Liepos 21 d., Šeštadienis

Kauno verslininkas papasakojo kas lėmė jo verslo sėkmę

Paskelbta: 2018-07-09 11:04:58, paimta iš www.verslosavaite.lt

Kai Kaune sutinkate žmogų vilkintį kostiumu, labai gali būti, kad jis buvo įsigytas vienoje iš Rolando Kairio parduotuvių. Nuo pat vaikystės į verslą linkęs vyras išbandė nemažai užsiėmimų, kol sustojo ties apranga vyrams.
Kai Kaune sutinkate žmogų vilkintį kostiumu, labai gali būti, kad jis buvo įsigytas vienoje iš Rolando Kairio parduotuvių. Nuo pat vaikystės į verslą linkęs vyras išbandė nemažai užsiėmimų, kol sustojo ties apranga vyrams.

Pasak jo, sukurti tai, ką turi dabar, padėjo nuolatinis atkaklus darbas ir pagarba klientams.

Megzdavo medžiagas

„Tam tikrą supratimą apie drabužius įgijau dar vaikystėje, nes mama buvo siuvėja ir ją nuolat matėme siuvančią. O kadangi augome neturtingoje šeimoje, aš ir mano broliai, žinojome pinigų vertę. Kad tai, ką pats uždirbi, reikia vertinti. Kol draugai kieme žaisdavo, mes su broliu megzdavom medžiagas su mezgimo mašina, o mama parduodavo. Jau būdamas 5–6 metų nebijojau darbo – prie Muravos sankryžos plaudavom automobiliams langus. Prekiaudavome turguose Kovo 11-osios gatvėje ir Aleksote“, - apie pirmuosius žingsnius uždirbant pinigus pasakojo R. Kairys

Vėliau šeima pamatė, kad gali pasiekti dar daugiau, mamai pavyko atidaryti savo parduotuvę prekybos miestelyje „Urmas“. Ten Rolandas jai padėdavo prekiauti po pamokų ir savaitgaliais.

Pribloškė kainos Lenkijoje

„Studijų laikais – maždaug prieš 15 metų – supratau, kad galiu atidaryti parduotuvę ir pats. Iš pradžių prekes pirkdavom Gariūnuose, tačiau supratome, kad to mums neužtenka. Tad sėdom į automobilį ir nieko nežinodami, nemokėdami kalbos išvažiavome į Lenkiją. Suradom vietinius turgus, kur kainos nustebino.

Kai pamatėme kokiomis kainomis ten parduodama, išpirkome viską. Iš pradžių galvojome, kad kažko nesuprantame, gal ne taip skaičiuojame, tačiau netrukus įsitikinome, kad kainos ten iš tiesų buvo tokios nerealios“, - prisiminė pašnekovas, šiuo metu prekybos miestelyje „Urmas“ turintis tris parduotuves „Apranga vyrams“, daugiausia prekiaujančias kostiumais ir prie jų derančiais aksesuarais.

Rūbai į Rolando parduotuves ir dabar atkeliauja iš Lenkijos, taip pat iš Turkijos. Ten, pasak pašnekovo, yra daug kokybišką ir pačias naujausias mados tendencijas atitinkančią produkciją siuvančių įmonių.

Svarbiausia – kad klientas atrodytų gražiai

Į verslininko parduotuves neretai užsuka ir žinomi žmonės, politikai. Per savo veiklos metus Rolandas kostiumais ir stilingais laisvalaikio drabužiais aprengė ne vieną tūkstantį kauniečių, nes jose galima rasti visą vyrišką klasikinę aprangą – kostiumus, švarkus, marškinius, kelnes, avalynę, diržus, petnešas, kaklaraiščius, peteliškes, kitus aksesuarus. Čia dažnai galima sutikti ir savininką, kuris pats padeda klientams išsirinkti tinkamiausius drabužius.

„Dabar daugiausia laiko tenka skirti verslo administravimui, produkcijos pirkimui, o parduotuvėse su klientais dirba profesionalūs darbuotojai. Tačiau kai tik turiu laiko – einu ir pats padirbėti su klientais. Ne veltui ir mūsų parduotuvių šūkis toks – „susikurkime savo stilių kartu“. Svarbiausia, kad žmogus ne tik gražiai atrodytų, bet ir gerai bei patogiai jaustųsi. O kai klientas patenkintas – man tai yra svarbiausia“, - savo požiūrį dėstė R. Kairys.

Šiuo metu jam parduotuvėse jau padeda ir jo paties vaikai, kad matytų ir suprastų, kaip yra uždirbami pinigai.

Norėjo būti karininku

Pasak pašnekovo, įkurti verslą yra viena, tačiau jį išlaikyti – visai kas kita. „Šiais laikais ne pinigai valdo pasaulį, o žinios. Reikia išmokti mokytis. Prieš pradedant verslą reiktų pasidomėti ta sritimi ir nebijoti bandyti. Tik reikia suprasti, kad tam reikės skirti daug laiko, ko gero, net visą savo gyvenimą. Ir per atostogas ar būnant su šeima niekada negali nuo jo visiškai atsiriboti.

Aš pats niekada negalvojau, kad tapsiu verslininku. Iš pradžių tiesiog norėjau užsidirbti pinigų, nemaniau, kad tai bus ilgalaikis projektas. Visada norėjau būti karininku, tačiau dėl tam tikrų aplinkybių juo tapti negalėjau. Tad teko likti prie to, ką geriausiai mokėjau. Iš tiesų, niekada taip ir neteko dirbti samdomu darbuotoju, o dabar ir neįsivaizduoju savęs dirbančio kažkam kitam“, - pasakojo pašnekovas.

R. Kairys ir toliau plečia savo verslą – savo parduotuvėms sukūrė ir užregistravo „Einman“ prekinį ženklą, kuris yra „Inverus“ grupės narys. Be to, netrukus duris atvers ketvirtoji vyriškos aprangos parduotuvė, įsikursianti Kauno centre, Kęstučio gatvėje.

Kostiumai gerokai pasikeitė

Per visą R. Kairio darbo su vyriškais drabužiais laikotarpį gerokai pasikeitė ir vyriškų kostiumų mados.

„Kai pradėjau prekybą, švarkai turėjo tris sagas, buvo didesni, ilgesni, didesniais atlapais. Kelnių liemuo buvo aukštesnis. Metams bėgant kostiumai po truputį, bet užtikrintai keitėsi. Vietoj trijų sagų liko dvi arba tik viena, švarkai trumpėjo, jų atlapai mažėjo, darėsi vis labiau įliemenuoti. Kelnių liemuo taip pat sutrumpėjo. Todėl dabar kostiumai – itin pabrėžiantys kūno linijas, prigludę. Šiuo metu ypač mėgiami kostiumai su natūraliu viskozės audiniu. Jie yra atsparus glamžymuisi ir su tekstūra ant viršaus. Praktiška, patogu ir gražu“, - apie pokyčius pasakojo R. Kairys.

Pasak jo, šiuo metu pasaulinė spalva – mėlyna, ir ji dar daug metų ji bus populiari. Taip pat populiari bordo, o kitąmet bus mėgstama ir šokolado spalva.

Verslosavaite.lt