Trečiadienis, gegužės 29 d.

Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 77572
Skelbimo data: 2022-03-03
Skelbimas galioja iki: 2022-03-17
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Tauragės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Tauragė
Informacija apie įstaigą: Darbo sutartis terminuota - iki 2023-11-22 Darbo užmokestis (Bruto) nuo 1122,2 Eur iki 1176,5 Eur
Pareigybės aprašymas:

BENDROJO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialisto pareigybė priskirta specialistų grupei.

2. Pareigybės lygis – B.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 m. įgytą specialųjį vidurinį, verslo ir viešosios vadybos arba socialinių mokslų studijų krypčių grupės išsilavinimą;

3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą, Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, žinoti kitus teisės aktus, susijusius su darbo funkcijų vykdymu;

3.3. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, dauginimo, skenavimo aparatais;

3.4. mokėti analizuoti, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

3.5. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

3.6. gebėti bendrauti su interesantais, būti taktiškam;

3.7. mokėti anglų kalbą pradedančio vartotojo lygmens A2 lygiu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

4.1. siekiant įgyvendinti nustatytus teisės aktų reikalavimus, atlieka asmenų aptarnavimą ir jų prašymų nagrinėjimą taikant vieno langelio principą tam, kad būtų užtikrintas administracijos veiklos sritis reglamentuojančių teisės aktų įgyvendinimas:

4.1.1. teikia į savivaldybę besikreipiantiems asmenims informaciją žodžiu, telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos veiklos klausimais; paaiškina, kokius dokumentus ir kaip (asmeniškai ar paštu) reikėtų pateikti, kad prašymas būtų išnagrinėtas; nurodo instituciją (jos adresą ir telefono numerį), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu savivaldybės institucija nekompetentinga nagrinėti jo prašymą; pateikia kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja institucija ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;

4.1.2. priima asmenų prašymus, pranešimus, skundus (toliau – prašymai), nustato, kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi; numato, kokią informaciją institucija gali gauti iš savo administracijos padalinių, pavaldžių ir kitų institucijų ir paprašo asmenį, kuris kreipiasi, pateikti informaciją ir dokumentus, kurių institucija pati negali gauti arba kuriuos pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti šis asmuo, bet jų nepateikia; padeda parengti su prašymų nagrinėjimu susijusius dokumentus;

4.l.3. priėmus prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu (arba elektroniniu būdu), asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo savivaldybės administracijoje asmens nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu prašymas pateiktas elektroniniu būdu) išsiunčia prašymo gavimo faktą pavirtinantį dokumentą – registracijos kortelę ar spaudu pažymėtą prašymo kopiją, išskyrus atvejus, kai prašymas patenkinamas iš karto;

4.l.4. užregistruoja gautus prašymus atitinkamuose dokumentų valdymo sistemos (DVS) registruose ir perduoda juos savivaldybės institucijų vadovams;

4.l.5. organizuoja prašymų, parašytų neįskaitomai, t. y. pateiktų nesilaikant Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėse nustatyto reikalavimo, grąžinimą asmeniui, rengia tokio pobūdžio raštus, nurodydamas grąžinimo priežastis, teikia juos pasirašyti savivaldybės institucijos vadovams;

4.l.6. nedelsiant elektroniniu būdu grąžina asmeniui prašymą, pateiktą elektroniniu būdu, kuris sudarytas taip, kad negalima atpažinti elektroninio dokumento formato ar atidaryti ir apdoroti savivaldybės administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis, ar atpažinti prašymo turinio, nurodo grąžinimo priežastis;

4.l.7. suteikia informaciją apie prašymo nagrinėjimo procedūrą ir informuoja asmenį, kada ir kaip (telefonu, paštu ar kita ryšio priemone) jis bus informuotas apie priimtą sprendimą;

4.1.8. asmens pageidavimu informuoja jį apie prašymą nagrinėjantį valstybės tarnautoją, prašymo nagrinėjimo eigą;

4.l.9. priima žodinius prašymus, kuriuos galima išspręsti tuoj pat, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų. Prireikus asmeniui sudaro galimybę išdėstyti prašymą raštu;

4.2. rengia informacinę, analitinę medžiagą asmenų aptarnavimo klausimais ir ją pateikia skyriaus vedėjui;

4.3. siekiant užtikrinti asmenims galimybę anonimiškai pareikšti nuomonę apie prašymų nagrinėjimą ir aptarnavimo kokybę bei ją įvertinti, vykdo anoniminę asmenų apklausą ir kartą per metus organizuoja aptarnavimo kokybės vertinimo rezultatų paskelbimą savivaldybės interneto svetainėje;

4.4. rengia administracinių paslaugų teikimo ataskaitas bei teikia duomenis administracinių paslaugų stebėsenos rodikliams paskaičiuoti;

4.5. pagal savo kompetenciją rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų ir raštų projektus, tiria ir atsako į gyventojų ir organizacijų prašymus ir skundus, priima interesantus;

4.6. esant reikalui protokoluoja komisijų ir darbo grupių posėdžius;

4.7. esant reikalui vykdo savivaldybės teisės aktų, sutarčių, protokolų, vidaus susirašinėjimo dokumentų registraciją DVS;

4.8. pavaduoja skyriaus vedėjo nurodymu kitus skyriaus specialistus jų kasmetinių, mokymosi atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo laikotarpiu.

4.9. atlieka Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

_____________________________________________________

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370-446-62816
El. paštas: savivalda@taurage.lt
Adresas: Respublikos g. 2, 72255 Tauragė
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.