Šeštadienis, balandžio 27 d.

Administracijos direktoriaus pavaduotojas valdymui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 90948
Skelbimo data: 2023-09-18
Skelbimas galioja iki: 2023-10-02
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė
Pareigos: Administracijos direktoriaus pavaduotojas valdymui
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Siūloma užimti terminuotas, penkerių metų laikotarpiui, VšĮ Vilniaus miesto klinikinės ligoninės direktoriaus pavaduotojo valdymui (kintama darbo vieta Antakalnio g. 57 ir Antakalnio g. 124, Vilnius) pareigas 1,0 etato darbo krūviu. Priėmimo į pareigybę data nustatoma konkursą laimėjusio Pretendento ir Ligoninės direktoriaus susitarimu nuo informacijos apie konkursą laimėjusį Pretendentą gavimo iš Lietuvos Respublikos Specialiųjų tyrimų tarnybos.
Direktoriaus pavaduotojo valdymui pareiginė alga už 1,0 et. darbo krūvį - 6234,00 Eur (bruto). (galimi priedai ir priemokos).
Veiklos programą/strateginės veiklos gaires pristatyti pokalbio metu.

Kvalifikaciniai reikalavimai (studijų kryptys) pateikti pareigybės aprašymo II skyriuje.
Pareigybės aprašymas:
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VILNIAUS MIESTO KLINIKINĖS LIGONINĖS
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO VALDYMUI
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Viešosios įstaigos Vilniaus miesto klinikinės ligoninės (toliau – Ligoninė) direktoriaus pavaduotojo valdymui pareigybės aprašymas reikalingas reglamentuoti šio darbuotojo pareigas ir funkcijas, kurias vykdydamas turi užtikrinti Ligoninės veiklos administravimą bei koordinavimą strateginių Ligoninės tikslų įgyvendinimo, žmogiškųjų išteklių valdymo, teisės taikymo, informacinių technologijų diegimo, darbuotojų saugos, infekcijų kontrolės, komunikacijos, projektų valdymo srityse bei įgyvendinti kitus direktoriaus pavestus uždavinius ir nustatytas funkcijas, organizuoti, koordinuoti, kontroliuoti ir užtikrinti efektyvų ir kokybišką bendrąsias funkcijas vykdančių struktūrinių padalinių darbą, kurti ir palaikyti gerą įstaigos įvaizdį, aukštą gyventojų pasitikėjimą ja.
2. Direktoriaus pavaduotojas valdymui yra tiesiogiai pavaldus ir atsiskaito Ligoninės direktoriui.
3. Direktoriaus pavaduotojas valdymui steigėjo sprendimu gali pavaduoti direktorių jo nesant darbe (atostogų, kvalifikacijos kėlimo, komandiruotės, laikino nedarbingumo metu ir kitais nenumatytais atvejais).
4. Šias pareigas einantis darbuotojas gali teikti pavedimus tiesioginio pavaldumo struktūrinių padalinių vadovams bei šių padalinių darbuotojams, taip pat kitiems Ligoninės darbuotojams (klinikinių ir diagnostinių padalinių vadovams, gydytojams, vyresniesiems slaugos administratoriams, slaugytojams, pagalbiniam personalui ir kt.), jų kompetenciją ir jų pareigas nustatančių nuostatų ribose.
5. Esant tarnybiniam būtinumui (atostogų, kvalifikacijos kėlimo, komandiruočių, laikino nedarbingumo metu ir kitais panašiais atvejais) šias pareigas einantį darbuotoją gali pavaduoti direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas.
6. Šias pareigas einantis darbuotojas į pareigas priimamas konkurso būdu ir su juo sudaroma terminuota darbo sutartis 5 (penkeriems) metams.
7. Priimant ir atleidžiant iš pareigų šias pareigas einantį darbuotoją sudaromas dokumentų perdavimo – priėmimo aktas, kurį tvirtina Ligoninės direktorius.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS
EINANČIAM DARBUOTOJUI

8. Darbuotojas, einantis direktoriaus pavaduotojo valdymui pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus:
8.1. būti Lietuvos Respublikos pilietis arba turėti leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje;
8.2. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“;
8.3. mokėti bent vieną užsienio kalbą;
8.4. turėti aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus universitetines sveikatos mokslų, socialinių mokslų, teisės arba verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės studijas ir įgijus magistro kvalifikacinį laipsnį, arba jai lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
8.5. turėti ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų vadovaujamo darbo patirtį, iš jų ne mažiau kaip 1 (vienerių) metų vadovaujamo darbo patirtis asmens sveikatos priežiūros įstaigoje;
8.6. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis;
8.7. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos darbo kodekso patvirtinimo, įsigaliojimo ir įgyvendinimo įstatymą; Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymą; Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą; Lietuvos Respublikos profesinių sąjungų įstatymą; Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymą; Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymą; Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymą; Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymą; Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymą; Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymą; Lietuvos Respublikos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą; Lietuvos Respublikos medicinos praktikos įstatymą; Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą; Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymą ir kitus Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą, medicinos etiką ir deontologiją, nacionalinę sveikatos koncepciją;
8.8. išmanyti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą;
8.9. žinoti e.sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra;
8.10. gebėti nustatyti rizikingas Ligoninės veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius;
8.11. turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje:
8.11.1. lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti Ligoninės viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką;
8.11.2. vadybines kompetencijas: turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su valstybės prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą;
8.12. gebėti planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti Ligoninės ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į tiesioginio pavaldumo skyrių funkcijas ir veiklos savitumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti tiesioginio pavaldumo skyrių darbą;
8.13. mokėti valdyti konfliktus;
8.14. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, gebėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
8.15. išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei medicinos dokumentų pildymo reikalavimus.
