Administracijos ir finansų skyrius Personalo projektų vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 68855
Skelbimo data: 2021-02-11
Konkursą inicijuojanti įstaig: Viešoji įstaiga "Keliauk Lietuvoje"
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Administracijos ir finansų skyrius Personalo projektų vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:
PERSONALO PROJKETŲ VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


1. Viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ (toliau – Įstaiga) Personalo projektų vadovas (toliau – darbuotojas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Jį į pareigas priima, nustato darbo sutarties sąlygas, skatina, skiria nuobaudas bei atleidžia iš užimamų pareigų Įstaigos direktorius.

2. Darbuotojas, einantis šias pareigas :
2.1. turi aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą socialinių mokslų (psichologijos/žmogiškųjų išteklių) studijų srities išsilavinimą;
2.2. turi ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų darbo patirtį darbuotojų paieškos ir atrankos bei personalo valdymo procesų srityse;
2.3. puikiai išmano ir praktikoje yra susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykių reguliavimą, taip pat su Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis bei Dokumentų rengimo taisyklėmis;
2.4. turi patirties su Personalo apskaitos ir dokumentų valdymo programomis (privalumas – programos Stekas, Doclogix);
2.5. moka anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu;
2.6. turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office);
2.7. geba savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, moka valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3. Darbuotojas savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Įstaigos įstatais, šiais pareigybės nuostatais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Įstaigos darbą, funkcijų įgyvendinimą.
4. Darbuotojas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Administracijos ir finansų skyriaus vadovui.

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. rūpinasi patrauklaus Įstaigos kaip darbdavio įvaizdžio formavimu, darbuotojų pritraukimo projektų inicijavimu ir įgyvendinimu;
5.2. koordinuoja darbuotojų atrankos, įdarbinimo, aprūpinimo ir adaptacijos procesus, užtikrina jų efektyvumą;
5.3. inicijuoja ir įgyvendina personalo valdymo programas (darbuotojų išlaikymo, motyvavimo, ugdymo, veiklos valdymo ir kt.);
5.4. vertina darbuotojų mokymų poreikius ir organizuoja reikiamas mokymų programas;
5.5. vykdo Įstaigos personalo darbo laiko apskaitą;
5.6. rengia personalo dokumentus;
5.7. dalyvauja Europos Sąjungos finansuojamų projektų vykdyme ir/ ar administravime;
5.8. dalyvauja Europos Sąjungos projektų įgyvendinime;
5.9. vykdo kitas su Įstaigos veikla susijusias Administracijos ir finansų skyriaus vadovo ir Įstaigos direktoriaus pavestas užduotis.

6. Darbuotojo teisės:
6.1. teikti Administracijos ir finansų skyriaus vadovui ir Įstaigos direktoriui darbo, susijusio su Įstaigos tikslais ir uždaviniais, tobulinimo pasiūlymus;
6.2. gauti iš Įstaigos darbuotojų reikiamus dokumentus, kitą informaciją ir priemones, reikalingas šiuose nuostatuose nustatytoms pareigoms atlikti;
6.3. naudotis teisėmis, nustatytomis Įstaigos darbo tvarką reglamentuojančiuose teisės aktuose.

7. Darbuotojas už savo pareigų, nustatytų šiuose pareiginiuose nuostatuose, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Informacija apie įstaigą: VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ – Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra, atsakinga už šalies turizmo rinkodarą užsienyje ir Lietuvoje. Mūsų pagrindinis tikslas – stiprinti Lietuvos kaip patrauklios turizmo krypties pozicijas pasaulio turizmo žemėlapyje ir didinti atvykstamojo bei vietinio turizmo srautus.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.