Trečiadienis, balandžio 17 d.

Archyvo vadovas (-ė)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 67735
Skelbimo data: 2020-11-25
Konkursą inicijuojanti įstaig: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Archyvo vadovas (-ė)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

ARCHYVO VADOVĄ (-Ę)

Darbo vieta: Lvovo g. 25 - 101, Vilnius

Registrų centro valdomas archyvas - vienas didžiausių Lietuvoje, kuriame dirba 80 darbuotojų ir kurio veikla vykdoma 10 Lietuvos apskričių centrų veikiančiuose padaliniuose. Archyvas sudarytas iš 5 grupių (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių-Marijampolės bei Panevėžio). Archyvo veiklos iššūkiai: skaitmenizacija, moderūs ir efektyvūs procesiniai sprendimai, galintys prisidėti prie įmonės teikiamų paslaugų išorės klientams.

Darbo aprašymas:

  • vadovauti didelei darbuotojų komandai visoje Lietuvoje!
  • diegti efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) Archyvo kuruojamose srityse;
  • užtikrinti įmonės administracinės bei specialiosios veiklos (trijų pagrindinių valstybės registrų Nekilnojamojo turto kadastro ir registro, Juridinių asmenų registro bei Adresų registro dokumentų) nuolatinį arba ilgą saugojimą;
  • organizuoti kvalifikuotais skaitmeniniais sertifikatais pasirašytų dokumentų kaupimą, apskaitą, naikinimą ir (ar) nustatyta tvarka perdavimą valstybiniam saugojimui;
  • efektyviai valdyti specialiosios veiklos dokumentų kopijų teikimo klientams procesą;
  • diegti skaitmeninius integruotus sprendimus įmonės veikloje, leisiančius veiklos padaliniams efektyviai dirbti su Nekilnojamojo turto kadastro ir registro bylų dokumentais;
  • rengti archyvų tvarkymo, saugojimo ir naudojimo tvarkų, instrukcijų, taisyklių ir kitų norminių aktų projektus.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui patirtis;
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis dokumentų valdymo ir duomenų tvarkymo srityje;
  • projektų valdymo patirtis didelėje organizacijoje būtų privalumas;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, būti susipažinusiam su Lietuvos vyriausiojo archyvaro parengtais ir patvirtintais norminiais bei metodiniais dokumentais, reglamentuojančiais archyvų veiklą;
  • išmanyti elektroninių dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei saugojimo taisykles;
  • geri vadovavimo ir lyderystės įgūdžiai;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2225 Eur su mokesčiais (2225 – 3340 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. edita.simanec@registrucentras.lt, tel. (85) 2507628.


Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.