Administravimo ir finansų departamentas Buhalteris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 109091
Skelbimo data: 2025-11-19
Skelbimas galioja iki: 2025-12-03 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Viešoji įstaiga "Investuok Lietuvoje"
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Administravimo ir finansų departamentas Buhalteris
Pareiginės algos koeficientas: 1,785,40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“ (toliau – įstaiga), juridinio asmens kodas 124013427, yra ne pelno siekianti tiesioginių užsienio investicijų plėtros agentūra ir labai dažnai – pirmasis globalaus verslo atstovų kontaktas su Lietuva. Įstaigos tikslas – pritraukti į Lietuvos Respublikos pramonės ir paslaugų sektorius tiesioginių užsienio investicijų, ypač kuriančių didelę pridėtinę vertę, ir formuoti Lietuvos, kaip geros vietos dirbti ir kurti verslą, įvaizdį.


Darbo užmokesčio rėžiai: 2000-3000 EUR bruto/mėn.
Neterminuota sutartis.

Daugiau informacijos apie darbo poziciją skelbime: https://investlithuania.com/lt/darbo-skelbimai/buhalteris-e/

Aplikuoti prašome per Vataro sistemą.
Pareigybės aprašymas:
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS „INVESTUOK LIETUVOJE“

PAREIGYBIŲ APRAŠYMŲ BENDROJI DALIS

BENDROSIOS NUOSTATOS

Darbuotoją į darbą priima ir atleidžia, skatina bei skiria nuobaudas Įstaigos generalinis direktorius Įstaigos Darbo tvarkos taisyklių, Įstaigos Darbuotojų atrankos, Darbo apmokėjimo tvarkos aprašų ir Lietuvos Respublikos darbo teisinius santykius reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais.

Darbuotojas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos teisės aktais, Įstaigos įstatais, Pareigybių aprašymu (susidedančiu iš šios bendrosios ir atskirai patvirtintos specialiosios dalies), generalinio direktoriaus įsakymais, tiesioginio vadovo nurodymais bei kitais tvarkų aprašais ir nuostatais, privalomais visiems Įstaigos darbuotojams.

DARBUOTOJO PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖS

Laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų, darbo etikos ir drausmės reikalavimų.

Naudoti darbui skirtas Įstaigos darbo priemones pagal paskirtį ir jas tausojant.

Vengti asmeninių ir darbo interesų konfliktų, kenkiančių Įstaigos vardui bei prieštaraujančių jos veiklos tikslams, santykiuose su Įstaigos klientais ir kitais fiziniais bei juridiniais asmenimis.

Nedelsiant informuoti Komandos vadovą, Departamento vadovą arba Įstaigos generalinį direktorių apie iškilusias su Įstaigos veikla susijusias problemas ir gresiančią žalą Įstaigai.

Perteikti Padalinio darbuotojams žinias, gautas per mokymus, seminarus, tarptautinius renginius ar stažuotes ir pritaikyti jas praktinėje veikloje.

Darbuotojas yra atsakingas už savo pareigų tinkamą vykdymą ar nevykdymą pareigybės aprašyme, Lietuvos Respublikos teisės aktuose ir kituose susijusiuose teisės aktuose nustatyta tvarka.

Darbuotojas yra atsakingas už jam perduotą Įstaigos turtą ir priemones Įstaigos darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

DARBUOTOJO TEISĖS

Kelti kvalifikaciją seminaruose, mokymuose ar kursuose, tarptautiniuose renginiuose ir stažuotėse.

Gauti visą darbui reikalingą informaciją ir priemones.

Teikti pasiūlymus ir išvadas dėl padalinio veiklos tobulinimo tiesioginiam vadovui.

Laiku gauti darbo užmokestį, turėti geras darbo sąlygas, socialines garantijas, kasmetinį poilsį.