8.16. išmanyti darbo saugos ir sveikatos darbe reikalavimus;
8.17. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus;
8.18. žinoti sveikatos apsaugos ir socialinės medicinos organizavimo principus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAREIGOS IR FUNKCIJOS

9. Šias pareigas einantis darbuotojas:
9.1. dalyvauja rengiant Ligoninės veiklos strategiją, užtikrina nustatytų Ligoninės tikslų ir uždavinių įgyvendinimą bei funkcijų vykdymą;
9.2. pagal kompetenciją organizuoja informacijos pateikimą asmenims, įstaigoms, institucijoms, Ligoninės kolegialiems patariamiesiems organams bei įstaigos savininkui teisės aktuose nustatytais pagrindais ir tvarka;
9.3. pagal kompetenciją organizuoja galimų naujų projektinių veiklų stebėseną ir analizę, savalaikį paraiškų teikimą;
9.4. pagal kompetenciją koordinuoja ir kontroliuoja Ligoninės vykdomų projektinių veiklų procesus bei savalaikiai teikia siūlymus direktoriui ar pagal kompetenciją savarankiškai imasi reikalingų priemonių įgyvendinimo;
9.5. kontroliuoja, kad projektinėms veikloms gautos lėšos būtu panaudotos racionaliai bei efektyviai;
9.6. teikia siūlymus pagal kompetenciją Ligoninės direktoriui dėl personalo politikos, motyvacijos sistemos;
9.7. teikia siūlymus Ligoninės direktoriui dėl teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su Ligoninės veikla susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo, organizuoja šių procesų vykdymą ir kontrolę;
9.8. analizuoja poreikį bei savalaikiai imasi priemonių užtikrinant IT priemonių, reikalingų sklandžiai Ligoninės kasdienei veiklai (kompiuteriniai, ryšio tinklai, dokumentų ir apskaitos sistemos ir pan.), duomenų teikimui išankstinei pacientų registracijai (IPR), Elektroninei sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinei sistemai (ESPBI IS), įdiegimą;
9.9. padeda formuoti ir organizuoti vidaus kontrolės sistemos politikos įgyvendinimą;
9.10. pagal kompetenciją kontroliuoja ir koordinuoja Ligoninės veiklos atitiktį Lietuvos Respublikos įstatymams, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimams, sveikatos apsaugos ministro įsakymams ir kitiems norminiams teisės aktams;
9.11. pagal kompetenciją vykdo Ligoninės direktoriaus pavedimus, atlieka Ligoninės direktoriaus pavedimų vykdymo kontrolę, padeda užtikrinti šių pavedimų savalaikį vykdymą;
9.12. direktoriaus pavedimu atstovauja Ligoninei kitose valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose ir (ar) organizuoja kitų Ligoninės darbuotojų atstovavimą jų veiklos sričiai priskirtais klausimais
9.13. Ligoninės direktoriaus pavedimu kontroliuoja Ligoninės struktūrinių padalinių ar atskirų darbuotojų funkcijų vykdymą bei teikia siūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo, pagal savo kompetenciją siekia nustatytų Ligoninės tikslų ir uždavinių įgyvendinimo;
9.14. dirba pagal patvirtintą darbo grafiką, laikosi darbo tvarkos taisyklių ir darbo drausmės;
9.15. teikia informaciją apie Ligoninę tretiesiems asmenims tik gavus leidimą iš Ligoninės direktoriaus;
9.16. dalyvauja kuriant ir diegiant kokybės vadybos sistemą Ligoninėje ir pagal kompetenciją kontroliuoja jos įgyvendinimą;
9.17. kartu su direktoriaus pavaduotojais ir struktūrinių padalinių vadovais analizuoja atskirų struktūrinių padalinių bei Ligoninės veiklos rezultatus ir užtikrina numatytų kokybės rodiklių pasiekimą, pagal kompetenciją teikia išvadas ir siūlymus direktoriui dėl veiklos gerinimo, naujų paslaugų teikimo, efektyvaus materialinių ir žmogiškųjų išteklių naudojimo;
9.18. pagal kompetenciją saugo, tausoja ir pagal paskirtį naudoja Ligoninės turtą bei kontroliuoja, kad būtų racionaliai ir taupiai naudojami Ligoninės materialiniai resursai;
