Aptarnavimo skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (darbo užmokestis atskaičiavus mokesčius 523 Eur; darbo vieta Kėdainiuose)

Skelbimo nr.: 60202
Skelbimo data: 2019-08-27
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Aptarnavimo skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (darbo užmokestis atskaičiavus mokesčius 523 Eur; darbo vieta Kėdainiuose)
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 22 d.

įsakymu Nr. 3K-33

APTARNAVIMO SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Aptarnavimo skyriaus (toliau – skyrius) klientų aptarnavimo specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – vykdyti tinkamą klientų aptarnavimą Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas).

4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; urėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą;

5.2. mokėti anglų ir (arba) rusų kalbą B2 lygiu;

5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius klientų aptarnavimo, Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties;

5.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:

6.1. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis;

6.2. apdoroja ir rengia su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu susijusią informaciją;

6.3. analizuoja klientų dažniausiai užduodamus klausimus, skundus, susijusius su Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis ir klientų aptarnavimu;

6.4. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl klientams teikiamos informacijos, Migracijos departamento interneto svetainių, darbuotojų žinių bazės atnaujinimo ar papildymo;

6.5. atnaujina Migracijos departamento interneto svetainių, darbuotojų žinių bazės informaciją;

6.6. analizuoja klientų srautus ir teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui su paslaugų teikimu ir klientų aptarnavimu, darbo procesų optimizavimu susijusiais klausimais;

6.7. užtikrina vienodo informacijos teikimo Migracijos departamente standarto įgyvendinimą;

6.8. įgyvendina klientų pasitenkinimo Migracijos departamento teikiamomis paslaugomis vertinimo priemones;

6.9. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, rengia atsakymų, raštų projektus;

6.10. kuruoja naujus skyriaus darbuotojus, teikia pasiūlymus dėl mokymų programų;

6.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

___________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.