Administracinis skyrius Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 44615
Skelbimo data: 2020-06-05
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Ugniagesių gelbėtojų mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Administracinis skyrius Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 9.00
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Ugniagesių gelbėtojų mokyklos
viršininko
2018 m. sausio 17 d. įsakymu Nr. 4-18
(Ugniagesių gelbėtojų mokyklos viršininko 2020 m. gegužės 26 d. įsakymo Nr. 4-63 redakcija)

ADMINISTRACINIO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Ugniagesių gelbėtojų mokyklos (toliau – Mokykla) Administracinio skyriaus vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas, 8 pareigybių grupė.

II. PASKIRTIS

2. Mokyklos Administracinio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga organizuoti dokumentų valdymą Mokykloje, vertinti teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus.

III. VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis karjeros valstybės tarnautojas vykdo funkcijas bendrojoje veiklos srityje – dokumentų valdymas.

IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Karjeros valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą teisės studijų krypties išsilavinimą;
4.2 būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės ir vidaus tarnybą, darbo santykių reguliavimą, Valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą ir darbo organizavimą;
4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymą, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybinės kalbos vartojimą, funkcinius kalbos stilius ir jų taikymą, mokėti taikyti įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijas, išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo taisykles, asmenų aptarnavimą valstybės institucijose reglamentuojančius teisės aktus, valstybės ir tarnybos paslapčių apsaugą reglamentuojančius teisės aktus;
4.4. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programų paketu;
4.5. gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
4.6. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Riboto naudojimo“.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
5. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
6. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
7. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
10. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
11. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
15. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
16. Apdoroja su teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su teisės klausimais susijusios informacijos apdorojimą.
17. Atstovauja įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba prireikus koordinuoja atstovavimą įstaigos interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja susijusių dokumentų rengimą.
18. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
19. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisinių veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
20. Rengia ir teikia su sudėtingais teisės klausimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sudėtingais teisės klausimais susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
21. Teikia pasiūlymus dėl teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo.
22. Vertina teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų vertinimą, rengia teisines išvadas arba prireikus koordinuoja teisinių išvadų rengimą.
23. Redaguoja straipsnius ir mokomąją medžiagą.
24. Vykdo priskirtų kokybės vadybos sistemos (ISO) procesų stebėseną ir įgyvendinimą.
25. Atsako už dokumentų, su slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, apsaugos užtikrinimą ir šių dokumentų valdymo organizavimą.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
27. Mokyklos Administracinio skyriaus vyriausiasis specialistas yra pavaldus Mokyklos Administracinio skyriaus vedėjui.

Susipažinau
_________________________________
(Parašas)
_________________________________
(Vardas, pavardė)

20 m. ________________________ d.
Informacija apie įstaigą: Ugniagesių gelbėtojų mokyklos steigėjas yra Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija. Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro perduotas steigėjo visas funkcijas, teises ir pareigas vykdo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos. Ugniagesių gelbėtojų mokykla įsteigta 2003 m. liepos 1 d. reorganizavus Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Ugniagesių rengimo centrą. Ugniagesių gelbėtojų mokykla yra biudžetinė įstaiga, finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir kitų valstybės pinigų fondų.
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Vaiva Minkevičienė
Telefonas: 8 5 2196811
El. paštas: vaiva.minkeviciene@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.