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

Darbuotojas pasižada ir įsipareigoja neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu būdu tretiesiems asmenims jokios komercinės, dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Įstaigoje, išskyrus tuos atvejus, kai tokią informaciją atskleisti jį įpareigoja įstatymai.

Darbuotojas supažindinamas su patvirtintu Pareigybės aprašymu, jo pakeitimais ir papildymais pasirašytinai.

Pareigybės aprašymą, jo papildymus ir pakeitimus tvirtina Įstaigos generalinis direktorius.

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS „INVESTUOK LIETUVOJE“
ADMINISTRAVIMO IR FINANSŲ DEPARTAMENTO
BUHALTERIO (-ĖS) PAREIGYBĖS APRAŠYMO SPECIALIOJI DALIS (14 LYGIS)
Šis pareigybės aprašymas, susidedantis iš Viešosios Įstaigos „Investuok Lietuvoje“ pareigybių aprašymo bendrosios dalies (toliau – Bendroji dalis) ir Viešosios Įstaigos „Investuok Lietuvoje“ Administravimo ir finansų departamento buhalterio(-ės) pareigybės aprašymo specialiosios dalies (toliau – Specialioji dalis), reglamentuoja viešosios įstaigos „Investuok Lietuvoje“ (toliau – Įstaiga) Administravimo ir finansų departamento (toliau – Departamentas) buhalteriui (-ei) (toliau – Buhalteris) keliamus reikalavimus, jo pareigas, funkcijas ir atsakomybę (toliau – Pareigybės aprašymas).

1. REIKALAVIMAI BUHALTERIUI
1.1. Pasižymėti nepriekaištinga reputacija.
1.2. Turėti aukštąjį išsilavinimą (apskaitos, finansų, ekonomikos ar verslo vadybos ir administravimo srityse).
1.3. Puikiai mokėti valstybinę kalbą.
1.4. Mokėti anglų kalbą B2 (pažengusio vartotojo) arba aukštesniu lygiu.
1.5. Žinoti ir išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešojo sektoriaus viešųjų įstaigų finansinę apskaitą ir finansinių ataskaitų sudarymą.
1.6. Turėti teorinių ir praktinių žinių tvarkant įmonės, įstaigos ar organizacijos finansinę apskaitą.
1.7. Turėti ne mažesnę nei 2 metų patirtį apskaitos ar finansų valdymo srityse.
1.8. Išmanyti dokumentų valdymo principus.
1.9. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
1.10. Sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
1.11. Puikiai mokėti dirbti kompiuteriu (įskaitant bent vieną finansinės apskaitos programą).


