Gruodžio 17 d., Pirmadienis

Mokyklinių ir kitų baldų įsigijimas įgyvendinant projektą „Edukacinių erdvių kūrimas Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje“

Versija spausdinimui








Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams: Gražina Mackoniene
Telefonas: +370 38652293
Faksas: +370 38653148
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ignalina.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=433903
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokyklinių ir kitų baldų įsigijimas įgyvendinant projektą „Edukacinių erdvių kūrimas Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje“
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39160000  -  Mokykliniai baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti mokyklinius ir kitus baldus įgyvendinant projektą „Edukacinių erdvių kūrimas Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje“
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)

39160000  -  Mokykliniai baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ignalina
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami mokykliniai ir kiti baldai Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijai: persirengimo spintelės, stalai, kėdės, lentynos, suolai, virtuvės komplektai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 150
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.1.3-CPVA-R-724 priemonė „Mokyklų tinklo efektyvumo didinimas“
II.2.14)

Papildoma informacija

Pasiūlymai teikiami tik CVP IS. Pirkimo dokumentai
skelbiami CVP IS

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka reikalavimus tiekėjams (pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartus) pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę adresu https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo:
1. Tiekėjas;
2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė):
3. Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t. y. skenuoti dokumentai elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nereikalaujama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas per pastaruosius 3 metus* arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą trumpiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs arba vykdo bent vieną ar daugiau sutartį, susijusią su baldų tiekimu, kurios (-ių) bendra vertė privalo būti ne mažesnė kaip 13.600,00 Eur su PVM.
Pastaba: jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomas sutartis, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-ių) įvykdyta dalis yra ne mažesnė kaip reikalavime nustatyta suma.
*3 metų laikotarpis skaičiuojamas nuo pasiūlymo pateikimo termino pabaigos datos, nurodytos skelbime apie pirkimą
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Tiekėjo įvykdytų prekių (baldų) pirkimo – pardavimo sutarčių sąrašas* ir užsakovų pažymos**, įrodančios, kad prekių pirkimo – pardavimo sutartis/ys įvykdyta/os tinkamai.
*Sutarčių sąraše nurodoma sutarties vertė, sutarties įsigaliojimo ir pabaigos datos, prekių pavadinimas, kiekiai, sutarties kaina, užsakovas bei jo kontaktai, neatsižvelgiant į tai, ar užsakovas yra perkančioji organizacija, ar ne.
**Užsakovų pažymose nurodoma sutarties įvykdymo vieta, dalyvio sutartimi prisiimtų įsipareigojimų pradžios ir pabaigos data, prekių kiekiai bei patvirtinimas, kad dalyvis tinkamai ir laiku įvykdė sutartimi prisiimtas prievoles.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Laiku nepristačius prekių, rangovas privalo mokėti 0,03proc.delspinigių nuo nepristatytų prekių sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigių suma gali būti sumažinta mokėtina suma

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-12-21
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-12-21
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Posėdžių salė pirmame aukšte, Laisvės a. 70, Ignalinos miestas, Ignalinos r. savivaldybė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjų atstovai nedalyvauja. PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir bus nustatyta pasiūlymų eilė

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Numatoma, kad Pirkėjas privalo mokėti Pardavėjui sumą, patvirtintą Pardavėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. PVM sąskaita faktūra turi būti pateikta elektroniniu būdu per sistemą „E. Sąskaita“.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2018-12-06
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
I-1491 2017-05-02 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2018-01-01 iki 2019-12-31
I-1491 2017-05-02 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2017-07-01 iki 2017-12-31
I-1491 2015-06-23 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2016-01-01 iki 2016-12-31
I-1491 2015-06-23 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2015-07-02 iki 2015-12-31
I-1491 2015-06-09 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2015-06-17 iki 2015-07-01
I-1491 2014-11-13 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2015-07-02 iki 2015-12-31
I-1491 2013-10-22 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2014-01-01 iki 2015-07-02
I-1491 2013-01-17 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2013-01-30 iki 2013-12-31
I-1491 2012-06-29 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2012-10-01 iki 2013-01-29
I-1491 2012-03-29 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2012-03-31 iki 2012-09-30
I-1491 2011-11-17 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2011-11-18 iki 2012-03-30
I-1491 2011-09-29 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2011-10-13 iki 2011-11-17
I-1491 2011-06-21 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2011-07-13 iki 2011-10-12
I-1491 2011-06-21 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2011-07-13 iki 2011-07-13
I-1491 2010-12-23 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2011-01-06 iki 2011-07-12
I-1491 2010-12-23 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2010-12-31 iki 2011-01-05
I-1491 2010-12-23 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2010-12-31 iki 2010-12-31
I-1491 2010-11-12 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2010-11-27 iki 2010-12-30
I-1491 2010-02-11 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2010-03-02 iki 2010-11-26
I-1491 2009-07-22 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2009-08-04 iki 2010-03-01
I-1491 2008-07-03 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2008-09-15 iki 2009-08-03
I-1491 2007-10-18 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2007-11-08 iki 2008-09-14
I-1491 2005-12-22 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2006-01-31 iki 2007-11-07
I-1491 2004-07-08 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2004-07-08 iki 2006-01-30
I-1491 2004-06-01 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2004-06-01 iki 2004-07-07
I-1491 2003-12-23 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2004-01-13 iki 2004-05-31
I-1491 2003-12-16 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2004-01-01 iki 2004-01-12
I-1491 2003-05-27 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2003-05-27 iki 2003-12-31
I-1491 2002-12-03 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2003-03-01 iki 2003-05-26
I-1491 2002-11-05 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2002-11-05 iki 2003-02-28
I-1491 2002-05-02 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2002-05-02 iki 2002-11-04
I-1491 2000-03-21 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2000-03-21 iki 2002-05-01
I-1491 2000-01-12 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 2000-01-12 iki 2000-03-20
I-1491 1999-10-05 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 1999-10-05 iki 2000-01-11
I-1491 1999-06-03 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 1999-06-03 iki 1999-10-04
I-1491 1997-12-09 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo aktuali redakcija nuo 1997-12-09 iki 1999-06-02