Viešosios tvarkos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
| Skelbimo nr.: | 65044 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-11-25 | |||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-09 (imtinai) | |||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Biržų rajono savivaldybės administracija | |||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
| Pareigos: | Viešosios tvarkos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,03 | |||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1838,96 | |||||
| Darbo vieta (miestas): | Biržai | |||||
| Informacija apie įstaigą: | Biržų rajono savivaldybės administracija (www.birzai.lt) ieško atsakingo ir iniciatyvaus komandos nario, norinčio prisidėti prie aplinkos apsaugos priemonių įgyvendinimo, viešosios tvarkos užtikrinimo bei administracinių nusižengimų prevencijos. Siūlome stabilią darbo vietą, dinamišką ir prasmingą darbą, galimybę mokytis ir kelti kvalifikaciją. Pretenduoti į laisvą darbo vietą gali ir asmenys turintys negalią. Priimamam valstybės tarnautojui bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas. Reikia daugiau informacijos apie įstaigą ar darbo pobūdį? Drąsiai kreipkitės į Viešosios tvarkos skyriaus vedėją Ričardą Sabą , tel. +370 672 21830, el. p. ricardas.sabas@birzai.lt arba Personalo skyriaus personalo specialistę Birutę Romanovienę, tel. +370 607 666 34, el. p. birute.romanoviene@birzai.lt |
|||||
| Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Ekologija, aplinkos apsaugos priemonių įgyvendinimas ir priežiūra, administracinių nusižengimų prevencija. Gyvūnų laikymą ir registravimą reglamentuojančių teisės aktų bei savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos sąlygų reikalavimų vykdymo priežiūra..
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Koordinuoja komunalinių atliekų tvarkymo sistemos diegimą Savivaldybės teritorijoje, rengia ataskaitas Vieningoje gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinėje sistemoje, teikia informaciją Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai, vykdo atliekų prevenciją ir jų tvarkymo kontrolę, visuomenės švietimą..
15. Vykdo taršos prevenciją, dalyvauja vykdant nuotekų tvarkymo kontrolės procedūras, administruoja Nuotekų tvarkymo informacinę sistemą (NTIS)..
16. Kontroliuoja, kaip Savivaldybės teritorijoje laikomasi gyvūnų laikymą ir registravimą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų..
17. Dalyvauja prevenciniuose patikrinimuose viešajai tvarkai palaikyti, fiksuoja, renka įrodymus, atlieka administracinių nusižengimų tyrimą, surašo ir nagrinėja administracinių nusižengimų protokolus, priima sprendimus administracinių nusižengimų bylose, priskiriamose savivaldybių administracijų kompetencijai..
18. Vykdo Savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos sąlygų reikalavimų vykdymo priežiūrą, periodiškai lanko, tikrina šiuos būstus, teikia pranešimus apie atliktus patikrinimus bei nustatytus pažeidimus, bendradarbiauja su policijos pareigūnais..
19. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų, darbo grupių darbe..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2.
studijų kryptis – ekologija (arba);
20.3.
studijų kryptis – agronomija (arba);
20.4.
studijų kryptis – aplinkotyra (arba);
20.5.
studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
20.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7.
darbo patirties sritis – aplinkosaugos srities patirtis;
20.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1.
komunikacija - 3 lygis;
21.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
21.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
21.4.
organizuotumas - 3 lygis;
21.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
22. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
22.2.
įžvalgumas - 3 lygis.
|
||||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
| Vardas, Pavardė: | Gražina Čekolytė | |||||
| Telefonas: | +37067286453 | |||||
| El. paštas: | grazina.cekolyte@vva.gov.lt | |||||
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||