Šeštadienis, balandžio 20 d.

Administravimo skyriaus Logistikos specialistas (vadybininkas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 79845
Skelbimo data: 2022-05-26
Skelbimas galioja iki: 2022-06-09
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
Pareigos: Administravimo skyriaus Logistikos specialistas (vadybininkas)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos, Šv. Ignoto g. 6, Vilnius, tel. Nr. pasiteiravimui +370 706 80 376.

Koeficiento rėžiai 5-11,6 BD, priklausomai nuo profesinio darbo patirties.
Pareigybės aprašymas:
GYNYBOS RESURSŲ AGENTŪROS PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS LOGISTIKOS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Gynybos resursų agentūros prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – Agentūra) Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) logistikos specialisto pareigybė (kodas 243103) (toliau – darbuotojas) priskiriama specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2. Pareigybės sudėtingumo lygis –labai sudėtinga.
3. Pareigybės paskirtis – užtikrinti Agentūros elektroninių apsaugos sistemų administravimą, organizuoti darbuotojų aprūpinimą inventoriumi ir turto priežiūrą.
4. Darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. turėti organizacinių gebėjimų, informacijos valdymo įgūdžių;
5.3. žinoti krašto apsaugos sistemos struktūrą;
5.4. būti susipažinęs ir savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais krašto apsaugos sistemos aprūpinimą materialinėmis vertybėmis ir asmens duomenų apsaugą;
5.5. išmanyti materialinių vertybių kompiuterinę apskaitą, sandėliavimo ir saugojimo taisykles, materialinių vertybių tikrinimo, priėmimo ir apskaitos reikalavimus;
5.6. žinoti techninės - elektroninės apsaugos veikimo ir panaudojimo principus, pagrindinius priežiūros ir eksploatacijos reikalavimus;
5.7. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
5.8. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus leidimui dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, gauti.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. kaupia informaciją apie aprūpinimą materialinėmis atsargomis, nustato materialinių atsargų poreikį;
6.2. teikia siūlymus Skyriaus vedėjui dėl materialinių atsargų įsigijimo ir panaudojimo;
6.3. teikia pasiūlymus dėl pripažinto nereikalingu ir netinkamo naudoti Agentūros turto tolimesnio panaudojimo, organizuoja jo nurašymą;
6.4. organizuoja darbuotojų aprūpinimą inventoriumi, darbo priemonėmis, reikiama organizacine biuro technika bei rūpinasi jų priežiūra;
6.5. rengia ar dalyvauja rengiant įsigyjamo turto, materialinių atsargų, paslaugų technines specifikacijas;
6.6. organizuoja baldų, kompiuterinės ir organizacinės biuro įrangos ir kito turimo turto remonto darbus;
6.7. organizuoja ir atlieka Agentūros informacinių ir komunikacinių priemonių materialųjį ir informacinį palaikymą, užtikrinant jų tinkamą funkcionavimą ir saugumą;
6.8. išduoda, saugo ir apskaito durų raktus ir kodinių užraktų kodus;
6.9. išduoda, saugo ir apskaito patalpų elektroninių apsaugos sistemų kodus;
6.10. gamina ir aktyvuoja Agentūros darbuotojų/lankytojų elektroninius leidimus;
6.11. administruoja Agentūros darbuotojų/lankytojų elektroninių leidimų išdavimą ir organizuoja lankytojų į Agentūros patalpas įleidimą;
6.12. dalyvauja pastato nuomotojo ir Agentūros sudarytų komisijų, vertinant lubų, sienų, grindų, durų, langų (palangių) būklę ir nusidėvėjimo laipsnį, darbe;
6.13. vertina pastato priežiūros ir/ar remonto darbų papildomą atlikimo poreikį, derina šių darbų atlikimą su nuomotoju;
6.14. kontroliuoja, kaip laikomasi su nuomojamų patalpų eksploatavimu susijusių taisyklių;
6.15. organizuoja ir prižiūri švaros ir tvarkos Agentūros patalpose palaikymą;
6.16. organizuoja Agentūroje rengiamų konferencijų, seminarų, pasitarimų techninį - materialinį aprūpinimą;
6.17. organizuoja atsiskaitymą už elektros, šildymo, karšto ir šalto vandens naudojimą pagal įrengtų apskaitos prietaisų rodmenis, o nesant tokių prietaisų – proporcingai nuomojamam plotui su pastato nuomotoju, tikrina nuomotojo pateiktus sunaudotą kiekį ir kainą pagrindžiančius dokumentus;
6.18. prižiūri pastato nuomotojo įsipareigojimų vykdymą;
6.19. užtikrina materialinių vertybių tinkamą saugojimą, organizuoja šių vertybių tvarkymą.

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 278 5002
El. paštas: gra@kam.lt
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Šv. Ignoto g. 6
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.