2. BUHALTERIO FUNKCIJOS
2.1. Vykdyti savo veiklą vadovaujantis Įstaigos įstatais, generalinio direktoriaus įsakymais, Darbo tvarkos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su Įstaigos veikla.
2.2. Vykdyti Įstaigos finansinės apskaitos tvarkymą pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių finansinės apskaitos tvarkymą ir finansinės atskaitomybės sudarymą, reikalavimus ir užtikrinti vykdomų ūkinių operacijų tikslų ir savalaikį fiksavimą Įstaigos apskaitoje.
2.3. Priimti pirminius finansinės apskaitos dokumentus ir vykdyti jų einamąją finansinę kontrolę.
2.4. Tvarkyti Įstaigos darbo užmokesčio apskaitą pagal LR teisės aktus, reglamentuojančius finansinės apskaitos tvarkymą ir finansinės atskaitomybės sudarymą.
2.5. Apskaitos programoje registruoti ūkinių operacijų apskaitos dokumentus ir/ar operacijas, susijusias su darbo užmokesčio, atskaitingų asmenų, prekių/paslaugų tiekėjų, ilgalaikio turto ir atsargų apskaita.
2.6. Vykdyti banko operacijas ir jų registravimą.
2.7. Vykdyti pirkimų-pardavimų kontrolę.
2.8. Dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus.
2.9. Dalyvauti inventorizuojant Įstaigos pinigines lėšas, prekines ir materialines vertybes, atsiskaitymus ir mokėjimo įsipareigojimus.
2.10. Ruošti duomenis atitinkamoms Įstaigos finansinėms ataskaitoms sudaryti.
2.11. Pagal kompetenciją dalyvauti pasiruošimo projektų administravimui procesuose.
2.12. Tinkamai parengti priskirtų projektų darbo užmokesčio pažymas ir kitas išlaidų deklaracijas, kaupti išlaidas patvirtinančius dokumentus.
2.13. Pagal poreikį dalyvauti mokėjimo prašymų finansinių duomenų tikrinimo procese.
2.14. Užtikrinti tinkamą Įstaigos finansinių dokumentų saugojimą ir archyvavimą.
2.15. Su Įstaigos finansinės apskaitos procedūromis susijusiais klausimais konsultuoti Įstaigos generalinį direktorių, padalinių vadovus ir kitus darbuotojus.
2.16. Pavaduoti Įstaigos vyriausiąjį buhalterį jam negalint vykdyti savo pareigų dėl nedarbingumo, kasmetinių atostogų ar ilgalaikės komandiruotės metu ir kt.
2.17. Teikti siūlymus Įstaigos generaliniam direktoriui, siekiant efektyvinti Įstaigos lėšų naudojimą, stiprinti jų saugumą bei užtikrinti visapusišką finansinę kontrolę.
2.18. Prisidėti tobulinant Departamento vidinius darbo procesus ir teikti pasiūlymus Vyr. buhalteriui, Departamento direktoriui dėl Departamento veiklos optimizavimo.
2.19. Esant būtinybei dalyvauti sprendžiant iškilusias su Įstaigos veikla susijusias problemas kartu su kitais Įstaigos darbuotojais.
2.20. Vykdyti kitas su Departamento veikla susijusias Vyr. buhalterio, Departamento direktoriaus ar Įstaigos generalinio direktoriaus pavestas užduotis.

ATRANKOS PROCEDŪRA

Pretendentų atrankos būdas – testas žodžius (pokalbis)

I atrankos etapas – kandidato atitikimas keliamiems reikalavimams pagal pateiktus dokumentus.

II atrankos etapas – atrankos pokalbis.

III atrankos etapas – komisijos sprendimas dėl laimėjusio kandidato ir samdos.



TEIKIAMI DOKUMENTAI

1. Pretendento anketa (1 priedas).

2. Kandidato sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo (2 priedas).

3. Nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaracija (priedas 3).

4. Gyvenimo aprašymas (CV), kuriame privaloma nurodyti išsilavinimą, darbo patirtį, turimų kompetencijų sąrašą.

5. Kandidato tapatybę patvirtinančio asmens dokumento kopija.

6. Kandidato motyvacinis laiškas pagrindžiantis kandidato atitikimą keliamiems reikalavimams.

7. Išsilavinimą patvirtinantys dokumentai.


DOKUMENTŲ PATEIKIMO BŪDAI IR TERMINAI

Kandidatai teikia dokumentus iki 2025 m. gruodžio mėn. 3 d.

Pateikti dokumentai turi būti pasirašyti saugiomis elektroninio pasirašymo priemonėmis ar skaitmeninės dokumentų kopijos. Dokumentų originalus bus prašoma pateikti, jei kandidatas bus pripažintas atrankos laimėtoju.

Kandidatai per visą dokumentų pateikimo terminą, taip pat, jeigu terminas yra pratęstas, pratęsimo laikotarpiu, turi teisę savo iniciatyva patikslinti pateiktus dokumentus arba pateikti papildomus dokumentus.

Priedus (aplikuojant užpildyti, pasirašyti ir prisegti), atsisiųsti paspaudus ant nuorodos: https://investlithuania.com/wp-content/uploads/HR/priedai.zip
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Upės g. 23
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.