9.19. Ligoninės direktoriaus pavedimu dalyvauja funkcinių grupių (veiklos projektų, darbo grupių, komisijų ir pan.) veikloje;
9.20. teikia siūlymus Ligoninės direktoriui dėl įrangos, inventoriaus ir kitų priemonių įsigijimo, pagal kompetenciją planuoja struktūrinių padalinių darbo priemonių poreikį;
9.21. rengia tiesioginio pavaldumo skyrių vedėjų pareigybių aprašymus, kontroliuoja jų laikymąsi;
9.22. ruošia ir pateikia raštu Ligoninės direktoriui ataskaitas apie tiesioginio pavaldumo struktūrinių padalinių darbą;
9.23. pagal kompetenciją rengia su struktūrinių padalinių veikla susijusių veiklos dokumentų projektus ir kitus sklandaus darbo užtikrinimui reikalingus dokumentus, pagal kompetenciją vizuoja parengtus dokumentus;
9.24. pagal kompetenciją užtikrina savalaikio ir teisės aktų reikalavimus atitinkančių viešojo pirkimo procedūrų atlikimą;
9.25. pagal kompetenciją teikia pasiūlymus dėl naujų pareigybių poreikio;
9.26. pagal kompetenciją kontroliuoja kasmetinių atostogų grafikų sudarymą;
9.27. dalyvauja sprendžiant klausimus dėl nepertraukiamo struktūrinių padalinių darbo darbuotojų atostogų, ligos ir kitais neatvykimų atvejais;
9.28. kontroliuoja struktūrinių padalinių darbuotojų darbo drausmę, esant reikalui teikia siūlymus dėl drausminės atsakomybės taikymo;
9.29. pagal kompetenciją organizuoja ir / ar vadovauja struktūrinių padalinių darbuotojų susirinkimams;
9.30. pagal kompetenciją analizuoja gautus nusiskundimus, numato priemones trūkumams pašalinti, sprendžia iškilusius konfliktus;
9.31. pagal kompetenciją kontroliuoja struktūrinių padalinių darbuotojų veiksmus kilus gaisrui, pagal nustatytas tvarkas užtikrina informacijos apie ekstremalias situacijas, skubios informacijos apie susirgusius ypač pavojinga liga (arba mirusį) asmenį, užterštumą cheminėmis medžiagomis, cheminę avariją, radiacinį įvykį ar avariją perdavimą atsakingiems Ligoninės darbuotojams;
9.32. pagal kompetenciją koordinuoja darbo paskirstymą ir perskirstymą tiesioginio pavaldumo skyriuose, kontroliuoja užduočių vykdymą;
9.33. pagal kompetenciją koordinuoja bendradarbiavimą tarp struktūrinių padalinių;
9.34. pagal kompetenciją supažindina struktūrinių padalinių darbuotojus su Ligoninės direktoriaus įsakymais patvirtintomis tvarkomis ir savo kompetencijos ribose užtikrina tinkamą šių tvarkų vykdymą;
9.35. pagal kompetenciją dalyvauja tiesioginio pavaldumo skyrių atlyginimų priedų skirstyme;
9.36. pagal kompetenciją organizuoja darbuotojų aprūpinimą darbui reikalingomis priemonėmis;
9.37. pats kelia kvalifikaciją, būtiną jo darbo funkcijai atlikti, pagal galiojančius teisės aktus;
9.38. pagal kompetenciją vykdo finansų kontrolės taisykles;
9.39. sąžiningai, laiku, tiksliai ir profesionaliai atlieka savo darbo pareigas ir funkcijas;
9.40. nustatyta tvarka tikrinasi sveikatą;
9.41. laikosi profesinės etikos ir etiketo reikalavimų, mandagiai ir pagarbiai bendrauja su
kitais Ligoninės darbuotojais, pacientais ir lankytojais, esant reikalui, pagal kompetenciją užtikrina tinkamą informacijos suteikimą, deda pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai, sprendžia ją dalykiškai;
9.42. jeigu būtina, Ligoninės administracijos pavedimu vykdo ir kitas šiame pareigybės aprašyme nenurodytas funkcijas, siekiant užtikrinti kokybišką Ligoninės darbą ir / ar pasiekti Ligoninės strateginius tikslus;
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 234 4267
El. paštas: info@vmkl.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Antakalnio g. 57
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.