Administracija Finansų administravimo specialistas (konkretiems darbams)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64935
Skelbimo data: 2020-06-04
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Administracija Finansų administravimo specialistas (konkretiems darbams)
Pareiginės algos koeficientas: 6.00
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus
2020 m. gegužės 06 d. įsakymu Nr. 2V-83 (1.4)


JAUNIMO REIKALŲ DEPARTAMENTO
PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
DARBUOTOJO, DIRBANČIO PAGAL DARBO SUTARTĮ KONKRETIEMS DARBAMS (FINANSŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTO), PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau Departamentas) darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį konkretiems darbams (finansų administravimo specialisto) pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.

II SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį nei aukštesnyjį (įgytą iki 2009 metų) arba jam prilygintą buhalterinį arba ekonominį išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažiau 1 metų darbo patirtį finansų administravimo srityje;
3.3. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius jaunimo politiką;
3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas pagal kompetenciją pavestais klausimais;
3.5. sugebėti teikti išvadas dėl Lietuvos Respublikos institucijų, Europos Sąjungos institucijų bei tarptautinių organizacijų pateikiamų derinimui teisės aktų, susijusių su jaunimo politika;
3.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles, dokumentų archyvavimo taisykles, teisės aktų rengimo tvarką, turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Microsoft Office, Outlook Express, Internet).

III ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Užtikrinti einamųjų išlaidų priežiūrą pagal Departamento įgyvendinamas priemones.
5. Užtikrinti pateikiamų Departamentui pirminių finansinių dokumentų teisėtumo ir galiojimo terminų patikrą.
6. Bendradarbiauti su Nacionaliniu bendrųjų funkcijų centru (toliau – Centras) dėl Departamento išlaidų apmokėjimo bei ataskaitų formavimo ir pateikimo. Bendradarbiavimas turi būti įgyvendinamas pagal Centro direktoriaus 2019 m. spalio 7 d. Nr. V-506 įsakymą „Dėl viešojo sektoriaus subjektų, kurių buhalterinę apskaitą centralizuotai tvarko Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras, buhalterinės apskaitos sričių/lygių aprašo patvirtinimo“.
7. Bendradarbiaujant su Centru užtikrinti Departamento apskaitoje esančio turto apskaitą.
8. Parengti ir teikti Departamento direktoriui lėšų naudojimo ataskaitas ir prognozes (mėnesio, ketvirčio ir metų) pagal Departamento administruojamas priemones.
9. Parengti ir teikti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai finansų planavimo dokumentus, finansines ataskaitas bei raštus, susijusius su lėšų perskirstymu.
10. Užtikrinti viešųjų pirkimų žurnalo ir pirkimų žurnalo formų pildymą.
11. Užtikrinti CVP IS sistemoje būtinų viešinanti sutarčių stebėseną.
12. Pagal savo kompetenciją ir sritį rengti veiklos ataskaitas, kiekvienam metų ketvirčiui pasibaigus, dalyvauti ruošiant ir teikiant finansines ir veiklos ataskaitas.
13. Pagal kompetenciją rengti ir registruoti Departamento direktoriaus įsakymų projektus.
14. Dalyvauti planuojant valstybės biudžeto lėšų naudojimą veiklų plane numatytoms vykdyti veikloms.
15. Bendradarbiauti ir keistis informacija su Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos padaliniais, Socialinių paslaugų priežiūros departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūra, savivaldybių jaunimo reikalų koordinatoriais, kitais partneriais.
16. Pagal kompetenciją rengti atsakymus į audito pateiktas pastabas, rekomendacijas, o audito metu teikti visą reikalingą informaciją.
17. Vykdyti pagal Departamento veiklos planą paskirtas veiklas.
18. Pagal kompetenciją dalyvauti Departamento ir kitų institucijų sudarytų darbo grupių, komisijų veikloje.
19. Pagal kompetenciją kontroliuoti ir užtikrinti valstybės biudžeto lėšų naudojimą.
20. Atlikti kitus Departamento direktoriaus, pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijų įgyvendinimu.

IV ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

21. Darbuotojas, einantis šias pareigas, tiesiogiai pavaldus Departamento direktoriui.



Susipažinau

___________________________
(valstybės tarnautojo pareigos)

___________________________
(parašas)
___________________________
(vardas ir pavardė)
___________________________
(data)
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 634 08 299
El. paštas: info@jrd.lt
Adresas: A.Vivulskio g. 5, LT-03162 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.